Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Strømprisene

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-21, 07:45   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strømprisene

Bruker kun tørketrommel til håndklær og sengetøy.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 08:06   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømprisene

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Tør ikke tenke på hvordan det er for andre med dårlig råd som ikke har gavmilde slektninger...

Det er jo derfor disse debattene blusser opp nå. For oss som har måttet spare lenge, er det liksom ikke snakk om å installere varmepumpe eller ikke bruke tørketrommel. Vi har ikke tilgang til det uansett. (Og slektninger som bidrar har jeg aldri hatt, så det er ikke med i regnestykket).

Jeg kan nesten ikke spare mer. (Jeg koster på meg varmekabler på badet, for jeg fryser så inderlig hvis det er kaldt der). Selv i min ganske lille leilighet, blir prisen hysterisk. Dette er jo samtidig som veldig mye annet blir mye dyrere også. Det blir svært trangt for svært mange.

Jeg er heldig og kan jobbe, det finnes muligheter for å øke inntekt. Den åpenbare ulempen er selvsagt at det er fort å bli utslitt av det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 08:14   #23
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømprisene

Det MÅ komme noen løsninger som ikke bare innebærer kanossagang for dem med dårligst råd.

Kutt i alle avgifter når spotprisen når et visst nivå for eksempel. Staten håver inn inntekter på dette og må sørge for at prisnivået er levelig for alle.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 08:19   #24
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strømprisene

Jeg snakket med en veldig usjarmerende fyr høyt oppe i et kraft(strøm)-selskap forrige uke som ikke så problemet fordi folk bruker så mye penger på annet tull at de bare måtte prioritere. Veldig liten innsikt i at folk kan ha det annerledes altså. Jeg tror mange vil slite. Vi sparer strøm der vi kan men med gammelt hus har vi en enorm strømregning for november. Jeg skjønner godt at mange vil slite med flere tusen ekstra i måneden og siden vi har visst dette en stund synes jeg en løsning utover «mulig økt bostøtte til utsatte» burde vært på plass. Sikkert ikke så enkelt som i mitt hode, men jah.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 08:23   #25
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømprisene

Ja jøss, det handler om å prioritere. Jeg har en tendens til å mene at mat er litt viktig også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 08:39   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømprisene

Jeg har prismatchet for desember allerede. Tør ikke vente for tror de beste avtalene vil bli borte. Det skjedde i november og nå er alt helt hakkande gæli.

Så havnet på 120øre for desember. Og 0,- i fastaavgift. Får også trumfpoeng på forbruket siden vi har strøm fra Fjordkraft.
Alt hjelper.

Spurte hva snittprisen i november ble og han svarte 125 så venter spent på regningen.

Dere har jo fått veldig lav avtale. Så bra. Jeg bor i Oslo og siden jeg ikke slo til i høst så er dette nestbest. Men det har blitt sagt at man må være obs på snittprisen og ikke inngå langvarig fastavtale på høy ørepris.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 08:47   #27
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømprisene

Næsj. Vi bruker nesten aldri penger på tull og siden mars2020 har vi såogsi ikke vært ute på noe, svært lite shopping og ingen ferie så har spart helt sykt med penger. Nå har vi heldigvis hatt jobb hele tiden da og trengs hos svigermor daglig og hos min mor svært ofte så synes det er vanskelig å dra vekk over natten.
Har økt matutgiftene veldig da. Har TrunfVisa og har hatt regning på 14tusen men vi spiser all mat hjemme nå.

Ang strømregningen så sjekk linjene og ring og slett strømforsikring og annet tull. Du trenger bare en stømpris og fastleddet, dette får du ikke gjort noe med.
Og om du har høy ørepris så ring og be om spotprisavtale. Da kan du prismatche, som det heter, hver måned. Det vil si at du beholder stømselskapet ditt men sier at du vil ha lik prisen som andre strømselskap tilbyr.
Det er ikke vanskelig.
Jeg har trodd at strøm er noe man bare betaler men kom over facebookgruppen "Prismatch" i sommer og har spart masse, masse. Sjekk og les deg opp.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 08:51   #28
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømprisene

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg snakket med en veldig usjarmerende fyr høyt oppe i et kraft(strøm)-selskap forrige uke som ikke så problemet fordi folk bruker så mye penger på annet tull at de bare måtte prioritere.

Det er jo en holdning som går igjen veldig hos veldig mange, når vi snakker om utfordringer knyttet til vanskelig økonomi. Og hvis man til slutt anerkjenner at det er en reell utfordringer, er det ofte noe man burde tenkt på før man valgte å få tre barn, bli enslig, velge et yrke med lav lønn, bosette seg i et dyrt område osv. Og om ikke det er slagkraftig nok, skal man også huske på at man er ekstremt heldig som bor i ett av verdens rikeste land hvor staten ordner opp når man selv er dum. Og når holdningen er der, at man enten prioriterer feil , har tatt dårlige valg før eller ikke er takknemlig nok, blir viljen til å hjelpe dessverre veldig liten.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 09:02   #29
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømprisene

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg snakket med en veldig usjarmerende fyr høyt oppe i et kraft(strøm)-selskap forrige uke som ikke så problemet fordi folk bruker så mye penger på annet tull at de bare måtte prioritere. Veldig liten innsikt i at folk kan ha det annerledes altså. Jeg tror mange vil slite. Vi sparer strøm der vi kan men med gammelt hus har vi en enorm strømregning for november. Jeg skjønner godt at mange vil slite med flere tusen ekstra i måneden og siden vi har visst dette en stund synes jeg en løsning utover «mulig økt bostøtte til utsatte» burde vært på plass. Sikkert ikke så enkelt som i mitt hode, men jah.

