Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 11:03   #201
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Fløyel og Philippa: Fantastisk!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:38   #202
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Fløyel: Jeg ler så jeg griner!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 12:19   #203
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

En stor del av flausene i denne tråden går på ting omkring sex, og jeg må bare fortelle om en episode som jeg faktisk aldri har nevnt til noen. Selv etter så mange år så kjenner jeg at jeg rødmer bare jeg tenker på det, selv om jeg nå også kan le så tårene spruter av det hele...

Vel, here we go:

For endel år siden så var kondom eneste aktuelle prevensjon for meg og kjæresten. Dette var et helt nytt og uprøvd område for meg, og jeg oppdaget for at jeg ikke likte det helt, av forskjellige årsaker.

Jeg fikk blant annet en total sperre mot å ta på han etter at kondomen var på. Vet ikke hvorfor, men jeg så for meg at det var ekkelt og heslig. Skal ikke kjenne gummi der, men hud.

Dette medførte jo at jeg ble en smule passiv etter at kondomen kom på, noe som jo ble en liten turn-off for oss begge.

Han så jo selvfølgelig humoren i dette, og kunne ikke helt forstå min vegring. Er da ikke så stor forskjell liksom. Så han "maste" litt på meg for å få meg til å prøve, så jeg kunne se at det ikke var så forferdelig.

Etter mye om og men så fant jeg ut at ok...jeg får vel prøve da, så jeg får se at det er ekkelt. Og ja; jeg gikk inn for oppgaven med helt feil innstilling...dette ER ekkelt, dette ER heslig, etc...

Og reaksjonen min uteble jo ikke. Jeg tok på, og rev hånden til meg, og viste vel med hele meg at dette var ikke noe særlig, samtidig som jeg utbryter et høyt og tydelig ÆSJ.

Kjæresten min begynte da å le. Han lo så hele senga ristet, og han ligger og ser på meg med et latterfyllt ansikt. Type ved siden av meg med hodet støttet til armen, rett over ansiktet mitt.

Jeg blir irritert. Le av meg på denne måten da. Skal da vel ta mine sperrer på alvor liksom.

Vel, man kan si at all irritasjon ble blåst vekk og erstattet av en lyst til å falle ned i et stort og mørkt hull og aldri komme opp mer, da han bøyer seg nærmere ansiktet mitt og hvisker inn i øret på meg: JEG HAR IKKE TATT DEN PÅ ENNÅ...


__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 12:29   #204
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 12:59   #205
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 19:15   #206
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 21:01   #207
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Fantastisk!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:04   #208
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeg har nevnt dette i en tråd tidliger, men jeg føler de fortjener en plass her også. Egentlig kunne disse flausene blitt tiet ihjel, jeg var jo helt alene, men det hadde ikke vært like gøy.

Jeg hadde vært ute på byen, med partyblære og angst for ufyselige toalett kom jeg hjem og holdt på å tisse meg ut. Hiver meg ned på do og tisser... med trusa på.

Klok av skade i samme situasjon noen uker etter: Jeg repeterer oppe i hodet "husk trusa, husk trusa" mens jeg springer mot do. Klarer ikke å stoppe i det jeg teffer dolokket, så jeg fikk en fin fonteneopplevelse kan man si.

Nå har jeg lært. 1. Ikke hold deg i all evighet. 2. Husk å ta av trusa før du tisser. 3. Ta for gudsskyld opp dolokket før du setter deg.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:07   #209
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Morella!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 13:01   #210
kjerstisin
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
Innlegg: 227
kjerstisin er litt kul
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Kan jo fortelle om en ta feil bil historie jeg og svigerinna mi opplevde for noen år tilbake.
Vi hadde vært og handlet på Rimi, hvor vi ankom i min orange 81 modell fiesta. Med varer i hendene går vi ut i bilen, låser opp og setter varene inn i baksete for så å sette oss inn. I det jeg skal lukke døren ser jeg meg rundt og rekker tenke " så mye drit jeg har ibilen" fºr det slår meg at det ikke er min bil kan si det sånn at vi kom oss fort ut og dro med oss varer og skyndet oss til bilen...tror ingen så oss og vi fikk latteranfall da vi satt trygt i rett bil.....

