Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-12, 00:28   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.926
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Det er viktig!!!

Jeg har nettopp fått avslag på uføretrygd fra Gjensidige forsikring
Jeg har gått fra å være frisk som en fisk, oppadstormende på karrierestigen og med en Lovende Framtid til å ha ganske tøffe hjerteproblemer, og nå er jeg under utredning for noe andre greier. Jeg er heldig om jeg klarer å stå i full jobb.

Jeg var sykemeldt her for etpar år siden da jeg ikke klarte å jobbe da jeg var på det verste med hjertet - vips var det gått et år og jeg var over i NAVs klør. 64% av 6G er IKKE mye å klare seg på! Gudskjelov ble jeg fort frisk og ut i full jobb igjen, så jeg var bare én ussel måned med redusert inntekt

Heldigvis er jeg også medlem i SPK så jeg i det minste fikk 64% av lønna mi. (det er egentlig ikke helt riktig, men nær nok). Men uføreforsikring hadde jeg ikke, og dermed ingen ekstra utbetalinger som kunne kommet godt med.

Fordi jeg ventet til helsa begynte å skrante før jeg skulle kjøpe meg uføreforsikring får jeg det altså ikke. Jeg bodde i utlandet nesten helt til jeg ble syk, så jeg fikk liksom ikke ordnet det da heller. Jeg trodde jeg hadde noe i gruppelivsforsikringen på jobb - det ble endret da vi gikk inn i SPK. Men igjen - jeg er heldig, jeg er medlem av SPK og får mer enn det minimumet NAV stiller med.

Hva med dere andre? Har dere uføreforsikring?? Skaff det! Det koster ikke mange kronene og et uhell eller sykdom kan komme som lyn fra klar himmel og treffe med et smell. Uansett hvor Flink Pike man måtte være og uansett hvor "det vil da aaaaldri skje med meg" man er. Og uansett hvor gift og "klarer meg fint for mannen min tjener jo nok" man er, for plutselig en dag er man jaggu ikke gift lengre heller :btdt:
En depresjon, utslitthet, eller i mitt tilfelle - stress, kan være nok til at man ikke får det når det først røyner på. Så kjapp-kjapp - ut å kjøpe uføreforsikring!


Sist redigert av m^2 : 20-01-12 kl 00:36.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:33   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Flott at du minner folk om dette (leit at det måtte egne erfaringer til ). Både jeg, mannen og barna har uføreforsikring. Vel verdt de kronene dersom det skulle oppstå noe, men håper jo ikke vi må oppleve å få valuta for pengene.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:35   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Jeg har ufør- og sykeforsikring, og har hatt det i mange år. Men hadde et par runder med ryggproblemer i forkant, og fikk dermed gjelder det ikke om jeg skulle bli ufør pga ryggen.

Så var jeg noenlunde bra lang tid (ikke noe legebesøk pga ryggen) og hadde tenkt å forsøke meg igjen etter at jeg hadde vært frisk i 5 år (vet ikke hvor jeg har det fra, men mener noen har fortalt meg at man kan forsøke igjen etter 5 år). Men hva skjedde i fjor, rett før det var gått 5 år ? Joda, prolaps og påfølgende operasjon. Og jeg er ikke bra ennå.

Så ja, jeg henger med på det at man bør forsikre seg før man evt får noen helseproblemer.

Derfor har jeg også forsikret begge ungene mine.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:35   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Jeg har. Min dekker ikke svangerskapsrelatert uførhet, dog, siden den ble tegnet etter sist svangerskap, der jeg var mye sykemeldt. Det skal jammen ikke mye til å få slike klausuler i en uføreforsikring, så jeg støtter m^2 helhjertet i oppfordringen om å tegne forsikring mens man ennå er frisk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:37   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.


Derfor har jeg også forsikret begge ungene mine.

De færreste barneforsikringer kan videreføres etter voksen alder. Da må man tegne nytt, så akkurat i denne sammenhengen hjelpe ikke barneforsikring allverdens. (Det er kjekt å ha likevel, altså.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:39   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.926
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Jeg var dum som ikke skaffet meg det før, men jeg bodde i utlandet en lang periode - og da hadde jeg jo ikke mulighet til å få noe i Norge. Så flyttet jeg hjem og ble gravid og da var det jo masse styr og sykdom og operasjon i graviditeten og greier, så jeg ventet på å "bli litt friskere igjen", og siden har det egentlig bare ballet på seg...


Jeg får bare sørge for å holde meg på beina da
Lillegutt og forsåvidt, han er også avvist for uføreforsikring.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:43   #7
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

De færreste barneforsikringer kan videreføres etter voksen alder. Da må man tegne nytt, så akkurat i denne sammenhengen hjelpe ikke barneforsikring allverdens. (Det er kjekt å ha likevel, altså.)

