Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Sandi Toksvig som ny QI-vert

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-17, 00:43   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sandi Toksvig som ny QI-vert

Flere enn meg som fikk med seg debuten i kveld? Hva synes vi?

For min del er jeg stor fan av Stephen Fry, og QI er et av mine absolutte favorittprogram på tv. Jeg syntes det var usigelig trist at Fry skulle slutte, og tenkte at han blir vanskelig å erstatte. Men da jeg hørte at det var Sandi Toksvig som skulle ta over tenkte jeg at om noen skulle greie det, så måtte det i tilfelle være henne. Jeg digger henne. Og jeg syntes også hun greide seg veldig bra i kveld, så jeg tror absolutt det vil gå an å se på framover også, så nå er jeg litt optimistisk. Hva synes dere?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 15-05-17 kl 09:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 07:12   #2
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sandi Toksvig som ny QI-vert

Eg er også stor fan av Stephen Fry og var veldig skeptisk. Men eg syns ho klarte seg veldig bra! Kjem nok til å fortsette med å sjå på QI.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 08:14   #3
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sandi Toksvig som ny QI-vert

Syntes også det var bra, men synes hun hadde ordet litt vel mye?

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 09:47   #4
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sandi Toksvig som ny QI-vert

Jeg syntes det var en god start.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 10:33   #5
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.345
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sandi Toksvig som ny QI-vert

Enig. Var skeptisk, men er positivt overrasket. Jeg koste meg.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no