Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

NAV-Foreldrepermisjon

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-12, 13:00   #1
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

NAV-Foreldrepermisjon

Jeg har funnet mitt svake punkt. Skjemahelvete.

Må inn på NAV sine sider og finne riktig skjema og fylle ut for foreldrepermisjon eller foreldrepenger eller hva er det nå det heter? Hvorfor står det ikke bare: Gravid? Klikk her. Neida. Her må man vite hva man driver med.

Så jeg spør FP orakelet (før jeg bryter sammen i hormonindusert krampegråt, nok en gang): kan noen hjelpe meg med hvilke skjemaer i hvilken rekkefølge som skal fylles ut slik at jeg a) får foreldrepermisjon med tvinsa og b) får noe pæng mens jeg er i permisjon.

TUSEN TAKK! (og )

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 13:13   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Denne siden er grei å begynne på: http://www.nav.no/Familie/Svangerska...ed+f%C3%B8dsel Skjemaene ligger til høyre. Du må hvertfall sende inn forside, søknadsskjema, utsettelsesskjemaet om du skal ha ferie inni permisjonen, og bekreftelse fra lege/jordmor på termindatoen. Arbeidsgiver sender inn inntektsopplysninger.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 13:16   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Også skal du få en oppmuntrende klem før du begynner.

:btdtx3: :med3forskjelligeregelsett: :værsågodåbligal: :aldrimer:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 13:40   #4
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Huff, nå kom jeg på at jeg også må sette i gang med det der. Kanskje lurt å gjøre når en først er stuck med beina høyt. Men atte, eget skjema hvis en skal ha ferie inni permisjonen? Er det nytt? Det gjorde jeg ikke sist.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 13:51   #5
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Jeg begynner nesten å grine av å åpne denne tråden. Det er et helvete. Jeg har gjort det tre ganger. Jeg har høyere utdanning. Jeg er smart. Jeg jobber mye med skjemaer. HJelper det? Niks.

Enda verre var det å få høstbarn, sånn at det hersens skjemaet skulle gå over årsskiftet. Jeg lagde meg intrikate fargekodede excelark, med farger for min, hans, før og etter fødsel, ferier og fridager og fanden og hans oldemor.

Stakkars deg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 13:52   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Huff, nå kom jeg på at jeg også må sette i gang med det der. Kanskje lurt å gjøre når en først er stuck med beina høyt. Men atte, eget skjema hvis en skal ha ferie inni permisjonen? Er det nytt? Det gjorde jeg ikke sist.

Det er nytt. Kom i april eller mai. Heldigvis for meg hadde jeg lastet ned det gamle skjemaet hvor man kunne skrive ferie inni og kom unna med å sende inn det selv om det ble sendt inn i august. :fikkdetgodkjent:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 13:56   #7
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Har vi ikke HR til sånt?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 13:57   #8
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det er nytt. Kom i april eller mai. Heldigvis for meg hadde jeg lastet ned det gamle skjemaet hvor man kunne skrive ferie inni og kom unna med å sende inn det selv om det ble sendt inn i august. :fikkdetgodkjent:

Flaks. Akk ja, bare å kaste seg over det. Takk for sparket, Palmen!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 13:58   #9
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Har vi ikke HR til sånt?

De fyller ikke ut skjemaet for oss i hvert fall, men det var de som hjalp meg å telle riktig sist. Jeg hadde gitt meg sjøl for få permisjonsdager, så det gikk i positiv retning for meg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 13:59   #10
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg begynner nesten å grine av å åpne denne tråden. Det er et helvete. Jeg har gjort det tre ganger. Jeg har høyere utdanning. Jeg er smart. Jeg jobber mye med skjemaer. HJelper det? Niks.

Enda verre var det å få høstbarn, sånn at det hersens skjemaet skulle gå over årsskiftet. Jeg lagde meg intrikate fargekodede excelark, med farger for min, hans, før og etter fødsel, ferier og fridager og fanden og hans oldemor.

Stakkars deg.

Ååå, er det lov å si at dette innlegget gjorde meg oppriktig glad!!

Jeg vil bare slenge inn en kommentar om at det er viktig å huske ekstra skjema om dere skal utsette pappapermen. Vi mistet egentlig vår med eldstemann. Ved hjelp av svigermor som er jurist i offentlig sektor fikk vi heldigvis hanka det inn igjen. Tragisk at det skal være slik!

Vil også anbefale å følge NAV Foreldrepenger på facebook, de er faktisk veldig flinke!

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 14:04   #11
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg begynner nesten å grine av å åpne denne tråden. Det er et helvete. Jeg har gjort det tre ganger. Jeg har høyere utdanning. Jeg er smart. Jeg jobber mye med skjemaer. HJelper det? Niks.

