Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Korrekturleser du innleggene dine?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 23:20   #81
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det gjør jeg, men jeg garanterer ikke at det ikke blir noen feil iblant allikevel

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 06:57   #82
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korrekturleser du innleggene dine?

Som regel ser jeg kjapt over før jeg poster. Noen ganger går det så fort at jeg ikke får sett over før rett etterpå, men da går jeg inn og redigerer hvis jeg finner en tastefeil. Av og til oppdager jeg grove skrivefeil i gamle innlegg jeg kommer over, og det er helt forferdelig, for jeg irriterer meg selv litt over folk som slurver med sånt.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 07:12   #83
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Korrekturleser du innleggene dine?

Jeg gjøre stort sett det. Noen ganger før jeg poster det andre ganger etterpå. Ser jeg noen feil da retter jeg det opp.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:30   #84
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Korrekturleser du innleggene dine?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg bruker å lese over de etter at jeg har postet dem, synes det er letter å "se" innleggene etter at de er blitt postet. Litt merkelig, men ...

Det gjør jeg også.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:59   #85
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korrekturleser du innleggene dine?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nei, den jobben tar Mim seg av.

He-he.

Jeg ser som oftest over innleggene før jeg poster dem, ja. Kanskje overlate det til Mim heretter, da kan jeg bruke tiden jeg frigir til å skrive flere innlegg. (lengter etter tresifret meldingstall)

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:10   #86
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korrekturleser du innleggene dine?

Som regel leser jeg gjennom dem etter posting. Ser jeg feil er det en selvfølge at de rettes opp. Er det ord jeg ikke er sikker på, pleier jeg å sjekke med ordboka på Startsiden. Kommafeil har jeg ikke orket å ta tak i ennå.

Her om dagen leste jeg gjennom eldgamle innlegg på NM. Her og der så jeg feil, og da måtte jeg jammen til å endre dem for å få sjelefred.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 10:03   #87
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korrekturleser du innleggene dine?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg gjør, helt klart. Hvis jeg ikke har det fryktelig travelt. SMS-er også Selv om det er korte, uformelle beskjeder til venner. Jeg er helt sjuk sånn. På msn, der det går litt kjapt og ikke kan endres i ettertid, er det ikke sjelden at jeg slenger etter en bokstav som manglet i forrige innlegg .

Samme her.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 10:47   #88
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Korrekturleser du innleggene dine?

...var det nr. 10 jeg var?

Bruker alltid forhåndsvisning, og leser kjapt gjennom før jeg poster. Og leser gjennom på nytt etter posting.

Savner forresten min gamle mobil som prioriterte øl før ok. Det rettet jeg aldri opp.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no