Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Justin Bieber-konsert

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 19:55   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Enig. Jeg ble satt ut over dårlig planlegging fra hotellets side.
De på hotellet mente man blir sluppet gjennom sperringene når vi skal til hotellet, men jeg har mine tvil. Kanskje ringe til politiet og spørre hvilken linje de legger seg på?

Det er hvertfall åpent før 9. En venninne som jobber der ute (ikke på hotellet) har fått beskjed om å innfinne seg på jobben før 9 alle dager med konsert, for da stenger de sperringene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 19:56   #22
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Når vil forresten konserten være ferdig? Noen som vil gjette?

Tipper rett før kl 23.00:
Dørene åpner kl 18.30.
Oppvarminngsartisten(e) kommer på 1-2 timer etter dette, spiller ca en time og så kommer guttungen selv og holde rpå i ca 1,5 time

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 19:58   #23
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Det er hvertfall åpent før 9. En venninne som jobber der ute (ikke på hotellet) har fått beskjed om å innfinne seg på jobben før 9 alle dager med konsert, for da stenger de sperringene.

Takk for info!
Vi har fire-fem timers kjøring, og det er uaktuelt å kjøre dit så lenge før. Da får vi heller parkere i Drammen og ta bussen inn til Hotell Expo

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 20:05   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Det går shuttlebusser, fra sentrum, og konsert skal være ferdig i god tid før 23. Jeg gjetter 21.30. Det er barnepublikum, lissom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 20:29   #25
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Takk for info, utrolig nyttig! Sender man 14-åringer alene med shuttlebussen fra sentrum? Hvis de er 3 sammen? Eller bør de følges?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 20:42   #26
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg skal på tirsdagen, sammen 10-åringen og 12-åringen. Går shuttle-bussen fra Oslo S?

Vurderer direktebussen fra Ski, men den koster endel, og siden jeg allikevel må kjøre til Ski, er jeg usikker på om det blir lettere eller mer styr...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 20:44   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Takk for info, utrolig nyttig! Sender man 14-åringer alene med shuttlebussen fra sentrum? Hvis de er 3 sammen? Eller bør de følges?

Har dere ikke fått info om dette? Billettkjøper skal ha fått e-post med masse nyttig info. Kan være veldig greit for 14-åringene å lese også. det informeres mye om hvordan man kan og skal forholde seg til forskjellige ting når man er på konsert.

Jeg har i hvert fall fått flere e-poster om dette. Først tenkte jeg at dette var da skrekkelig generell info om konsertbesøk, men så slo det meg slo det meg at jeg nok har vært på litt flere konserter enn den gjennomsnittlige mottakeren av den e-posten.

Hittil har jeg vært veldig imponert over Atomic Soul.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 20:46   #28
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Hm, Storesøs fikk billetten i julegave fra noen slektninger, så ingen infomail til oss, nei.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 20:46   #29
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg synes det var innmari kjekt med den eposten. Bør litt imponert faktisk, over at de sendte den ut.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 20:47   #30
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Drømmedama: send meg mailadresse så skal jeg sende den til deg.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 20:48   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg tror man finner ganske mye info på www.atomicsoul.no

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 20:50   #32
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Hm, Storesøs fikk billetten i julegave fra noen slektninger, så ingen infomail til oss, nei.

Det var den infoen jeg linket til lengre oppe

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 21:05   #33
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Tusen takk for link! Se det ja, nå ble jeg straks mye klokere. Fp er gull - takk alle snille!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 21:08   #34
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Der fante tråden jeg trengte. jeg har selvsagt ikke fått mail. Jeg kjenner at dette stresser meg.

Jeg skal fra Oslo sentrum. Hva og hvor? *gudsordfralandet*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 21:31   #35
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det går shuttlebusser, fra sentrum, og konsert skal være ferdig i god tid før 23. Jeg gjetter 21.30. Det er barnepublikum, lissom.

Gjetter du at konserten er ferdig 21.30 eller at han går på da?
Teller på knappene om vi skal gå eller ikke. Har sitteplasser, men vil helst bruke minst mulig tid der.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 21:34   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Gjetter på at den er ferdig til 21.30. Men merk - det er kun en educated guess, jeg vet ikke ennå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 21:37   #37
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Gjetter på at den er ferdig til 21.30. Men merk - det er kun en educated guess, jeg vet ikke ennå.

Skjønner det. Men der økte du sjansen for at vesla får se gutten.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 21:37   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Tenker at disse konsertene trenger en egen tråd

Jeg og en venninne drar inn til Oslo på onsdagen sammen med våre to spente 12 åringer. Vi har bestillt hotell på Expo, rett over gaten for Telenor Arena. Min størte stressfaktor er at vi mest sannsynlig ikke får parkert på hotellet pga av alle beliberne som er i omløp.
Må legge en slagplan. Mulig parkere på Lysaker stasjon, og ta bussen til hotellet. Hmm... noen som er lokalkjente og har gode tips?

Det er vel ikke så mange gratis parkeringsplasser på Lysaker å rope hurra om, hvis man skal stå mer enn 2 timer. Og lovlig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 21:44   #39
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Facebooksidene til Telenor Arena og Politiet i Asker og Bærum legger ut løpende info om trafikkavvikling mm.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 21:47   #40
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er vel ikke så mange gratis parkeringsplasser på Lysaker å rope hurra om, hvis man skal stå mer enn 2 timer. Og lovlig.

Det var hotellet som forslo å parkere der. Blir kanskje en dyr affære å stå der et døgn

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no