Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barn i forsetet?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-17, 09:36   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn i forsetet?

En gang i tiden sendte jeg en forespørsel til TT om akkurat det å sitte i forsetet. Svaret deres var at hvis airbagen var avskrudd, så var det akkurat like sikkert å sitte i forsetet som i baksetet. Og ... og dette skrev de faktisk ... hvis barnet lettere prater med den føreren når de satt ved siden av hverandre, så ville det å sitte foran anbefales for "den gode samtalen".

Snuppa er 12 år. Hun er på høyde med de fleste tantene sine, trener 5 ganger i uka og er sterk. Jeg kan ikke helt se for meg at hun skulle være mindre egnet til å sitte foran enn de nevnte tantene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-17, 19:32   #22
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barn i forsetet?

Mine unger er ga ganske små da, 7, 5 og 0 år, og vi sliter litt med plassering av 2 beltestoler og babysete bak, så jeg har grublet litt på dette i det siste. Og lest artikkelen fra han eksperten Olifant lenket til tidligere i tråden. Jeg syns det er logisk at baksetet er tryggere enn forsetet, og velger å sette alle tre i baksetet selv om det er litt mikkmakk å få det til. Det er jo en grunn til at det er airbag i fronten på biler, så om man må skru drn av så vil jo den som sitter i forsetet være mindre beskyttet?


Sist redigert av Galathea : 03-09-17 kl 19:37.
Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no