Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Blade Runner 2049

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-17, 09:38   #21
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg likte den! Pent filmet, interessante tanker, ikke kjedelig. Har sett den første, og lest boka, men er ingen blodfan heller. Men man må være litt i modus for en slik film, og ikke forvente actionthriller eller noe sånt.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 11:12   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg så akkurat den første (final cut) med samboeren min og jeg er jo skikkelig frelst på Blade Runner og så ville preppe han før vi skal se 2049.
Han var fullstendig not amused og nekter å være med på 2049 han nå da

Så nå er jeg delt mellom gullstol på colosseum med medbrakt teppe og giga smågodtpose, eller 4DX på Ringen (med smågodtpose, seff). Alene

Er det noen som har sett den 4DX og hva innebærer det egentlig?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 12:17   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis dere så Final Cut, så er faktisk i alle fall én av scenene eklere enn du antagelig har sett før.

Jeg mener bestemt at jeg har sett Final Cut før (muligens til og med hos dere?), så det er nok skrantende hukommelse / overdreven optimisme det går i.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 12:25   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg så akkurat den første (final cut) med samboeren min og jeg er jo skikkelig frelst på Blade Runner og så ville preppe han før vi skal se 2049.
Han var fullstendig not amused og nekter å være med på 2049 han nå da

Så nå er jeg delt mellom gullstol på colosseum med medbrakt teppe og giga smågodtpose, eller 4DX på Ringen (med smågodtpose, seff). Alene

Er det noen som har sett den 4DX og hva innebærer det egentlig?

Jeg hadde ikke valgt 4D. Det innebærer at setet beveger på seg og du blir slengt rundt, får sprutet vann på deg og det kommer lukt. Jeg så Guardians of the Galaxy på den måten, og jeg syns på ingen måte det tilførte opplevelsen noe. Det ble forstyrrende, hang ikke på greip ift hva jeg så, og jeg tror Blade Runner fortjener bedre. Det er vel en historie man bør ha all oppmerksomhet rettet mot. Imac, derimot; det hadde vært stas!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 11:06   #25
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg synes BR 2049 var helt magisk og fantastisk. Jeg hadde lyst til å gå inn i kinosalen igjen og se den en gang til med det samme. Det er lenge siden jeg har hatt en sånn følelse etter å se en film.

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Skal se den til uka, gleder meg! Er det vits å se den gamle om igjen først?

Jeg rakk ikke det, og jeg angrer litt. Jeg tror jeg må se den nå og så ta en ny tur på kino.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no