Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du en stil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-17, 10:44   #41
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en stil?

Eh...alt fra jeans og t-skjorte til blomstrete kjole med joggesko til.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 11:25   #42
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en stil?

Jeg ser vel alltid ut som typisk meg, så det er kanskje en stil? Alltid kjoler. Vet hvilke fasonger som kler meg og kjøper utelukkende dem. Og nesten alltid høye hæler. Og gjerne fine vesker og skjerf. J

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 11:55   #43
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en stil?

Kanskje mer "mangel på stil" enn stil, men jeg er veldig dårlig på "tilbehør", så vesker, skjerf, smykker og den slags, det bruker jeg knapt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 12:46   #44
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en stil?

Ifølge ungene mine ser jeg ut som en lærer - det er neppe et signal om at jeg har en stil. Jeg kler meg praktisk, gjerne med anledning til å kle litt av og på meg i løpet av dagen, tenker på at utringninger helst ikke skal være sånn at når jeg bøyer meg frem så serverer jeg to pupper i fleisen på stakkars tenåringer som ikke har bedt om den slags sørvis. Det går mye i dongeribukser og topp/jakke. Jeg liker sko, så der varierer jeg litt mer. Og så liker jeg farger. Ikke mange farger på en gang, men klær med farger liker jeg godt.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 12:56   #45
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en stil?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Ifølge ungene mine ser jeg ut som en lærer - det er neppe et signal om at jeg har en stil. Jeg kler meg praktisk, gjerne med anledning til å kle litt av og på meg i løpet av dagen, tenker på at utringninger helst ikke skal være sånn at når jeg bøyer meg frem så serverer jeg to pupper i fleisen på stakkars tenåringer som ikke har bedt om den slags sørvis. Det går mye i dongeribukser og topp/jakke. Jeg liker sko, så der varierer jeg litt mer. Og så liker jeg farger. Ikke mange farger på en gang, men klær med farger liker jeg godt.

Aha! Det er lærerstilen jeg har, altså! Jeg er kanskje ikke så veldig fargerik, men, jeg bruker mest grønt, blått, hvitt, plomme og mørkrød.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 13:12   #46
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en stil?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kanskje mer "mangel på stil" enn stil, men jeg er veldig dårlig på "tilbehør", så vesker, skjerf, smykker og den slags, det bruker jeg knapt.

Her har du meg. Bittesmå øredobber med diamant, pulsklokke og giftering er mine eneste tilbehør, samt at jeg bruker skjerf og buff mot kulde, men i nøytrale farger som svart, grått eller lyseblått.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 13:14   #47
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en stil?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kanskje mer "mangel på stil" enn stil, men jeg er veldig dårlig på "tilbehør", så vesker, skjerf, smykker og den slags, det bruker jeg knapt.

Her har du meg. Bittesmå øredobber med diamant, pulsklokke og giftering er mine eneste tilbehør, samt at jeg bruker skjerf og buff mot kulde, men i nøytrale farger som svart, grått eller lyseblått.

Hvorfor jeg har buksedrakter i skapet, er nok mest fordi jeg ikke klarer å kvitte meg med dem.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 13:23   #48
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en stil?

Ja, dvs. jeg kler meg etter en formel for å slippe å tenke noe særlig. Svart topp, svart cardigan, useriøst knelangt skjørt med slående mønster og/eller sterke farger.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 13:25   #49
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en stil?

Nja, vet ikke om jeg har en stil egentlig. Det går mye i jeans eller smale bukser, t-skjorte og strikkejakke eller genser. Kjole innimellom, da gjerne type COS.
Ellers går jeg jo stort sett i treningsklær.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 18:08   #50
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en stil?

Jeg greier ikke å definere stilen, men jeg prøver å være litt stilig uten å være for voksen eller for barnslig. Jeg legger mye omtanke i hvordan jeg kler meg og liker godt å finne antrekk ut fra hva som kler meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 20:20   #51
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en stil?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Ifølge ungene mine ser jeg ut som en lærer - det er neppe et signal om at jeg har en stil. Jeg kler meg praktisk, gjerne med anledning til å kle litt av og på meg i løpet av dagen, tenker på at utringninger helst ikke skal være sånn at når jeg bøyer meg frem så serverer jeg to pupper i fleisen på stakkars tenåringer som ikke har bedt om den slags sørvis. Det går mye i dongeribukser og topp/jakke. Jeg liker sko, så der varierer jeg litt mer. Og så liker jeg farger. Ikke mange farger på en gang, men klær med farger liker jeg godt.

Nå satt jeg her og grublet på hvordan jeg kunne definere "stilen" min, men så har Darth allerede gjort det.
Jeg prøver stadig å bli flinkere til å bruke kjole, forresten, men ender ofte med jeans og topp + cardigan + evt skjerf. Og lave sko. Før var det mye sort i klesskapet mitt, men nå har det kommet inn en del oker, grønt og rødt. Liker bedre og bedre å kle meg i farger.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-17, 18:40   #52
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en stil?

Nå begynner en slags stil å bli litt tydeligere her. Det går mest i grått, svart, blått og noen lyse farger i tillegg. Enkle plagg uten for mye dill eller mønster, og god kvalitet slik at de varer.
Har vært på shopping og kjøpt en nydelig blå kjole med blomstermønster, grått utskrådd ullskjørt med lommer og blå brouges.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-17, 09:00   #53
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en stil?

Njei, vet ikke helt jeg. I mange år har jeg på en måte kledd meg i det jeg har funnet som jeg har fått på meg. Nå har jeg blitt noe mindre så det er litt enklere å finne klær som passer, men jeg strever enda med å kle på meg teltlignende overdeler bl.a. Går stort sett i svarte bukser, med en eller annen topp/tunika til. Liker farger.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-17, 09:24   #54
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en stil?

Ja, jeg har en stil. Den innebærer mye farger, noen ganger ton i ton, noen ganger kontrast. Mye tunikaer/korte kjoler med synlige underkjoler, fargerike strømpebukser og skjerf, eller korte eller lange tights under tunika i sandalsesongen (som for meg går fra midten av mai til oktober).

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-17, 01:49   #55
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Har du en stil?

Jeg har hatt mange stiler opp gjennom årene, og min nåværende stil er nokså enkel. Smale bukser og litt løsere topper, enten bluser eller tynne gensere. Gjerne en ullcardigan til. Jeg liker også gode ullgensere. Når jeg en sjelden gang pynter meg må det være enkelt. Strass, mye detaljer og dilldall er ikke meg, og passformen må være kroppsnær, men ikke supertrang. Fargene som går igjen hos meg er mørkeblå, brunt i alle nyanser, mørk grå, gul, lilla, petrol og burgunder. På sommeren går det i korall, oransje og klar blå/turkis.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no