Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 09:59   #81
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Nei, Spekulumhistorien er ikke min. Den har jeg ikke hørt, men skulle gjerne!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 10:04   #82
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort


Spekulumhistorien vil jeg også høre!
(Selv om jeg regner med høydepunktet ble fortalt et par innlegg lenger opp.)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 14:23   #83
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeg dør nesten av latter her

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 15:09   #84
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 15:21   #85
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Å, guuuuud!!!

Jeg har mange tabber på merittlisten, men en av de jeg alltid kommer tilbake til er denne (selv om den gjør seg best muntlig);

For noen år siden jobbet jeg som salgskonsulent rettet mot dagligvarehandelen. Siden jeg er rimelig stø i engelsk, ble jeg alltid plukket ut da våre utenlandske leverandører skulle være med ut på butikkrunde. Jeg hadde med meg to fyrer fra et stort internasjonalt konsern. Den ene var en hyggelig, uformell engelskmann som het John, mens den andre var en skikkelig "stiff upper lip" bissnissmann fra USA. Han het forøvrig Robert, men presenterte seg selv som Bob...

De spurte meg ut om både det ene og det andre når det gjaldt salg og produkter og gud vet hva, og plutselig ante jeg ikke hva jeg skulle svare, og tok automatisk en OJ/Espen Bredesen variant med full mimikk og repliserte; "Well, it's a bit bob-bob-bob, you know!" (med skikkelig håndbevegelse og hoderisting). Engelskmannen trodde han skulle dø av latter, amerikaneren ble en smuuuuule stiv i maska - og jeg ble bare helt satt ut... . Gud som jeg stotra frem en forklaring på akkurat dét uttrykket!!! Og så fniste jeg litt for meg selv...

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 16:57   #86
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Har en litt søt en da.

Den gang i tiden jeg gikk på folkehøyskole og fikk meg kjæreste i byen.

Greia var også at han gikk i militæret så allerede to dager etter jeg traff han så måtte han tilbake. Etter 2 mnd. og mange kontantkort og frimerker fattigere så skulle vi endelig møtes igjen. Jeg spent og nervøs 16 åring(snart 17) skulle ta buss til byen. Det må også sies at vi prøvde lenge å gå på barnebilett fattiglapper som vi var mange av oss på skolen.

Bussen kommer og jeg tripper inn, barnebilett til byen takk. Bussmannen trodde lite på meg og spør når jeg er født. Noe jeg har glemt, både den falske og min egne. Så jeg ender opp med å bli 10 år eldre. Stotrer og stammer verre, men får da min barnebilett.Går så å finner en fin plass og idet jeg skal sette meg, så hopper bussen fram med et kjemperykk. Jeg ender med et brak i sete og oppdager at jeg har knekt av armlenet.
Gjemmer det under den røde jakka mi og er like sprutrød i ansiktet som den. Da bussen endelig når byen og vi skal rusle av, så klare kløna Misteri å gå på huet ut av bussen. Etter litt hjelp er jeg på beina igjen og med hevet hode setter jeg nesa mot kjæresten.

Husk nå det er 2 mnd. siden jeg har sett han, jeg husker såvidt hvor han bor litt i utkanten av byen, men etter litt fomling finner jeg nå fram til slutt. Jeg ringer på døra og ut kommer kjæresten, nervøs som jeg er, så vet jeg ikke helt om jeg skal gi han en klem eller et kyss. Jeg ender opp med å skalle han ned.

Det må også sies at vi var sammen i 7 mnd. etter det...

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 20:37   #87
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Den med rakettspekulumet? Den humrer jeg av, helt for meg selv, hver gang jeg tenker på den. Og det gjør jeg hver gang jeg hører ordet spekulum.

Ja, det er den. Kommer aldri til å glemme det.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 00:39   #88
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeg ler meg ned av stolen her. Det er kanskje på tid at jeg bidrar fra mitt nærmest uendelige utvalg. Gynekologen var nevnt, og da jeg var gravid var jeg en hyppig gjest der grunnet høyrisikosvangerskap. Det ble etterhvert en kjent rutine; kneppe ned buksa litt, ultralyd på magen, kneppe ned buksa helt og opp i Stolen mens den merkelige gynekologen tok en tur ut av rommet. Dereter innvendig ultralyd og sjekk av tappen.

På en av de siste kontrollene gik jeg nok litt på automatgir. Gynekologen mumlet noe etter utvendig ultralyd og gikk ut, jeg kledde av meg og la meg i Stolen. Og ventet. Ventet. Før jeg ventet litt til. Etter langt om lenge kom gynekologen inn igjen, ble litt rar i fjeset og sa noe i dur med "Ligger du her?". " Ja du sa jo at vi skulle se nedentil" mente jeg, men gynekologen hadde ment at vi var ferdige. "Jaja, siden du er så ivrig kan vi jo ta en titt likevel", sa han og deretter fulgte noen ytterst ydmykende minutter.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 19:36   #89
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Nå synes jeg det er på tide å løfte frem denne tråden igjen

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 19:58   #90
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Haha, her var det mye moro.

