Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 22:18   #21
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Er det foret som har gått opp i sømmen? Det må jo være dårlig sydd i så fall, alt for lite sømrom?

Ja, det er foret, og det er i sømmen. Det har rett og slett sklidd fra hverandre.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:43   #22
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

Herlighet, hvordan er det mulig? Jeg synes det har vært utrolig mange reklamasjonsaker på Troll i det siste.
Jeg har enda ikke mottatt ny dress, regner med det er påsken som har forsinket prosessen. Det er uansett litt irriterende at vi nå har gått våren i møte uten vårdress.
Her er bilder fra dressen vår:


ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:50   #23
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

Når vi først deler bilder kan dere få se min og



Virker som de har vært uheldig med tråden sin eller noe sånt?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 23:00   #24
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

Kanskje vi kan få flere bilder inn her, og sende linken til Troll?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 23:01   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

Troll har blitt trådløs..
















__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 23:04   #26
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Kanskje vi kan få flere bilder inn her, og sende linken til Troll?

Regner med troll er informert om problemet? Siden de aller fleste sender mail til Kirsten?

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 23:12   #27
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

Opprinnelig lagt inn av ponna, her.

Regner med troll er informert om problemet? Siden de aller fleste sender mail til Kirsten?

Så klart de er informert.
Det jeg synes er så rart er at folk får nye dresser som heller ikke holder mål.
Troll skriver:
Vi overlater ingenting til tilfeldighetene og tester alltid nye produkter før vi introduserer dem i markedet. Våre stoffer testes regelmessig ved testlaboratorier for slitestyrke og vanntetthet, samt for å påse at ingen giftstoffer benyttes i våre produkter.

Vi får hele tiden tips og råd fra brukere av Troll Collection og dette setter vi stor pris på. Det er kun på denne måten vi kan gjøre produktene enda bedre!
Jeg ønsker alle barn en varm og trivelig opplevelse med Troll Collection!

Jeg vil tro at jo flere tilbakemeldinger de får, jo mere aktuellt vil det bli å få rettet opp grunnen til disse feilene på produktene.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 23:14   #28
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

Ja, det har du rett i

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 23:18   #29
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

Men alle vi som har lagt inn bilder her har vel også sendt mail til Troll om det. Ser vel egentlig ingen grunn til å opplyse de om denne tråden i tillegg, så lenge de er reklamasjonsvennlige om dere skjønner? De gjør sitt beste, har vel vært uheldig med kolleksjonen/produksjonen dette året.

:fortsattveldigfornøyd:

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 23:20   #30
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Men alle vi som har lagt inn bilder her har vel også sendt mail til Troll om det. Ser vel egentlig ingen grunn til å opplyse de om denne tråden i tillegg, så lenge de er reklamasjonsvennlige om dere skjønner? De gjør sitt beste, har vel vært uheldig med kolleksjonen/produksjonen dette året.

:fortsattveldigfornøyd:

Jada, du har helt rett.
Det er bare jeg som er litt ekstra amper i dag på grunn av at den nye jakken heller ikke holdt mål. Og så skal jeg ha mensen i helga.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 10:23   #31
Rabarbra
Superaktiv
 
Rabarbra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 330
Rabarbra er litt kul
Standard

Sv: Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

Måtte le litt da jeg så det som sto i liten skrift

til deg.

Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe Troll eller Reima jeg og gutten gåt i fjorårets litt knappe vårdress til mor får bestemt seg

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no