Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Western/native americans/rural amerika -serie?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-17, 18:19   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Western/native americans/rural amerika -serie?

Tips til gode, moderne westernserier? Eller serier som tar for seg rural America? Eller Canada! Gjerne om/med nordamerikanske urfolk.

Jeg likte Longmire, men det var det tydeligvis såpass få andre som gjorde at den ble tatt av etter få sesonger. Kan godt være krim, men også hverdagsserier.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-17, 21:08   #2
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Western/native americans/rural amerika -serie?

Longmire er fantastisk, vi har den nyeste sesongen i posten nå!

Lite hjelp med andre serier da....Hell on wheels kanskje?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-17, 21:09   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Western/native americans/rural amerika -serie?

Ser på den, men ønsker meg noe litt mer stillferdig. Og moderne.

Ang. Longmire så er jeg usikker på om vi så de sesongene som ble laget av Netflix. I såfall har vi jo noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 10:00   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Western/native americans/rural amerika -serie?

Jeg vil og ha tips. Har ikke sett Longmire, høres ut som jeg burde. Jeg ser Justified for tiden, men er nesten ferdig med siste sesong så trenger snart noe nytt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 10:36   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Western/native americans/rural amerika -serie?

Banshee

Den er i nåtid og tar for seg rural America/småby hvor både native Americans og Amish forsøker å mikse med "vanlige" med større og mindre hell. Dette er noe av det bedre jeg har sett på seriefronten de siste årene. Overraskende god.
Ikke western, men det skytes mye from the hip
Et lite obs bør gis - mye vold.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 11:56   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Western/native americans/rural amerika -serie?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg vil og ha tips. Har ikke sett Longmire, høres ut som jeg burde. Jeg ser Justified for tiden, men er nesten ferdig med siste sesong så trenger snart noe nytt.

Justified var så bra. Longmire er mer stillferdig, men tror du vil like den også.

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Banshee

Den er i nåtid og tar for seg rural America/småby hvor både native Americans og Amish forsøker å mikse med "vanlige" med større og mindre hell. Dette er noe av det bedre jeg har sett på seriefronten de siste årene. Overraskende god.
Ikke western, men det skytes mye from the hip
Et lite obs bør gis - mye vold.

Takk for tips, jeg sjekker ut!


Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 15:05   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Western/native americans/rural amerika -serie?

Jepp. Finnes på HBO, Tallulah.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no