Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Blade Runner 2049

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-17, 22:43   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Blade Runner 2049

Men. Kan vi ikke snakke om Blade Runner også da ( )? Jeg leste jo anmeldelser i forkant og skjønner virkelig hvorfor de elsker den. Men jeg synes den var kjedelig. Og fæl (på en filmteknisk måte, ikke historien). Lyden/musikken var så utrolig døll og gjorde egentlig mest vondt (det var nok poenget). Jeg synes de har tatt en ganske kul handling og dratt den ut i superlange kunstinstallasjonsaktige scener og dermed gjort den til en kjedelig film med lite fremdrift. 2 timer og 45 minutter der jeg trodde jeg skulle blø ut av ørene og en trang til å kauke "Get on with it" er altså min dom .


Vedder på at den kommer til å vinne hauger med Oscars .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 23:15   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Darren Aronofskys "mother!"

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Men. Kan vi ikke snakke om Blade Runner også da ( )? Jeg leste jo anmeldelser i forkant og skjønner virkelig hvorfor de elsker den. Men jeg synes den var kjedelig. Og fæl (på en filmteknisk måte, ikke historien). Lyden/musikken var så utrolig døll og gjorde egentlig mest vondt (det var nok poenget). Jeg synes de har tatt en ganske kul handling og dratt den ut i superlange kunstinstallasjonsaktige scener og dermed gjort den til en kjedelig film med lite fremdrift. 2 timer og 45 minutter der jeg trodde jeg skulle blø ut av ørene og en trang til å kauke "Get on with it" er altså min dom .


Vedder på at den kommer til å vinne hauger med Oscars .

Du har sett oppfølgeren på kino? Jeg kunne sverge at du snakket om den originale ... Jeg syns den er kjeeedelig!!!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 23:19   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Darren Aronofskys "mother!"

Sett den nyeste ja Den første har jeg jo også sett, men synes den var mye kulere og underholdende enn oppfølgeren.

Ikke engang Ryan Gosling redda denne for meg .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 09:15   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg laget en ny tråd, Vianne, siden jeg regner med det er flere som oppdager diskusjonen hvis den ikke ligger i en tråd om en helt annen film.

Jeg synes ellers den nye Blade Runner-filmen var fantastisk.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 10:06   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg har ikke sett den ennå, men planlegger å få gjort det straks. Vi så originalen (final cut) med Hiawata forrige helg, og han syns den var litt ekkel på slutten. Og det er den jo, jeg hadde bare glemt det.

Også så vi på fryktelige klipp etterpå fra den versjonen med happy ending og voice over.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 10:10   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg skal se den i morgen kveld, og er vel mest spent på om Ernie blir skuffa eller ikke, for han har hypa opp den filmen noe så veldig og har telt ned i ukesvis. Sjøl har jeg ikke noe forhold til Blade Runner what so ever, så jeg blir med bare for opplevelsen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 01:09   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Å Du Milde Moses...

Blade Runner 2049 er nesten, men bare nesten, like spennende som å se maling tørke. Jeg syns dog det er litt mer action om malinga begynner danne dråper og drypper nedover mot gulvlista. Jeg tror aldri jeg noensinne har sett noe så gudsjammerlig kjedelig på kino i hele mitt liv.

Ernie likte den. Jeg savna iPaden min, øreproppene og Dr Who.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 03:09   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg tror faktisk dette er en enten-eller-film. Det er vanskelig å være likegyldig til den. Enten så elsker man de lange seige scenene der alt det filmtekniske er nært perfekt, ellers så synes man den er k j e d e l i g.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 12:51   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

De jeg kjenner som har sett den med smak som ligner min elsker den, han ene sier dog at den funket best den gangen han var på kino ganske trøtt og så den. (Han har sett den to ganger, ja.) Og at 3D-konseptet endelig kom til sin rett. Jeg tror jeg må se!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 12:59   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg synes den var både visuelt stunning, spennende handlingsmessig og at den hadde interessant tematikk og mengdevis av interessante referanser. Synes det var en strålende oppfølger til den gamle filmen som hverken repeterte den eller undergravde den. Jeg har hatt det moro i en uke med å stadig komme på flere referanser, og gleder meg til å se den på nytt. (Men det blir neppe på kino; det eneste irritasjonsmomentet var tekstingen, som virkelig var forstyrrende på den flotte filmingen.)