kjerstisin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 13:09   #211
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Da jeg bodde i krsand da snuppa var baby, hadde vi hustelefon som viste nummerne som ringer. telefonen ringte og jeg så det var 55 etteller annet og tenkte at det var min mor som alltid ringte i lunsjen sin så jeg tok telefonen og sa: neimen hallo frøken rumpestump eller noe sånn og det var bomstille i andre enden av røret før jeg hørte et kremt og en mann som alvorlig presentrerte seg for Geir fra Norsk Gallupp eller noe..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 13:35   #212
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Dette her er trolig det mest pinlige jeg noensinne har opplevd, så jeg deler med tvil...
For et års tid siden var nettet vårt ustabilt, kom og gikk. Etter mye masing på leverandøren skulle det komme noen hjem til oss for å undersøke ledninger og slikt. En mann i femtiårene kom, og begynte å undersøke huset innvendig. Det var et svare strev å finne ut hvor selve telefonledningen faktisk kom INN i huset. Han testet loftet og litt rundt omkring, før han skjønte at inntaket måtte være inni det ene kottet. Kottet ligger rett utenfor vårt soverom, og er lite og rotete. Over innsiden av døren ligger en praktisk, dyp hylle som ikke er så enkel å få øye på, og oppi en pose der ligger det lille jeg og gubben har av....privat leketøy.
Dette går opp for meg da han står der inne og lyser med lommelykt, og jeg får fullstendig panikk da inntaket til telefonledningen faktisk viser seg å være...OVER denne hylla. Han banner og svarter litt fordi det er vanskelig å komme til, og jeg greier bare ikke mer, og løper ned i 1 etasje der jeg løper rundt og tenker at hvordan skal jeg overleve dette.
Jeg hadde ingen anelse om hvor godt lukket den posen var, husket ikke når vi evt brukte noe oppi der sist, om den lå åpen, om det lå noe løst på hylla, om det var mulig å se gjennom plastikken hva som lå oppi osv.
Han roper ned om det er noe som kan bli ødelagt av at han tråkker rundt oppi der, og jeg roper tilbake at neida, han trenger ikke være forsiktig, ingenting knuselig der. Så hører jeg en knuselyd, og han roper at joda, det lå et speil der... Til slutt var han ferdig, og jeg greide knapt prate, langt mindre se han inn i øynene. Jeg sjekker posen når han har gått, og den ligger godt sammentullet og skjøvet litt til siden for ledningen han hadde undersøkt. Da jeg ringer opp gubben forteller han at han hadde snurret posen godt igjen sist han var på kottet og kom på den.
Så det endte jo bra, men jeg har aldri vært så utrooolig flau og panisk og følt meg så teit i hele mitt liv... Jeg vet ikke om han kunne se noe eller skjønne hva slags type ting som lå i den posen...

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 15:30   #213
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeg syns hvertfall dette var himla flaut..

Mannen og jeg hadde nettopp blitt sammen, alt var sånn litt små skummelt og flaut enda og vi hadde ikke blitt så trygge på alt. Så sent en kveld skulle vi dusje sammen for første gang. I mannens gamle leilighet var badet knøtt lite, så vidt man kunne snu seg i dusjen.

Vi gikk inn i dusjen og kyssa og kosa mens mannen skrudde opp varmen på vannet - lite viste jeg at han er typen som dusjer i sykt varmt vann og jeg liker det sånn litt over lunka.. Etter sånn 5 minutter, godt såpet inn kjente jeg at jeg ble så svimmel.. Måtte ha luft! Sånn med engang.. Syns det var litt flaut så jeg fant på en eller annen unnskyldning, løp ut av badet og inn i stua der jeg tryna over lenestolen og ble sånn halvt borte.. Når mannen kom ( han skjønte noe ikke var helt som det skulle og gikk rett etter meg) så blir han møtt med en våt liten hval som ligger med rompa rett i været og er halvt borte..

