Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Adventskalender som passer tenåring

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-17, 22:28   #21
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Den rimelige varianten:
http://www.allbeauty.com/1187497-bom...dvent-calendar
Sender til Norge for 40,-

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-17, 23:02   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Bare tanken på at jeg skulle bruke over tusen spenn på EN adventskalender...

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-17, 23:15   #23
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Min erfaring er at slike kalendere fort koster 1000-lappen uansett, selvom jeg velger å lage den selv, så i DET lyset er prisen omtrent det samme. Noen kroner hver dag i 24 dager blir fort dyrt. I år bor heller ikke Storesøster hjemme, så felles kalender utgår.

Jeg mener jo egentlig at det holder med gaver på julaften, jeg da, og de siste årene har sjokoladekalender vært normen her.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-17, 23:37   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Bare tanken på at jeg skulle bruke over tusen spenn på EN adventskalender...

Enig. Helt absurd.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-17, 23:46   #25
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Eldste hadde fra Makeup mekka i fjor. Supplerte med litt annet småtteri ved siden av.
Tusen spenn for en kalender er helt latterlig og skjer ikke her i huset.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-17, 23:53   #26
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Bare tanken på at jeg skulle bruke over tusen spenn på EN adventskalender...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 07:24   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Ungene mine får nøye seg med hjemmeleksa anekdoter og en Fox. Ikke får de hver dag heller. Jeg synes det er nitrist at det er et marked for makeup-kalender til små barn. (Som jeg mener 12-13-åringer er i den sammenhengen).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 08:14   #28
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Flakskalender passer til tenåringer. Vi bakte i tillegg pepperkakehjerter, pyntet med tall, dette gjorde ungene selv, spiste så en pepperkake annenhver dag. Det blir nok noe sånt i år også.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 10:20   #29
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Flakskalender passer til tenåringer. Vi bakte i tillegg pepperkakehjerter, pyntet med tall, dette gjorde ungene selv, spiste så en pepperkake annenhver dag. Det blir nok noe sånt i år også.

Ja, FLAX-kalender er populært både hos 11-åringen og 16-åringen.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 10:25   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Bare tanken på at jeg skulle bruke over tusen spenn på EN adventskalender...

Jeg har pleid å lage pakkekalender til snuppa, og har brukt langt mer enn 1000 kroner. Men de dyre tingene er stort sett ting hun uansett ville fått: ullgenser, ullongs, tegneblyanter, shampoo, dusjsåpe, truser og sokker osv. Kalenderen har inneholdt billige ting også som hårstrikker, klistremerker og ansiktsmaske, men jeg gidder ikke å kjøpe ræl som ikke blir brukt. Hun blir glad for disse tingene i kalenderen selv om hun vet at dette hadde kommet uansett. Så da føler jeg at prisen forsvares.

I år har hun lurt på om hun kan få kalender fra BodyShop. Jeg aner ikke hva den koster, og jeg har ikke lovet at hun får den. Men siden hun bruker nettopp slike ting som er i kalenderen tror jeg at betalingsviljen min er ganske høy.

Knerten klarte ikke å glede seg over truser og sokker i kalenderen. Vi hadde en god prat om dette i fjor og han fikk en svært billig kalender i fjor med pokemonkort eller sjokolade i tillegg til at han også tok del i de "opplevelsene" som var lagt inn i snuppas kalender: pepperkakebaking, bake lussekatter til Lucia, filmkveld i sofaen, lage colakaker, brette julekurver osv.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 10:42   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Vi bruker heldigvis billig ræl.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 11:13   #32
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Jeg vet ikke helt om en julekalender er avgjørende for kjøpepress.

I uendelig mange FP-tråder gjennom årene, har vi diskutert pakkekalender og konseptet "kalender til jul". Det er mange ulike former for press og misunnelse, og selv om det for mine barn har vært sårt å ikke ha hjemmelaget pakkekalender/opplevelseskalender - så har det ikke vært en del av vÅR førjulstradisjon.

Selvsagt snakker unger sammen, og selvsagt synes mine det har urettferdig å høre om spill, og godteri, og stæsj og bling og opplevelser satt i system. Så er det min oppgave å forklare at vi gjør ting på vår måte. Noen ganger kan det skorte på tid og fantasi, andre ganger penger. Kanskje er det helse og overskudd som er avgjørende for hvordan ting blir?

