Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-08, 10:16   #21
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Vi har en fra Nøstebarn, men ikke den som er vist i denne tråden.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 10:54   #22
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Jeg kjøpte en slik på H&M i forige uke. De har de her på Jessheim.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 11:01   #23
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Her har dem tilbud på Exit halser for 20 kroner. Helt greie fleece halser.
Si ifra hvis du vil ha så kan jeg stikke innom og kjøpe.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 11:05   #24
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Jeg tror jeg har div halser liggende mine nekter å bruke dem så da ligger de jo bare her og er i veien, kan hive det jeg finner i en konvolutt?

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 17:37   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg tror jeg har div halser liggende mine nekter å bruke dem så da ligger de jo bare her og er i veien, kan hive det jeg finner i en konvolutt?

Å ja! Det hadde jo vært kjempesnilt av deg! Du kan jo se hva du finner Send meg pm

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 17:43   #26
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Vi har også Nøstebarn, de er så deilige!
Også har vi en hjemmestrikket i ubehandlet ull også, som også er veldig god.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 17:48   #27
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ja, som dere ser av overskriften, har vi altså klart å legge fra oss halsen til knerten.

Dette så litt ille ut sånn egentlig. Skrudde dere av hodet først eller?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 17:58   #28
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Nøstebarn har hals i ull/silke også som er kjempedeilig. Den er litt tettere i halsen enn de i ribbestrikk. Jeg har begge deler og liker begge veldig godt.

Janus sin hals kan man godt kjøpe stor i str. Jeg brukte str 4-5 år til 1 åringen min uten problem.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 18:24   #29
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Nøstebarn har hals i ull/silke også som er kjempedeilig. Den er litt tettere i halsen enn de i ribbestrikk. Jeg har begge deler og liker begge veldig godt.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 17:19   #30
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Nøstebarn har hals i ull/silke også som er kjempedeilig. Den er litt tettere i halsen enn de i ribbestrikk. Jeg har begge deler og liker begge veldig godt.

Det er nok den jeg har. Kjempedeilig.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 17:46   #31
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Vi har en hjemmestrikket og en fra Cubus, men siden vi stort sett har hetteluer blir de ikke noe særlig brukt.
Jeg kan ellers melde at Bogerud ganske riktig har butikk både her og der, og blant annet på Bogerud. Og Bogerud ligger omtrent på Skullerud, dvs inntil Østmarka og på linje 3 *åpplyser*.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no