Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-18, 18:03   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

En dame rygget inn i bilen min på en parkeringsplass men kjørte sin vei uten å stoppe. Jeg satt i bilen, og tok bilnummeret. Det ble riper, men ikke bulk.

Jeg finner ikke noe telefonnummer på eier på gule sider. Hva gjør jeg nå?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-18, 18:15   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Politianmelder henne.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-18, 18:18   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Jeg ville bare meldt til forsikringsselskapet med hennes bilnr, så tar de det. Har gjort det selv en gang etter at jeg fikk telefon fra en som hadde observert at det samme skjedde min bil.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-18, 18:53   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Forsikringsselskap var lurt. De kan sikkert gi råd om jeg bør anmelde også. Jeg fant henne på Facebook, så har sendt en melding - men det er vel heller tvilsomt om hun svarer.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-18, 19:10   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Du kan jo ringe politiet og spørre om råd også. Kanskje de har tid å svinge innom der hun bor. I verste fall er det en som promillekjører og stikker av. Men det må politiet få melding om så snart som mulig etter at det har skjedd.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-18, 19:15   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Fikk svar på meldingen, hun sier hun ikke har gjort det. Sendte melding tilbake og sa at jeg satt inne i bilen og så at det skjedde, det har hun ikke svart på.

Tror ikke det var promille, det var en veldig trang parkeringsplass.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-18, 19:15   #7
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Ring politiet på 02800. Skjedde noe lignende med meg og de tok kontakt med personen.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-18, 19:57   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Jeg kom ikke gjennom hos politiet, så la på
Etter 15 min. Hun nekter fortsatt på at det har skjedd (og begynte å dra inn at hun var på besøk hos noen som var syke??), så jeg har meldt fra til forsikringsselskapet og anmelder på mandag. Folk ass.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-18, 21:06   #9
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Bra du melder videre. Ikke sikkert hun regner med det.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-18, 21:31   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Så flott at du fikk bilnummeret! Hadde ikke tatt videre kontakt med henne. Latt politiet og forsikringen tatt resten

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-18, 22:27   #11
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Så godt at du tok nummeret. Enig i at du skal anmelde og at du trenger å ha mer direkte kontakt med henne.
Jeg tok en gang nummeret til en bil som kjørte på, og skadet, en annen bil på en parkeringsplass og så stakk av. Eieren kom heldigvis ut fra butikken rett etterpå (ellers hadde jeg lagt igjen en lapp) og jeg fikk gitt det til eieren som ble veldig takknemlig. En ting er at man kan ha et uhell, men det er virkelig ikke greit å rømme fra ansvaret.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-18, 00:51   #12
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Hvis hun er såpass at hun hverken merker at hun kjører borti en bil eller ikke husker noe som helst, bør jo førerkortet makuleres. Man kan fleipe om det, men det er mange eldre som ikke burde ha førerkort, og det kan ta tid før slikt oppdages.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-18, 15:07   #13
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Prøv å etterlyse noen vitner snarest mulig? Kanskje det var noe videokamera der også?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-18, 16:35   #14
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Ville bare skrevet skademelding som vanlig og oppgitt de dataene du hadde, og sendt inn.

Mitt selskap gir uansett en oppstilling hvor de anbefaler om det bør tas på forsikringen eller ikke.

Ifht oppfølging av damen ville jeg vel bare tilbudt å skrive skademelding sammen, og sagt at jeg uansett gjør det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-18, 17:44   #15
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg når noen kjører på bilen min og stikker av?

Det var ingen vitner. Butikken har kamera, men bare på vareleveringen, og jeg var parkert for langt unna til at det ble fanget opp. Jeg tar det med forsikringen så får vi se hva som skjer, anmelder hvis de ber meg om det.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no