Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Er du idealistisk? Eller er du først og fremst en del av "spillet"?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-07, 17:37   #21
pip
Nybegynner
 
pip sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 13
pip har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er du idealistisk? Eller er du først og fremst en del av "spillet"?

Jeg tror vel jeg er begge deler. Både idealist og en del av "spillet".

pip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 20:38   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du idealistisk? Eller er du først og fremst en del av "spillet"?

Jeg er idealist.

Jeg er lite opptatt av statusidealisme, jeg har vært opptatt av ting som plutselig er blitt moderne i ganske mange år. (Klima, økologi osv). Samtidig vet jeg at jeg posisjonerer meg for å kunne få gjennom stadig mer av det jeg tror på og brenner for. Det er kanskje det du mener med "spillet"?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 20:50   #23
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du idealistisk? Eller er du først og fremst en del av "spillet"?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det er kanskje det du mener med "spillet"?

Vel... på en måte. Men forskjellen er når man "bare" er en del av spillet (som jeg skrev). Da er man ikke idealist. Man later kanskje som man arbeider for "det gode", men sannheten er at man kun jobber for å posisjonere seg.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 22:08   #24
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du idealistisk? Eller er du først og fremst en del av "spillet"?

Jeg er idealist, men noen ganger er "spillet" en måte å nå fram med idealene. Da tenker jeg ikke på f.eks å få politiske verv for egen status, men å bruke albuer osv. for å nå fram med de sakene man synes er viktige.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 22:11   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du idealistisk? Eller er du først og fremst en del av "spillet"?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er idealist, men noen ganger er "spillet" en måte å nå fram med idealene. Da tenker jeg ikke på f.eks å få politiske verv for egen status, men å bruke albuer osv. for å nå fram med de sakene man synes er viktige.

Du och jag, Alfred. Du och jag.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 22:17   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du idealistisk? Eller er du først og fremst en del av "spillet"?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er idealist, men noen ganger er "spillet" en måte å nå fram med idealene. Da tenker jeg ikke på f.eks å få politiske verv for egen status, men å bruke albuer osv. for å nå fram med de sakene man synes er viktige.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no