Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Spørsmål om Po.p jakke!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-09, 18:38   #1
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Spørsmål om Po.p jakke!

Jeg har fått en jakke fra Po.p i dag. Den er beige i str 98.
På utsiden ser den ut som en helt vanlig po.p jakke, inni er det plast.
Kjennes regnjakke aktig ut inni.
Noen som har vært borti denne modellen? Det er ikke årets tror jeg!
Kan evt ta bilde av den!!

Men vil ikke det bli klamt?
Vært på nettsiden til Po.p, men fant ikke noe om den. Tenkte kanskje det var rein regnjakke, men dem ser ikke sånn ut.
Lurer veldig på dette.
Har en vanlig po.p vår jakke og den har jo slikt nettingfor og glatt stoff inni. Merkelig altså!!
Denne utgaven må jo bli så klam og ekkel......

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:08   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Har du kjøpt den brukt, eller fått i gave?
Det høres jo litt merkelig ut med plast på innsiden av en jakke…

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:58   #3
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Sikker på at det ikke bare er en vrang regnjakke?

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:01   #4
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Har du kjøpt den brukt, eller fått i gave?
Det høres jo litt merkelig ut med plast på innsiden av en jakke…

Jeg fikk den i posten i dag. Kjøpt privat.
Skal ta bilde, så kan dere se.
Det er sånn regntøy"plast" inni jakka!
På utsiden er den kjempe fin, som vanlige po.p jakker i stoff og utseende.
Helt merkelig og har aldri sett slik før....

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:02   #5
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Sikker på at det ikke bare er en vrang regnjakke?

Skulle tro det, men det er nok dessverre (på en måte)ikke det!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:04   #6
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Jøss.. Få se bilde! Høres vrengt ut.
Eller kanskje de du har kjøpt av har laget en kopi.

  Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:12   #7
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Kan det være noe som er fjernet? Kanskje et fòr som er blitt ødelagt og derfor tatt bort?

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:13   #8
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Vi har hatt mange P.OP jakker og aldri sett noe regntøy-for på innsiden.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:14   #9
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Venter spent på bilde nå altså. Dette hørtes merkelig ut.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:16   #10
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Jøss.. Få se bilde! Høres vrengt ut.
Eller kanskje de du har kjøpt av har laget en kopi.

Tro meg, den er ikke vrengt. Håper bildene blir tydelige!!
Jakka er kjempe fin, men kan ikke skjønne at den blir behagelig som allværsjakke. Regnjakke, ja, men ikke til noe annet. Og innerstoffet er ikke klipt vekk, alle detaljer er sydd så det ser iallfall ut som det er ment sånn!!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg SANY0008.jpg (185,1 KB, 59 visninger)
Filtype: jpg SANY0009.jpg (208,9 KB, 67 visninger)
Filtype: jpg SANY0010.jpg (174,0 KB, 48 visninger)
Filtype: jpg SANY0011.jpg (189,2 KB, 38 visninger)
__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:17   #11
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Det er også likt plastopplegg inne i hetta og jakka er så godt som ubrukt. Strøken på utsiden!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:21   #12
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

HM, aldri sett noe lignende. Nå ble jeg skikkelig nysjerrig her.
Hvorfor er jakka sånn?
Går det ikke an å ta kontakt med POP tro? Må jo finne ut av det.
Eller kan du høre med hun du kjøpte den av? Om den er gammel, om den ble solgt som regnjakke. Jeg vet ikke helt jeg.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:26   #13
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

HM, aldri sett noe lignende. Nå ble jeg skikkelig nysjerrig her.
Hvorfor er jakka sånn?
Går det ikke an å ta kontakt med POP tro? Må jo finne ut av det.
Eller kan du høre med hun du kjøpte den av? Om den er gammel, om den ble solgt som regnjakke. Jeg vet ikke helt jeg.

Har sendt mail til Po.p alt, så får vel ikke svar før tidligst mandag.
Ho jeg kjøpte av, hadde selv kjøpt den på finn nettopp, men likte vel ikke innsiden og solgte den videre, uten å opplyse....
Har ingen aning om hvor gammel den er, men jakka er vel ikke brukt mange gangen. Den er jo lys i fargen, finnes ikke en flekk, ikke en trå som er slitt, refleksene er ikke slitt, INGEN tegn på bruk. Men der er jo ikke rart.
Det rare er at jeg ALDRI har sett noe som dette før....
Og ja, hvorfor er den sånn?? Det rare er at det finnes ingen tegn på at stoffet er fjernet. Jeg skjønner ingen ting.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:28   #14
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Jeg tror vi hadde en utgave av den modellen der i mørkebrunt for ett par år siden. Hvis det er den, er det en variant av den vanlige høst/vårjakka de har hvert år. Mener å huske at den var mer vanntett og smalere i modellen.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:28   #15
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Snodig. Blir spennende å høre hva POP sier.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:31   #16
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Kanskje det kjennes ut som plast, men det kan være et pustende stoff likevel? Er ikke sikkert det blir klamt og ubehaglig. Vanskelig å prøve for å se selv kanskje.

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:32   #17
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Kanskje det kjennes ut som plast, men det kan være et pustende stoff likevel? Er ikke sikkert det blir klamt og ubehaglig. Vanskelig å prøve for å se selv kanskje.

Hvis det er samme jakka som vi hadde, var stoffet litt gummiaktig, men det var ikke klamt ellernoe.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:33   #18
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg tror vi hadde en utgave av den modellen der i mørkebrunt for ett par år siden. Hvis det er den, er det en variant av den vanlige høst/vårjakka de har hvert år. Mener å huske at den var mer vanntett og smalere i modellen.

Men blei ikke ungen ufattelig klam i den???? Eller er det bare noe jeg innbilder meg?
Plastlignende greier kan umulig puste spesielt bra??
Jakka er lekker å se på synes jeg da, men den skal jo være god å ha på liksom. Har årets modell også, men tenkte denne i reserve, og da jeg så den på finn, så tenkte jeg det var en super ekstra jakke.
Kanskje ikke....

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:34   #19
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Hvis det er samme jakka som vi hadde, var stoffet litt gummiaktig, men det var ikke klamt ellernoe.

Da er det sikkert bare jeg som innbilder meg det!!
Blei bare så overrasket!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:37   #20
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål om Po.p jakke!

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Da er det sikkert bare jeg som innbilder meg det!!
Blei bare så overrasket!!

Neida, kan ikke huske at det var noe problem. Men er ikke 100% sikker på om det er samme jakke; men det var noe mønster inni den vi hadde. Husker de skrøyt veldig av den på butikken. Jeg synes kanskje den var litt kaldere enn de ordinære jakkene...men mulig det bare var at foret kjentes kaldt.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no