Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken iPhone?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-19, 13:28   #1
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken iPhone?

Akk så mye jeg må tenke på når det kommer til ny jobb.
Ny telefon for eksempel ...

Jeg har en iPhone 8 64 gb i dag. Den må jeg levere inn når jeg slutter. Jeg tror ikke jeg gidder å bytte til noe annet enn iPhone.

Det er riktignok en fast pris arb.giver dekker, men jeg kan betale mellomlegget, så dermed er pris bare veiledende.

Jeg er veldig redd for at iPhone X blir så himla stor, for jeg har ikke store hender.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-19, 13:41   #2
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken iPhone?

XR tror jeg ikke er så veldig mye større enn 8. Litt usikker altså, men tror de er ganske like der. Jeg hadde likevel valgt iPhone XS eller XS Max hvis jeg kunne. De har bedre kamera enn XR.

Bytter du bransje Ru? Spennende med ny jobb, gratulerer!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-19, 13:44   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken iPhone?

Jeg forlater helsevesenet og skal bli konsulent (rådgivning). :angst:
Det går nok bra.

Men det er jo så mye greier! Ny e-post, ny laptop, ny mobil, nytt alt. For å ikke snakke om at jeg må rydde plassen min på jobben.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-19, 13:53   #4
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken iPhone?

Det kommer til å gå kjempebra! Bare du holder ut rydding og avslutning av løse tråder. Hehe.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-19, 14:06   #5
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken iPhone?

iPhone XS er bare bittelitt større enn 8, XR er noe større. Jeg har nemlig akkurat forsket på dette selv i forbindelse med telefonbytte.

Jeg gikk for XS og er kjempefornøyd etter et par ukers bruk. Trodde også den skulle føles for stor (jeg gikk fra en 5s, så ganske stor forskjell), men det gikk fort å venne seg til; jeg skulle sette opp min gamle telefon til eldstesønnen her om dagen, føltes nesten som en leketelefon.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-19, 17:21   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken iPhone?

Jeg fikk akkurat 8 s på min nye jobb, og synes den er litt svær i forhold til 8 som jeg har nå, men veldig forskjell er det jo ikke. Den er veldig fin da, litt gull på. PC fikk jeg heldigvis ikke bestemme selv, må være måte på valg.


Lykke til i ny jobb!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 23:38   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken iPhone?

Hos oss er det policy på at man ikke kan få nyeste modell, kun nestnyeste. Men velger alltid så ny modell jeg kan få.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 23:43   #8
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken iPhone?

Jeg kjøpte nettopp en XR. Superfornøyd med telefonen.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no