Jeg har noen episoder jeg og. En av dem foregikk en søndag morgen i Oslo sentrum. Jeg var i innspurten med hovedoppgaven, og skulle dra og jobbe litt. Jeg syklet avgårde i kort kjole og svart tynn strømpebukse, og nedenfor St Olavs Plass skulle jeg trille sakte over Ring 1, rett ved Philadelphia. Der var pent søndagskledde pinsevenner på vei til møte, og det var en del trafikk på ring 1 også. Jeg trillet sakte over veien da det ble grønn mann, så sakte at jeg ikke kom meg opp på fortauskanten. I stedet tippet jeg sakte sidelengs, og på et eller annet vis klarte jeg å sette fast foten min i bagasjebrettet med det resultat at jeg ble liggende uten å kunne røre på meg med kjolen sklidd opp (dvs egentlig ned) rundt livet og min strømpebuksekledde rompe som det høyeste punktet på denne haugen av syklist og sykkel. Foran alle bilene som ventet på grønt lyst og alle folka på vei til møte. Det var et svært pinlig øyeblikk - eller øyeblikk og øyeblikk, det tok noen minutter (føltes det i hvert fall som) før en snill mann kom og hjalp meg å lirke foten min ut av basgasjebrettet.

En annen gang hadde jeg vandret rundt i sentrum en times tid da jeg plutselig oppdaget at ut av det ene buksebeinet mitt slepte jeg på en halv lengde strømpebukse; en fin liten hale. Og så var det jo ikke bare å stoppe midt på Karl Johan og trekke den ut heller - slike nylonsstrømpebukser kan bli skrekkelig lange - så jeg forsøkte å late som ingenting inntil jeg kunne smette inn i et portrom og fått bort tegnet på min skjødesløse avkledning kvelden før...

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 20:08   #91
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Fornøyelig tråd!

Her er en fra meg: Jeg hadde jobbet et par uker i en skobutikk hvor kundene som oftest er av det litt eldre slaget. En dag jobbet sjefen min lenge og vel med en dame som led av beslutningsvegring, så jeg tenkte jeg skulle steppe inn og bidra litt. Kunden var i 40-årene. Damen snur seg mot meg og sier "du syns ikke disse er litt for sånn gammeldamesko da?", hvorpå jeg eplekjekt kvitterer med "neida, jeg skal vise deg gammeldamesko jeg!" og trekker frem et par av "bestselgeren", meget fornuftige mokkasiner med kilehæl. "Åh, sånne har jeg", kom det fra damen da.

Jeg hadde mest lyst til å dukke bak reolen og legge meg i fosterstilling og dø.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 20:15   #92
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Å herregud her var det mye hysterisk morsomt

Har bare en historie jeg kommer på i farta: Jeg var på apoteket å skulle hente en boks med 100 paracet jeg får på resept. Den unge, pene ferievikaren spør meg om jeg vil ha originalen eller synonympreparatet. Jeg sier jeg tar sistnevnte, er jo det samme bare forskjellig form. Ja, synonympreparatet er jo lettere å svelge også, sier mannen i kassa, hvorpå jeg svarer: Jeg har aldri hatt problemer med å svelge noe som helst

Har en fra en kollega også: hun skulle fortelle om den nye vedovnen til en i familien, og utbryter: Du sku ha sett peisen t han Svein

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 20:18   #93
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Å herregud her var det mye hysterisk morsomt

Har bare en historie jeg kommer på i farta: Jeg var på apoteket å skulle hente en boks med 100 paracet jeg får på resept. Den unge, pene ferievikaren spør meg om jeg vil ha originalen eller synonympreparatet. Jeg sier jeg tar sistnevnte, er jo det samme bare forskjellig form. Ja, synonympreparatet er jo lettere å svelge også, sier mannen i kassa, hvorpå jeg svarer: Jeg har aldri hatt problemer med å svelge noe som helst

Har en fra en kollega også: hun skulle fortelle om den nye vedovnen til en i familien, og utbryter: Du sku ha sett peisen t han Svein

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 20:59   #94
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Ler høyt.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 21:25   #95
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Har en fra en kollega også: hun skulle fortelle om den nye vedovnen til en i familien, og utbryter: Du sku ha sett peisen t han Svein

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 21:34   #96
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Må bare fortelle en tabbe som ei jeg kjenner gjorde. (ja, faktisk )

Hun hadde kjøpt seg vaginakuler og puttet dem på plass. Det virket som de satt fint der inne og hun dristet seg en tur på butikken. Vel inne på butikken hørte hun et lite dunk og så noe som trillet bortover. Det var en av kulene som hadde funnet veien ut helt selv

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 21:49   #97
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Haha, her var det mye moro.

En annen gang hadde jeg vandret rundt i sentrum en times tid da jeg plutselig oppdaget at ut av det ene buksebeinet mitt slepte jeg på en halv lengde strømpebukse; en fin liten hale. Og så var det jo ikke bare å stoppe midt på Karl Johan og trekke den ut heller - slike nylonsstrømpebukser kan bli skrekkelig lange - så jeg forsøkte å late som ingenting inntil jeg kunne smette inn i et portrom og fått bort tegnet på min skjødesløse avkledning kvelden før...

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 21:52   #98
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Verken pinlig eller selvopplevd, men en litt søt historie fra jobben;

3 karer skulle i møte med noen engelske konsulenter; Atle, Odd og Bård.

De skulle hilse på konsulentene:

"hello, I'm Atle, hello, I'm Odd (....), and I'm Bård........"

Ble litt fliring før møtet kunne begynne, ja.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:00   #99
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:04   #100
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Var på tur med bilferge, vært på toalettet og hadde på meg kjole. Var ganske varmt og fint sommervær.
Gjorde det jeg skulle på toalettet, henge rpå meg vesken , sånn på skrå over skulderen og går ut til de andre.
Plutselig tar samboe rtak i meg og sier at jeg må dra ned kjolen bak. Den hang ikke i trusen, men i vesken, derfor merket jeg det ikke.
Men det var litt pinlig å gå med baken bar liksom ....
Heldigvis hadde jeg på meg hipsters truser ...

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flauser, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no