Jeg synes uansett enig eller uenig, så bør vi ha respekt nok til å ikke slenge med leppa i en tråd som ba om konkrete råd og tips. Lag en egen tråd i stedet for å være sjokkert eller dulte på hverandre i denne.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 23-09-17 kl 11:31.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 11:26   #33
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Jeg har hverken slengt med leppa eller dultet på andre. Jeg stilte et spørsmål som jeg synes er betimelig. HI har vel heller ikke spurt spesifikt om over snittet dyre kalendre.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 11:30   #34
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg har hverken slengt med leppa eller dultet på andre. Jeg stilte et spørsmål som jeg synes er betimelig. HI har vel heller ikke spurt spesifikt om over snittet dyre kalendre.

Nei, og jeg siterte deg av en annen grunn enn leppeslenging Ser at det kan være misvisende, så jeg har tatt vekk sitatet. Beklager det.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 11:39   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Begge mine fikk "bare" sjokoladekalender" i fjor, rett og slett fordi jeg ikke hadde råd til å kjøpe kalendere som vi har hatt tidligere. Mannen var da arbeidsledig, og de hadde ikke noen problemer med å forstå at det ble sånn det året. Jeg synes selv at det var litt stusselig med den sjokoladekalenderen, og har vurdert sånn flaxkalender eller noe sånt i år. Litt mer spennende enn hva slags fasong sjokoladen har. Jeg tipper at både 11 åringen og 15 åringen kommer til å synes det er ok. Men jeg har gutter da. Det kan godt hende jeg hadde tenkt noe annet hvis jeg hadde hatt jenter.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 11:42   #36
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Det jeg vet, er at jentene/ungene prater mye om sånt seg i mellom og det at en eller to sier de får kalendre av dyre merker til over tusenlappen setter en standard for hva som er kult og innafor. Og det kan man ha i tankene.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 12:20   #37
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Jeg synes det er langt mer økonomisk å kjøpe en kalender i desember med produkter man uansett kjøper gjennom året - masse penger å spare. Gidder ikke være prinsipielt motstander av "dyre" kalendere fordi det sender feil signal når det er snakk om produkter vi kjøper. Fra et miljøperspektiv er det vel også sunn fornuft å kjøpe kalendere med innhold som er produkter man uansett ville ha kjøpt i hverdagen, fremfor annet ræl.

Sånn sett er Body Shop kalenderen helt super, vi bruker fortsatt produkter der fra fjoråret når vi er ute på reiser.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)

Sist redigert av Lisa : 23-09-17 kl 12:26.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 12:22   #38
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det jeg vet, er at jentene/ungene prater mye om sånt seg i mellom og det at en eller to sier de får kalendre av dyre merker til over tusenlappen setter en standard for hva som er kult og innafor. Og det kan man ha i tankene.

Poenget mitt er at dette garantert er tema resten av året også, blant barn som er opptatt av sånt. Jeg vet ikke helt om prisen på en julekalender utgjør den store forskjellen i et miljø hvor pris og merke på ting, er ansett som viktig?

Det er jo ikke alltid bare kroner og øre som kan virke forskjellsdrivende blant barn, og jeg tenker hele styret med pakker og happenings fort kan være overveldende og sårt uansett hva ting koster.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 12:25   #39
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Poenget mitt er at dette garantert er tema resten av året også, blant barn som er opptatt av sånt. Jeg vet ikke helt om prisen på en julekalender utgjør den store forskjellen i et miljø hvor pris og merke på ting, er ansett som viktig?

Det er jo ikke alltid bare kroner og øre som kan virke forskjellsdrivende blant barn, og jeg tenker hele styret med pakker og happenings fort kan være overveldende og sårt uansett hva ting koster.

Dyr kalender er en del av helheten, så den må jo tas med i beregningen. Det er alt, smått og stort, gjennom året som skaper kjøpepress. Jeg er opptatt av at vi voksne ikke er pådrivere og har det i tankene uansett hva det gjelder.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 12:35   #40
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg synes det er langt mer økonomisk å kjøpe en kalender i desember med produkter man uansett kjøper gjennom året - masse penger å spare. Gidder ikke være prinsipielt motstander av "dyre" kalendere fordi det sender feil signal når det er snakk om produkter vi kjøper. Fra et miljøperspektiv er det vel også sunn fornuft å kjøpe kalendere med innhold som er produkter man uansett ville ha kjøpt i hverdagen, fremfor annet ræl.

Sånn sett er Body Shop kalenderen helt super, vi bruker fortsatt produkter der fra fjoråret når vi er ute på reiser.

Godt poeng, og BS har gode produkter som passer stort sett alle

Jeg har en datter som bare helt glimtvis er opptatt av sminke, og hun har en mor som heller ikke er fryktelig opptatt av temaet. Derfor hadde kalender fra f.eks Make Up-Mekka eller liknende vært suverent her hos oss.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no