Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-18, 19:02   #41
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?

Jeg skulle hatt bøker, tv, god stol og sovesofa. Og kaffemaskin.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 00:34   #42
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?

Vi bruker det ledige rommet til klesoppbevaring. Vi har ikke klær på soverommene.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 01:08   #43
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?

Jeg har en student på gjesterommet, det bidrar litt til familiens økonomi.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 01:24   #44
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?

Rot. Sånn blir detnon i praksis

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 09:34   #45
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?

Treningsrom, lagde jeg. Vi hadde et kontor/hobbyrom, men det ble "roterom" veldig fort. Jeg liker liksom ikke å sette meg bort for å holde på med ting, så kjøkkenbordet brukes til alt. Det samme gjelder trening, viser det seg, så yogamatten dras ned fra treningsrommet til stua, den også. #skullehattmindrehus

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 10:02   #46
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?

Jeg har også lagd treningsrom. Jeg liker best å være i stua, så har ikke behov for noe annet. Jeg leser i stua (eller i hagen om sommeren), og har ingen hobbyer som genererer masse rot. Hvis jeg var flink til å sy kunne jeg hatt syrom, men det er jeg ikke - så trengs ikke. Ungene har kjellerstue med digert skrivebord, jeg kan fint la symaskinen stå der en uke eller tre hvis det trengs.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 14:07   #47
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?

Vi bor temmelig trangt, men dersom det dukket opp et nytt rom i huset ville vi piroritert eget rom til hver av de to barna som i dag deler rom.

Videre på ønske-, eller prioriteringslista står kontor, tv-stue for unger med besøk og til slutt syrom/hobbyrom til meg selv.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no