Bør være så enkelt. Jeg er helt enig, og dette går utover vanlige folk. Det er få som har tatt høyde for det prisnivået så er på strøm nå, og for mange vil dette velte tuen. Hvordan skal vi definere utsatte? uføre, nav, men hva med alle de som har lånt det ekstra til hytte, litt for dyr bobil? Et forbrukslån til oppussing?Det er mange i den kategorien som også vil slite og kommer man da inn i en vond spiral vil økonomien rakne ganske snart....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 09:14   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømprisene

Folk som har lånt til hytte eller bobil, eller tatt opp forbrukslån til oppussing er ikke utsatte. Vi kan ikke utvanne dette begrepet. Det er selvfølgelig viktig at disse også har mulighet til å få hjelp dersom økonomien blir vanskelig, men da i form av råd om å selge hytta eller bobilen, samle forbrukslån osv. Fordi vi vet at vanskelig økonomi har store konsekvenser, både på individ- og samfunnsnivå. Men det er noe helt annet enn at disse skal inkluderes begrepet fattige/utsatte.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 09:22   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømprisene

Her kan dere følge med på strømprisene.
Spotpris for Oslo i denne linken. https://www.nordpoolgroup.com/Market...ly/?view=table

Det stemmer sånn nogenlunde for min del med snittpris på ca 106. Husk mva i tillegg da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-21, 09:26   #32
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strømprisene

Kan jo også si det sånn at mange voksne er ikke flinke med privatøkonomien. Men de klarer seg med litt slack og flaks. Kanskje helt til strømregningen blir + 50%. Dyrt for mange barnefamilier, noen er allerede rammet av arbeidsledighet eller gjeld etter inntektstap siden Mars 2020.

Mamma var knipen på penger i alle retninger, aldri ekstra lån, ferie, sport eller fritid. Men disse a-konto regningene for strøm kostet henne nattesøvnen fra Januar til Mars. Nå er det dyrere for folk.

Jeg har lest overskriften om at det blir dyrere, men lite om hvor mye dyrere, og ikke tidsnok til å skape sammen penger, bli enig med andre halvpart om å få byttet paneler og få isolert huset. Det er dessuten mangel på byggevarer og høye priser på disse.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-21, 21:41   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strømprisene

Sirdal kommune i Agder gir 3000 kr pr innbygger (må være registrert som bosatt der i dag) slik at en familie på 4 kan få 12 000 kr. Kanskje andre kommuner følger etter?

I dag har vi fyrt i peisen. Det gav god varme. Jeg er en pyse når det kommer til peis, redd for pipebrann, men varmepumpen klarer ikke holde det varmt nok. Må nok ta inn mye ved i morgen og bruke peisen mye mer fremover.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-21, 22:09   #34
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.719
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømprisene

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Sirdal kommune i Agder gir 3000 kr pr innbygger (må være registrert som bosatt der i dag) slik at en familie på 4 kan få 12 000 kr. Kanskje andre kommuner følger etter?

I dag har vi fyrt i peisen. Det gav god varme. Jeg er en pyse når det kommer til peis, redd for pipebrann, men varmepumpen klarer ikke holde det varmt nok. Må nok ta inn mye ved i morgen og bruke peisen mye mer fremover.

Om du ikke fyrer for hardt, unngår du pipebrann. :erfaren:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-21, 22:28   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strømprisene

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Om du ikke fyrer for hardt, unngår du pipebrann. :erfaren:

Får ta det rolig. Orker ikke fryse mer og har ved liggende. Bare dumt å ikke bruke den.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-21, 08:02   #36
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strømprisene

Jeg kommer ikke til å like regningen som kommer nå.
Jeg har ikke brukt mye penger på julegaver heller. Men det har vert en del uforutsette utgifter nå så nei hmf.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-21, 12:06   #37
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømprisene

Eg glømte å slå av steikeovnen,så den har stått på 200 gr i heile natt….:gaaah:

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-21, 19:11   #38
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømprisene

Jeg er veldig fornøyd med Tibber nå om dagen. Veldig greit å sjekke forbruket dag for dag, så jeg ser hvordan ulike ting slår ut. (Som hvor dyrt det er ha stekeovnen på hele natten ) Greit å forstå (for min del) at panelovnene ned en grad betydde veldig mye mer enn varmekablene. Og at det er billigere å gå ut og spise middag fremfor å lage middag selv på de dyreste dagene er et helt elendig råd fra avisene.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-21, 19:17   #39
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strømprisene

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er jo derfor disse debattene blusser opp nå. For oss som har måttet spare lenge, er det liksom ikke snakk om å installere varmepumpe eller ikke bruke tørketrommel.

Kan rapportere om at jeg nylig har fått installert varmepumpe og måtte vente over 2 måneder på installasjon. Jeg bor på et sted uten veldig høye strømpriser og bestilte i September, så vil tro at det ikke er kortere ventetid på denne tiden av året og der strømprisene er høye.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-21, 19:21   #40
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømprisene

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Kan rapportere om at jeg nylig har fått installert varmepumpe og måtte vente over 2 måneder på installasjon. Jeg bor på et sted uten veldig høye strømpriser og bestilte i September, så vil tro at det ikke er kortere ventetid på denne tiden av året og der strømprisene er høye.

Jeg bestilte i går, og det var drøyt to ukers ventetid. I Oslo. Men det var vanvittig trykk, sa de.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no