Enda verre var det å få høstbarn, sånn at det hersens skjemaet skulle gå over årsskiftet. Jeg lagde meg intrikate fargekodede excelark, med farger for min, hans, før og etter fødsel, ferier og fridager og fanden og hans oldemor.

Stakkars deg.



Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Ååå, er det lov å si at dette innlegget gjorde meg oppriktig glad!!

Jeg vil bare slenge inn en kommentar om at det er viktig å huske ekstra skjema om dere skal utsette pappapermen. Vi mistet egentlig vår med eldstemann. Ved hjelp av svigermor som er jurist i offentlig sektor fikk vi heldigvis hanka det inn igjen. Tragisk at det skal være slik!

Vil også anbefale å følge NAV Foreldrepenger på facebook, de er faktisk veldig flinke!



Vi klarte heldigvis å få pappapermen allikevel, men vi mistet flere ukers betaling.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 14:06   #12
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg begynner nesten å grine av å åpne denne tråden. Det er et helvete. Jeg har gjort det tre ganger. Jeg har høyere utdanning. Jeg er smart. Jeg jobber mye med skjemaer. HJelper det? Niks.


Det er helt absurd at skjema for fødselspermisjon skal være så ubegripelige og uhåndterlige som de er.
Masse lykke til med utregning og utfylling.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 14:15   #13
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Men på det vanlige søknadsskjemaet til NAV, så er det jo også plass til å oppgi ferie? Ser at i det "utsettelses"-skjemaet så skal man krysse av for hva slags utsettelse det er. Og lovbestemt ferie er ikke et alternativt?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 14:28   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Men på det vanlige søknadsskjemaet til NAV, så er det jo også plass til å oppgi ferie? Ser at i det "utsettelses"-skjemaet så skal man krysse av for hva slags utsettelse det er. Og lovbestemt ferie er ikke et alternativt?

Ikke nå lenger. Jeg har chatta med NAV altså. Lovbestemt ferie er ikke det samme som vanlig ferie visst. :skjøntedetegentligikkesåsendteinndetgamleskjemaet :

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 14:37   #15
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Jeg synes også at det er helt fantastisk at jeg greide å få tre barn i tre ulike permisjonsregimer. Jeg hadde jo virkelig håpet jeg kunne kopiere minstens skjema over. Men det ble feil der og gitt. Nummer to var født to uker etter termin, minsten tre uker før. Alt ble feil.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 14:41   #16
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Akkurat de feriereglene er helt... Åh, ikke begynn, liksom. Man har 5 uker ferie på et år, men tro nå ikke at du får ta mer enn 4 uker og en dag. Eller, har du spart ferie fra i fjor? Jamen da så! Max to uker kan du ta. Trenger du mer, sier du? OK, da. Du kan få ta to uker av neste års ferie på forskudd. De siste fire dagene av årets ferie? Glem det!
Altså, hva bryr det dem?! De betaler jo ikke da! Takk og bukk, for f%$&..

Nei, men det skjemaet kan gjøres enkelt eller vanskelig, alt ettersom hvordan man ønsker å fordele permisjonen. NAV ser ut til å ønske at far kun skal ta fedrekvoten, og at man tar ut ferie utenom, for da er det ikke så komplisert faktisk. Skal man ikke gjøre det slik, da begynner moroa..

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 14:48   #17
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Nå dør jeg litt. På grunn av sykemelding i år har jeg avtale med arbeidsgiver om at jeg kan overføre 7 uker ferie til neste år. Vil det by på problemer altså?

Harriet: det er akkurat slik jeg føler meg. Oppegående, rasjonell, velutdannet og alt det der, men disse skjemaene tar knekken på meg.

Det burde kanskje vært en kvalifiseringstest før man prøver å få barn: ta nav-skjema-testen og se om du kvalifiseres som smart nok til å være forelder.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 14:53   #18
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Neida, overføre ferie er ikke noe problem.

Det viste seg å være et helvete, så se om du kan finne ut av det ganske radig. Jeg fikk ikke tatt ut mer enn en uke ferie i graviditeten (påsken) mens jeg var gravid, jeg hadde altså 4 uker til gode som jeg ikke fikk tatt ut mens jeg var sykemeldt. Siden minsten ble født i midten av november fikk jeg ikke tatt ut noen av ukene før nyttår, fordi jeg da var i de obligatoriske mors-6-uker-etter-fødselen-ukene. Jeg har fortrengt dette, og jeg tror jeg skjønner hvorfor, jeg får lyst til å legge meg i fosterstilling bare jeg tenker på det.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 14:55   #19
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Måtte dere minne meg på at jeg snart må gjennom dette helvetet igjen? Måtte dere?

Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 14:58   #20
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Gøy å få baby.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no