Jeg var sååå flau! Det var liksom første gangen vi så hverandre nakne og alt var litt flaut... Det er ikke akkurat det man vil at sin kjære skal huske..

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 15:49   #214
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeanett så rippet du opp i et gammelt sår her..

Jeg klarte å skli naken i felles dusjen da vi akkurat hadde begynt i 7 klasse.. Jeg prøvde å redde meg med et bittelite minimalt håndkle men det dekket ikke særlig kan man si.. jeg hører fortsatt lyden av våttflesk mot fliser....
Resten av ungdomsskolen ble jeg kjent som "hun som skled naken i dusjen foran alle jentene i klassen"..... :flaut:
Jeg kan hvertfall si at jeg ikke hadde gym mere på hele ungdomskolen.. OG videregående.. jeg var sterkt preget..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 15:53   #215
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 15:56   #216
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Mamaria: du har nok levd et lykkelig og skjermet liv fritt for pinlige episoder hvis det verste du har opplevd er at noen NESTEN fant en pose med private ting i. Skulle ønske jeg var i din situasjon, hehe!

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 15:58   #217
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Jeg syns hvertfall dette var himla flaut..

Mannen og jeg hadde nettopp blitt sammen, alt var sånn litt små skummelt og flaut enda og vi hadde ikke blitt så trygge på alt. Så sent en kveld skulle vi dusje sammen for første gang. I mannens gamle leilighet var badet knøtt lite, så vidt man kunne snu seg i dusjen.

Vi gikk inn i dusjen og kyssa og kosa mens mannen skrudde opp varmen på vannet - lite viste jeg at han er typen som dusjer i sykt varmt vann og jeg liker det sånn litt over lunka.. Etter sånn 5 minutter, godt såpet inn kjente jeg at jeg ble så svimmel.. Måtte ha luft! Sånn med engang.. Syns det var litt flaut så jeg fant på en eller annen unnskyldning, løp ut av badet og inn i stua der jeg tryna over lenestolen og ble sånn halvt borte.. Når mannen kom ( han skjønte noe ikke var helt som det skulle og gikk rett etter meg) så blir han møtt med en våt liten hval som ligger med rompa rett i været og er halvt borte..

Jeg var sååå flau! Det var liksom første gangen vi så hverandre nakne og alt var litt flaut... Det er ikke akkurat det man vil at sin kjære skal huske..





Blir faktisk flau på dine vegne, og ler meg skakk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 17:12   #218
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Jeanett så rippet du opp i et gammelt sår her..

Jeg klarte å skli naken i felles dusjen da vi akkurat hadde begynt i 7 klasse.. Jeg prøvde å redde meg med et bittelite minimalt håndkle men det dekket ikke særlig kan man si.. jeg hører fortsatt lyden av våttflesk mot fliser....
Resten av ungdomsskolen ble jeg kjent som "hun som skled naken i dusjen foran alle jentene i klassen"..... :flaut:
Jeg kan hvertfall si at jeg ikke hadde gym mere på hele ungdomskolen.. OG videregående.. jeg var sterkt preget..

Hadde ikke mer gym på vgs og ungdomsskole???

__________________
When you know better, you do better.

Sist redigert av Ine : 26-09-10 kl 18:32.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 18:10   #219
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Philippa, her.

Mamaria: du har nok levd et lykkelig og skjermet liv fritt for pinlige episoder hvis det verste du har opplevd er at noen NESTEN fant en pose med private ting i. Skulle ønske jeg var i din situasjon, hehe!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 18:38   #220
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hadde ikke mer gym på vgs og ungdomsskole???

nei.. jeg fikk derfor ng i gym på ungdomskolen.. var med et par ganger så jeg reddet meg fra stryk.
vgs-gym var jeg heller ikke med på. men så sluttet jeg i 2klasse.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flauser, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no