Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-09, 20:07   #1
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Vi har sort bag og brun sportsvogndel. Kan noen si meg hva som blir både pent og praktisk?

  Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 20:11   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Jeg har både Skip*Hop Duo, og Fleurville ReRun, og begge er fornøyd med begge.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 20:11   #3
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Jeg sverger til Skip hop-stellebag Masse fine farger å velge mellom!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 20:14   #4
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Skip*Hop!

Jeg har brun bag og sort sportsdel, og har en stripete, multifarget SH kjøpt her inne. Helt super. Men jeg synes vogna får et litt annet tyngdepunkt nå som jeg har gått over til sportsdelen, så jeg kan ikke lesse SH'en akkurat. Har derfor delvis gått over til en OTH-stellebag som er veldig enkel og noe mindre.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 20:15   #5
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Jeg kjøpte meg to stellevesker på www.stellevesken.no for en billig penge for noen uker siden. Nå har jeg ikke prøvd dem enda, men de virker bra. Dessuten har jeg visst en Skip Hop på lur fra forrige gang.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 20:44   #6
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Jeg har brukt en Petunia Pickelbottom stelleveske når jeg hadde bagen på. Passa kjempefint! Solgte den og kjøpte en lekker OiOi stelleveske fra Spoon men nå som jeg har gjort om til sportsvogn så tør jeg ikke ha stelleveske på, så den ligger under vogna desverre.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 22:53   #7
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Petunia Picklebottom:



Denne har jeg brukt til sort bag og brun sportsvogn. Kan selges om du er interessert.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 22:58   #8
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Jeg har skip*hop duo, dog litt dissekert, etter at jeg hadde avmagnetisert alle kortene mine flere ganger. Problemet er at den ikke er helt bergensvennlig uten magnetlåser, for det kan regne inn i hoverom og sidelommer. den har veldig veldig praktisk inndeling av rom og lommer, men jeg ville nok valgt en som er vanntett og har glidelås eller annen lukking på toppen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 09:45   #9
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Hvilke vesker er Bergensvennlige, da?

  Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 10:15   #10
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Jeg brukte en fra LandsEnd jeg, den lille - med glidelås osvosv

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 10:20   #11
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Hvilke vesker er Bergensvennlige, da?

Fleurville Sling tote har jeg, den er regntett og har glidelås. Finnes i mange fine mønstre. Sjekk ut kiwikidsgear.com.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 10:26   #12
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Fleurville Sling tote har jeg, den er regntett og har glidelås. Finnes i mange fine mønstre. Sjekk ut kiwikidsgear.com.

På lilleprinsen.no har de den på tilbud til kr 599!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 11:08   #13
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Jeg er utrolig fornøyd med denne. Riktignok i svart, men den finnes i flere farger, og den er vanntett, den kan utviden og er enkel å holde orden i.



Du finner mer om veskene og ulike typer her

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 11:12   #14
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Denne skiphopen har lokk og funker i Bergensvær vil jeg tro. Du kan få kjøpe min, jeg har den i disse fargene. Den er pent brukt og ikke dissekert.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 11:43   #15
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Jeg har brukt en timbuk2.com bag: Classic Cargo Tote (ballistic fabric, str Small). Denne:




Det er egentlig ikke en stelleveske, men med en løst stellematte har den fungert alldeles utmerket. (Stellematten fra Skip Hop har furnger veldig bra oppi) Det er GOD plass oppi den, den har vanntett stoff inni og den er grei å se på. Jeg bruker den nå som jobbveske. Du kan kjøpe den et par forskjellige farger eller designe fargekombinasjon selv (men da bare i str. Medium)

Hel link: http://www.timbuk2.com/tb2/products/...lassic/size/2/


Sist redigert av Jenna : 25-03-09 kl 11:51.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 13:51   #16
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Fleurville Sling tote har jeg, den er regntett og har glidelås. Finnes i mange fine mønstre. Sjekk ut kiwikidsgear.com.

Den har jeg også.
De er lekre i lyseblått/brunt og rosa/brunt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 15:26   #17
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Jeg har en Gaia & Ko stellleveske i lilla cord.
www.gaiaogko.com

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 16:06   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Jeg kjøpte min OiOi stelleveske her.
Utrolig mye fint!

http://www.dudesanddivas.com/diaper-bags.html

Jeg hadde denne. Det jeg likte var at det IKKE er lokk oppå, synes det er så kjekt å slippe å vippe opp det før man kan åpne. Og jeg liker glidelås.




Her er noen flere:









__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 17:25   #19
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Denne skiphopen har lokk og funker i Bergensvær vil jeg tro. Du kan få kjøpe min, jeg har den i disse fargene. Den er pent brukt og ikke dissekert.

Åh!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 19:23   #20
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg er utrolig fornøyd med denne. Riktignok i svart, men den finnes i flere farger, og den er vanntett, den kan utviden og er enkel å holde orden i.



Du finner mer om veskene og ulike typer her

Åh! Denne er min favoritt til nå. Kunne tenke meg den i brunt, lyseblått og beige. Ikke perfekt til svart bagvogn, kanskje, men tror den blir fiiin til brun sportsvogn!

Takker for alle tips og salgstilbud - jeg noterer og tenker videre. Burde Pidamannen få si sin mening om saken, mon tro?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no