Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Deres favoritt-julefilm!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-08, 12:36   #21
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

The long kiss goodnight.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 12:38   #22
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

I den grad den kan regnes som film: Karl-Bertils jul!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 13:05   #23
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Mine favoritt-julefilmer:

Tante Pose
Reisen til julestjernen (må sees på kino hvert år)
Tre nøtter til askepott.

I tillegg er Love actually og Four weddings and a funeral også filmer som vi ofte ser i julen.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 13:26   #24
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Etter å ha lest denne tråden og for andre gang på under ei uke blitt påminnet om Love, Actually, har jeg nå bestemt meg for å skaffe meg den og lage min egen juletradisjon på det.
Vidunderlig film!!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 21:08   #25
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Love actually.

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Hjelp det er Jul med Cheve Chase en favoritt. Sistnevnte elsker jeg fordi den er full av dumme gags, men har en dypere mer alvorlig del om man bare gidder og se etter.

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

"The holiday", men kanskje aller mest fordi jeg har et secret crush on Jude Law...


__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 21:20   #26
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

I den grad den kan regnes som film: Karl-Bertils jul!

Å ja! Den er helt rå!

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 21:23   #27
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

I den grad den kan regnes som film: Karl-Bertils jul!

JAAA!!!Trodde bare det var min familie som likte den.
Ellers må jeg se tre nøtter til askepott, selv om ungene boikotter den.
Og Love actually er også fast takst.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 21:34   #28
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Må se Love Actually i adventa sammen med ei venninne. Tror jeg skal foreslå at vi tar Holiday i samme slengen. Ikke i nærheten av samme klasse som Love Actually, men søt nok.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 22:07   #29
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.932
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Tre nøtter til Askepott er den filmen jeg absolutt må se hver jul. Synes også Karl Bertils julaften er fin. Selv om det ikke er en julefilm, så vises den ofte i romjula og det er da jeg gjerne ser den, Sound of music.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 22:10   #30
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Dette er jo ikke en film, men "Hovmesteren og grevinnen" må sees hvert år.

Ellers er "Flåklypa" en julefilm her i heimen.

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 22:26   #31
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Her i huset er det Polarekspressen som er julefilmen over alle julefilmer.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 22:27   #32
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Må sjå Hovmesteren og Grevinna kvar lille julafta. Når eg budde heime blei den sett, midt i juletre pyntinga. No blir den sett, mens eg ordner til jul.

Disney`s jul, mens me eter julegrøten på julafta.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 08:24   #33
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Denne var vanskelig å svare på. Vi har som tradisjon å se mange julefilmer (dvd) i førjulstida, drikker gjerne varm sjokolade til og spiser julekaker, og hver eneste film må sees minst én gang. Hjelp, Vi Har Juleferie er en av de eldste, så jeg tror jeg velger den.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 08:41   #34
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Ingen jul uten Tre nøtter til Askepott. I tillegg er Polarekspressen en super film, med alt som skal til for å få den rette julestemningen. Home alone er også helt super!

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 09:10   #35
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

"Miracle on 34th street" er en av mine julefavoritter (den fra 1994):

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 09:13   #36
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Jeg må se Love Actually og Polarekspressen i førjulstiden. På julaften må jeg se Tre nøtter til askepott. I løpet av julen pleier jeg og å se Alene hjemme 1 og 2.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 09:13   #37
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.938
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

"Miracle on 34th street" er en av mine julefavoritter (den fra 1994):

Jeg har også Miracle on 34th street som min yndlingsjulefilm, men det må være den opprinnelige. Fra 50 tallet?

Ellers Love Actually og Nightmare before Christmas.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 09:19   #38
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg har også Miracle on 34th street som min yndlingsjulefilm, men det må være den opprinnelige. Fra 50 tallet?

Den første kom ut i 1947.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 09:20   #39
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.789
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Jeg lurer på om jeg er den eneste som ikke liker Tre nøtter til Askepott ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 09:21   #40
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Jeg har mange jeg helst må se, jeg. Alle er gamle og jeg har sett dem snørrogførti ganger.

Home Alone (den første, særlig musikken får jeg veldig julestemning av)
Tilsammans
Reisen til julestjernen
Tre nøtter til Askepott
Tante Pose (både ser filmen og leser boken)
Sleepless in Seattle ( )
Grevinnen og hovmesteren
Snekker Andersen og julenissen
Santa Claus (den gikk alltid på kino da jeg var liten og innimellom sender de den i jula)

Julaften ser jeg Disneyfilmene så klart.

Og hvis de går på TV ser jeg:
Snømannen (den med snømannen som blir levende og tar med han lille gutten til snømannland)
En svensk film om noen nisser som bor under jorda, husker ikke hva den heter i farta.
Astrid Lindgrens jul
Margrethe Munthes jul(?)

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no