Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #6

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-23, 10:30   #81
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.394
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jo, også er jeg på S4 av Lykkevika.

Jeg synes denne serien blir dårligere og dårligere jo lenger jeg kommer.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 10:36   #82
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.007
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Jeg har sett ca halve av Mannen på innsida på NRK, som er basert på en sann historie om nynazister i Storbritannia.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 11:00   #83
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.820
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg synes denne serien blir dårligere og dårligere jo lenger jeg kommer.

Jeg vet, den er nå så dårlig at jeg bare må se den ferdig.
Også har jeg ikke lyst til å lese bøker av Camilla Lackberg...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 11:14   #84
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.963
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Ser S3 av Happy Valley. Gledelig gjensyn!

Vi har ikke sett Only Murders in the Building. Er det noe vi kan se med snart 11-åringen? Disney+ sine aldersgrenser er helt håpløse; de setter 15 på alt de må rate selv. Garantert for ikke å få påpakk fra enkelte foreldre, men antakelig tilpasset det amerikanske markedet og ikke det norske

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 11:14   #85
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.791
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg synes denne serien blir dårligere og dårligere jo lenger jeg kommer.

Ja, sesong fire er jo helt ute.

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har sett ca halve av Mannen på innsida på NRK, som er basert på en sann historie om nynazister i Storbritannia.

Vi likte denne veldig godt, jeg anbefalte den tidligere. Skremmende, men god historie.

Vi har sett Looking for Alaska med 15-åringen, den var innertier for henne. Fint å se noe sammen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 15:28   #86
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.898
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Begynte å se Peaky Blinders (Netflix) i helga, etter å ha sett Oppenheimer. Ser det er 6 sesonger, er de siste like bra som den første?

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 19:41   #87
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.875
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ser S3 av Happy Valley. Gledelig gjensyn!

Vi har ikke sett Only Murders in the Building. Er det noe vi kan se med snart 11-åringen? Disney+ sine aldersgrenser er helt håpløse; de setter 15 på alt de må rate selv. Garantert for ikke å få påpakk fra enkelte foreldre, men antakelig tilpasset det amerikanske markedet og ikke det norske

Jeg tror absolutt 11-åringen deres kan se den. Jeg vil tro han kommer til å likeden.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 21:05   #88
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.963
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg tror absolutt 11-åringen deres kan se den. Jeg vil tro han kommer til å likeden.

Nydelig! Da skal vi se den når vi kommer hjem fra orkesterkurs

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 22:02   #89
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.820
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg synes denne serien blir dårligere og dårligere jo lenger jeg kommer.

Altså nå er jeg ferdig med alle 4 sesongene, og de siste episodene var en god god blanding av puteflau og fniste. Men, en ting skal de ha, de avsluttet med cliffhanger..

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 22:25   #90
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.840
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Ferdig med Outlander del 1, og nå må vi vente til etter nyttår på del 2.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 30-07-23 kl 22:46.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 22:29   #91
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.840
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ser S3 av Happy Valley. Gledelig gjensyn!

Vi har ikke sett Only Murders in the Building. Er det noe vi kan se med snart 11-åringen? Disney+ sine aldersgrenser er helt håpløse; de setter 15 på alt de må rate selv. Garantert for ikke å få påpakk fra enkelte foreldre, men antakelig tilpasset det amerikanske markedet og ikke det norske

Ja, om ungen liker litt sånn crazy merkelig krimplot, så. Det er en "snill" krim med nye mistenkte i hver episode og snåle karakterer.
Jeg gleder meg til sesong 3 kommer i august en gang.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 22:39   #92
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.152
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ferdig med Outlander sel 1, og nå må vi vente til etter nyttår på del 2.

Hm?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 22:48   #93
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.840
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Hm?

Sendepause frem til nyåret en gang.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 23:17   #94
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.460
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Sendepause frem til nyåret en gang.

Ligger 6 sesonger på Netflix. Samme på HBO Max. Og 7 på Viaplay. Mente du Outlander?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 23:57   #95
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.840
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Ligger 6 sesonger på Netflix. Samme på HBO Max. Og 7 på Viaplay. Mente du Outlander?

Skrev jeg kke Outlander? Det er sendepause frem til etter jul i Outlander sesong 7. Jeg skjønner ikke hva dere ikke skjønner?
Sesong 7 er delt opp i to deler, Jeg har sett den siste episoden i del 1 nå, og vi må derforfor vente til etter jul md å se del 2.

Edit, jeg sjekket opp nå: siste episode i del 1 kommer 12. augst, det er en ukes sendepause nå, og så blir det pause frem til nyåret en gang før vi får del 2.

Sitat:

VIKTIG INFO ❤️ neste uke er det Outlanderfri, det vil si at episode 8 kommer 12 august på Viaplay. Sesong 7 er delt i 2. Del en består av de første 8 episodene vi har sett nå i sommer. Del 2 kommer først på nyåret og da nye 8 episoder. Vi har ikke fått dato enda. Vi får også en siste sesong, nr 8 ❤️🥹 Pga streik i Hollywood blandt skriverne til tv-serier blir nok sesong 8 utsatt en god stund, da de enda ikke har startet innspillingene. Vi kommer tilbake med mer info om dette. Som vanlig har Viaplay rettighetene slik at sesongene kommer på Netflix og Hbo ca ett år etter Viaplay. Vi gleder oss også masse til Outlander sin spinoff-serie Blood of my blood som vil handle om Jamie sine foreldre ❤️ mer info om dette kommer så fort vi vet mer.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 00:37   #96
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.963
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja, om ungen liker litt sånn crazy merkelig krimplot, så. Det er en "snill" krim med nye mistenkte i hver episode og snåle karakterer.
Jeg gleder meg til sesong 3 kommer i august en gang.

Han digget f.eks. The Grand Budapest Hotel, og det faller vel innunder crazy, merkelig krimplott

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 08:08   #97
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.460
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Skrev jeg kke Outlander? Det er sendepause frem til etter jul i Outlander sesong 7. Jeg skjønner ikke hva dere ikke skjønner?
Sesong 7 er delt opp i to deler, Jeg har sett den siste episoden i del 1 nå, og vi må derforfor vente til etter jul md å se del 2.

Edit, jeg sjekket opp nå: siste episode i del 1 kommer 12. augst, det er en ukes sendepause nå, og så blir det pause frem til nyåret en gang før vi får del 2.

Aha. Du skrev del 1. Jeg leste sesong 1. Misforståelse.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 08:45   #98
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.845
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Skrev jeg kke Outlander? Det er sendepause frem til etter jul i Outlander sesong 7. Jeg skjønner ikke hva dere ikke skjønner?
Sesong 7 er delt opp i to deler, Jeg har sett den siste episoden i del 1 nå, og vi må derforfor vente til etter jul md å se del 2.

Edit, jeg sjekket opp nå: siste episode i del 1 kommer 12. augst, det er en ukes sendepause nå, og så blir det pause frem til nyåret en gang før vi får del 2.

Takk for info! Begynte på sesong 7 i helgen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 09:40   #99
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.073
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg vet, den er nå så dårlig at jeg bare må se den ferdig.
Også har jeg ikke lyst til å lese bøker av Camilla Lackberg...

Språket og spesielt dialogane i bøkene er så dårlige at det er til å få krupp av, så eg avbefaler dei på det varmaste.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 09:45   #100
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.820
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Språket og spesielt dialogane i bøkene er så dårlige at det er til å få krupp av, så eg avbefaler dei på det varmaste.

Takk for avbefaling.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no