Uffda....jeg trodde det gikk fint å videreføre, jeg ? Men altså, ungene skal være forsikret uansett de altså. Men da må jeg altså passe på at de blir forsikret på nytt når barneforsikringen ikke gjelder lenger da. Hm...tror jeg må lese litt mer nøye på de forsikringspapirene.

Bra du sa ifra.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:45   #8
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har. Min dekker ikke svangerskapsrelatert uførhet, dog, siden den ble tegnet etter sist svangerskap, der jeg var mye sykemeldt. Det skal jammen ikke mye til å få slike klausuler i en uføreforsikring, så jeg støtter m^2 helhjertet i oppfordringen om å tegne forsikring mens man ennå er frisk.

Helt sant. Jeg hadde bare hatt et par runder med "hekseskudd", altså ikke noen alvorlige greier, men det var nok til at jeg ikke får dekket ryggen.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:45   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Lilje: det var en stor overraskelse for meg også, da jeg oppdaget det i fjor.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 01:04   #10
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Dette er også en type forsikring der man bør gå gjennom vilkårene nøye. Det kan være store prisforskjeller mellom selskaper - samtidig som det skiller mye mellom hva som er dekket....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 01:12   #11
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Jeg skal sjekke hva jeg har. Jeg tror jeg har uføredekning, men jeg kan for lite om ulike forsikringstyper. Jeg vet jeg får utbetaling ved uførhet, men jeg er usikker på om jeg får noen uførepensjon derfra.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 02:52   #12
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg skal sjekke hva jeg har. Jeg tror jeg har uføredekning, men jeg kan for lite om ulike forsikringstyper. Jeg vet jeg får utbetaling ved uførhet, men jeg er usikker på om jeg får noen uførepensjon derfra.

Vi har jo gjennom legeforeningen mulighet til gruppelivsforsikring som er veldig bra, både uførepensjon og uførekapital på vilkår som ellers koster 10 x så mye i premie.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 04:42   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Hvis jeg i det hele tatt får uføreforsikring vil den være veldig dyr og full av klausuller. Jeg er overvektig, røyker og har / har hatt problemer med rygg og knær.
Men skal ta en runde å sjekke hva selskapene sier. Takk for påminnelsen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 07:05   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.458
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Fornuften tok neg etter at jeg fylte førti. Da slo det meg at det kunne være lurt å tegne forsikring mens jeg enda er frisk. :bankibordet:

Når det gjelder barn, så husker jeg at en lege jeg jobbet med sa at hvis man viderefører barns forsikringer så kan ikke forsikringsselskapet kreve ny helseattest. De gjør det gjerne, men har ikke lov, sa han.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 07:09   #15
Prøvende
Ingen skravlebøtte
 
Prøvende sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 306
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!



Tror nok jeg har en sånn, men skal sjekke når jeg kommer hjem!

__________________
Hilsen Prøvende
2005, 2008, 2010
Prøvende er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 07:12   #16
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.262
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Jeg skriver under denne - det er viktig!

Og ordne det til og for barna deres så for de er gamle nok og tenåringer! Som 18 åring tenker man sjelden så langt selv, og før man tenker så langt, kan det være for sent.

Jeg får ikke uføreforsikring pga sykdom i 18-19 årsalder, og mamma og pappa har forbannet seg selv mange ganger for at de ikke tenkte så langt på å ordne det for meg på 18 årsdagen min.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 07:16   #17
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Vi har uføreforsikring som dette uførhet ved både ulykke og som følge av sykdom.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 07:24   #18
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Har ikke. Har ikke kvalifisert til å få siden jeg ble gammel nok til å kjøpe en.

Derfor har ungen en barneforsikring utelukkende fordi den garanterer muligheten til å videreføre uføredekning uten ny godkjennelse av helse som voksen.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 07:37   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.020
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Vi har, og det er viktig. Men ikke mange kronene er jeg uenig i, det er den dyreste forsikringen vi har.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 07:39   #20
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Ungene har alle tre en som kan videreføres uten ny helse erklæring når de blir 18, og har de da ikke råd til og overta den selv så skal jeg sørge for å betale den så den ikke blir avsluttet. Jeg har er dyr forsikring nå, men kan ikke bytte selskap pga. sykdom og operasjon de siste 5 årene. Om jeg holder meg frisk i fem år så kan jeg bytte. Mannen får ikke forsikring fordi han hadde kreft når han var ung, men han er med i LO gjennom jobben og har da heldigvis forsikring gjennom der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no