Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Justin Bieber-konsert

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-13, 18:26   #221
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Litt overrasket over at folke reagerer på dyr drikke, når man ellers bruker masse penger på billetter, reiser og dill. De driver ikke veldedighet heller, og alkohol har de ikke solgt. På sitteplassene har de vann på toalettene man kan forsyne seg av gratis - hvis man er veldig i nød. Og selvsagt kan man ikke ta med flasker og slikt inn.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 18:39   #222
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Litt overrasket over at folke reagerer på dyr drikke, når man ellers bruker masse penger på billetter, reiser og dill. De driver ikke veldedighet heller, og alkohol har de ikke solgt. På sitteplassene har de vann på toalettene man kan forsyne seg av gratis - hvis man er veldig i nød. Og selvsagt kan man ikke ta med flasker og slikt inn.

For oss var ikke prisen et problem. Men det var veldig mange barn/ungdommer der alene og da tenker jeg at er vannet dyrt, så drikkes det lite vann. Og med tanke på alle de som besvimte til og med før konserten startet, så er det viktig med nok væske

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 18:41   #223
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Men det deles jo ut vann både av Medic og slikt?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 18:49   #224
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Men det deles jo ut vann både av Medic og slikt?

Bare på ståplassene.Ikke på tribunene, og heller ikke i gangene bak. Jeg fulgte ut ei jente som ble dårlig og fikk panikk. (var alene uten foreldre...)
Jeg måtte spørre etter vann til henne i den stengte kiosken. Det til tross for at det var både kosemosepatrulje, røde kors og sikkerhetsarbeidere rundt på alle kanter.
Så fra tribunen at de delte ut vann til de som stod nærmest gjerdene, der det var ståplasser. Der besvimte det endel. Så ca 10 jenter bli bært bort før konserten startet.

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 18:53   #225
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg tenker at når man sender ungdommen alene på et slikt arrangement så må man sørge for at de har med seg nok penger. Våre har hatt med mat og drikke, pluss nok penger og klarte seg bra på tirsdag. I dag vet jeg datteren min og venninnene bestilte pizza som de fik levert i køen av Dolly Dimples. Hadde de ikke hatt slikt næringsvett hadde de rett og slett ikke fått reise alene.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 19:16   #226
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Enig med deg i det Avatar, men det er nå engang at slik er det desverre ikke alltid. Foreldre kommer i ulke sjangre....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 19:19   #227
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Nei, jeg vet. Ikke rart jenter besvimer FØR konserten om de ikke har spist/drukket hele dagen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 19:25   #228
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Men ser ut til at enkelte ungdommer har plenty med penger. Det lå igjen vannvittige mengder tepper, ryggsekker, lommebøker, jakker ++ i køen etter dem som kom tidlig. Blir litt satt ut merker jeg

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 19:26   #229
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Litt overrasket over at folke reagerer på dyr drikke, når man ellers bruker masse penger på billetter, reiser og dill. De driver ikke veldedighet heller, og alkohol har de ikke solgt. På sitteplassene har de vann på toalettene man kan forsyne seg av gratis - hvis man er veldig i nød. Og selvsagt kan man ikke ta med flasker og slikt inn.

Frøkna er som sagt en krøsus. Jeg syntes ikke kr 44,- er uvanlig dyrt.
Og jeg SKJØNNER også hvorfor det ikke er lov til å ta med drikke inn, men jeg er glad min 14 år gamle datter lærte litt i går. :stort smilefjes uten ironi:

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 21:48   #230
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Gullkantet?

Næh. Klart det er gøy også, ellers hadde man jo solgt sukkerspinn eller blitt skatterevisor. Spesielt glamorøst er det dog ikke, ikke min side av det i hvert fall, hvis man ikke synes oljete, skitne, gretne (men verdens beste, så klart! ) riggere er glam, da.



Jeg ser ikke bort fra at riggere kan være glam altså.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 09:49   #231
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Bare på ståplassene.Ikke på tribunene, og heller ikke i gangene bak. Jeg fulgte ut ei jente som ble dårlig og fikk panikk. (var alene uten foreldre...)
Jeg måtte spørre etter vann til henne i den stengte kiosken. Det til tross for at det var både kosemosepatrulje, røde kors og sikkerhetsarbeidere rundt på alle kanter.

Vi hadde sitteplass, og det var bare å spørre om beger og så fylle det opp på toalettet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no