Fjortenåringen likte den også veldig godt, og det er veldig gøy å kunne snakke med ham om temaer vi også har sett i filmer som Ex Machina og Dark City (i tillegg til den opprinnelige BR), og ikke minst i Philip K. Dick-historier og i annen litteratur. Kommer ikke på noen annen film jeg har sett som har vært så «Dicksk» i både fortellermåte og temaer. (Og den handler i veldig stor grad om det jeg oppfatter som Philip K. Dicks to grunnleggende temaer: «what is reality?» og «what is a human?».)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 20:41   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg var nervøs for å se se den, etter å ha lest her. Jeg er ikke superfan av originalen, selv om jeg liker den.

Men 2049? Wow! Jeg synes filmmusikken var noe å det desidert beste med denne. Musikken er utrolig viktig for om jeg liker en film eller ikke, så jeg ble lettet. Filmen er jo også utrolig vakker, selv om det for meg var poengløst å se den i 3D. Jeg pleier å unngå det, men alle så denne måtte sees i 3D og jeg ventet på et sånt "åååja, derfor ja"-øyeblikk som aldri kom. Synes også den var tro mot det originale konseptet, men ble litt skuffet over den veldig sterke føringen for en oppfølger.

Tekstingen var helt grusom.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 20:56   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg så den ikke i 3D, forresten.


Musikken er veldig avgjørende for meg også, men jeg opplevde den tydeligvis helt annerledes enn deg, input. Den minnet meg om musikken i "There will be blood", en annen kritikerfavoritt som jeg absolutt ikke likte . Kanskje det er noe galt med meg .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 21:03   #13
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Skal se den til uka, gleder meg! Er det vits å se den gamle om igjen først?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 21:29   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Skal se den til uka, gleder meg! Er det vits å se den gamle om igjen først?

Ja, det tror jeg. Særlig hvis det du har sett før er den gamle kinoversjonen. Man bør heller se Director’s cut eller (aller helst) Final cut, som er den nyeste.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 21:33   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg angrer på at jeg ikke så den første på nytt før jeg så denne.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 23:32   #16
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, det tror jeg. Særlig hvis det du har sett før er den gamle kinoversjonen. Man bør heller se Director’s cut eller (aller helst) Final cut, som er den nyeste.

Den er god!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 23:43   #17
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har ikke sett den ennå, men planlegger å få gjort det straks. Vi så originalen (final cut) med Hiawata forrige helg, og han syns den var litt ekkel på slutten. Og det er den jo, jeg hadde bare glemt det.

Vi så den med jentene i kveld, og jeg hadde virkelig glemt hvor ekle noen av scenene var. Men den er jo fantastisk. 2049 neste helg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 23:47   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi så den med jentene i kveld, og jeg hadde virkelig glemt hvor ekle noen av scenene var. Men den er jo fantastisk. 2049 neste helg.

Samme her, tenker jeg!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 00:06   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi så den med jentene i kveld, og jeg hadde virkelig glemt hvor ekle noen av scenene var. Men den er jo fantastisk. 2049 neste helg.

Hvis dere så Final Cut, så er faktisk i alle fall én av scenene eklere enn du antagelig har sett før. Scenen der Roy dreper Tyrell er mer eksplisitt fokusert på det han gjør enn på reaksjonen til Sebastian, sammenlignet med Director’s Cut. Jeg hadde derfor akkurat samme reaksjon da vi så den med Poden for litt siden

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 02:36   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg så den første i kveld (final cut), og er litt "njaaaah", om jeg hadde vært fjorten og det hadde vært min første scifidystopi hadde jeg garantert vært mindblown, da.

Men ble desto mer nysgjerrig på 2049.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no