Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

"Idiotforsikring" på mobil til barn

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-17, 18:36   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Idiotforsikring" på mobil til barn

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Innboforsikringen min sa at de ikke dekker noe når skjermen knuses ved et uhell.

Ja, det varierer nok. Vi har ikke brukt vår på telefon, men fikk erstattet et kamera som knuste når mannen slang sekken det lå i inn i bagasjerommet. Sendte bare link til tilsvarende kamera, og bilde av det ødelagte - pengene sto på konto etter et par dager.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 18:52   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Idiotforsikring" på mobil til barn

Jeg har nettopp fått tilbud om en utvidet spesialforsikring for mobil gjennom gjensidige, men får allerede dekket ødelagt skjerm mot en egenandel på 500 i den innboforsikringen jeg har der. Men uansett, her er mer info om de forskjellige mulighetene hos Gjensidige.

Også la jeg merke til at Telenor har skjermforsikring i flere av abonnementene sine, også 500 i egenandel.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 20:13   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Idiotforsikring" på mobil til barn

Vi har det i innboforsikringen. Utgjorde ingen enorm forskjell på pros. Enn så lenge har vi ikke prøvd den ut

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-17, 10:58   #24
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Idiotforsikring" på mobil til barn

Vi kjøpte glassforsikring da eldste fikk ny iPhone og det har vist seg å være en Lur Ting

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-17, 14:43   #25
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: "Idiotforsikring" på mobil til barn

En av de yngste kom hjem med ødelagt telefon i går (type lever, men har svart skjerm). Den var bare 14 måneder gammel, men med knust kamera fra tidligere i sommer, og nå ødelagt forøvrig (antakelig skjermkort, ifølge Elkjøp). Så da måtte vi ut og kjøpe ny.

Vi/han kjøpte en Huawei Honor 8 til 3184 (rabatt for binding til Ice.net i et år), og når tabbeforsikring kosta 1350 kroner for det første året, synes jeg det ble for dyrt. Det er tross alt den første telefonen han har ødelagt. Så får vi håpe at jeg ikke jinxer det ved å skrive dette!

Vi har iallfall tidligere hatt 1500 kroner i egenandel på innboforsikringen ved knust skjerm.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no