Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

God oppskrift på pizzasnurrer?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-18, 15:21   #1
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

God oppskrift på pizzasnurrer?

Vi skal arrangere femårsdag til helga, og jeg har tenkt å prøve ut et tips jeg fikk i en annen bursdagstråd en gang, nemlig å servere pizzasnurrer sammen med kakene. (I stedet for å servere saltmat først og bli sittende med masse kakerester, samt for å unngå svinekjøttproblematikk - det er flere som har begynt i bhg ganske nylig, der jeg er usikker på religiøs tilhørighet).

Så, jeg blir altså veldig glad for oppskrifter på verdens beste pizzasnurrer, helst med kjøttdeig. (Tror faktisk jeg aldri har laget pizzasnurrer før. )

Tenker å lage deig og fyll dagen i forveien; deigen kan vel heve i kjøleskap over natten?

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no