Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fikk Titanium Breeze vogna i dag. Noen bilder

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-08, 22:53   #21
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fikk Titanium Breeze vogna i dag. Noen bilder

Fikk bare lyst på en baby jeg! Nydelig

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 22:58   #22
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fikk Titanium Breeze vogna i dag. Noen bilder

Hun så virkelig ut til å kose seg i nye vogna si, nydelige jenta!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 00:50   #23
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fikk Titanium Breeze vogna i dag. Noen bilder.

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Irma: Du får den nok ikke med inn på fly, men det gjør man jo heller ikke alltid med Zapp heller (har jeg erfart). Nå reiser jeg hovedsaklig innenlands, og der passet faktisk ikke Zapp inn alle steder heller.

Takk for svar. Min erfaring med Zapp er at man får den med så lenge den er sammeslått og ligger i bagen når man går på flyet. Den ene gangen vi hadde det travelt og slo den sammen i flyvertinnenes påsyn ble den sendt ned i kjelleren. På tross av protester, og at venneparet vårt hadde gått inn i flyet med samme vogna i bag et par minutter før. Vi har flydd mest utenlands da.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 09:17   #24
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Fikk Titanium Breeze vogna i dag. Noen bilder

Nydelig jente og flott vogn! Nesten så jeg får lyst å bytte ut zappen min.

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 15:17   #25
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk Titanium Breeze vogna i dag. Noen bilder.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Takk for svar. Min erfaring med Zapp er at man får den med så lenge den er sammeslått og ligger i bagen når man går på flyet. Den ene gangen vi hadde det travelt og slo den sammen i flyvertinnenes påsyn ble den sendt ned i kjelleren. På tross av protester, og at venneparet vårt hadde gått inn i flyet med samme vogna i bag et par minutter før. Vi har flydd mest utenlands da.

Det er godt mulig. Den passer i alle fall ikke inn i skapene over setene på alle SAS-fly i Norge alle fall, og i alle fall ikke på Wideröe (skrive det slik?). Er nordfra, og det er ikke storflyplass der jeg kommer fr. Det jeg fikk gjennom da var å ha den på gulvet under setene foran meg, siden det var få ombord. Ellers hadde de nok båret den ned.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 21:23   #26
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fikk Titanium Breeze vogna i dag. Noen bilder

Nå som du har hatt den i hus en liten stund... Hvordan er den å trille vs Zappen?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 23:41   #27
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk Titanium Breeze vogna i dag. Noen bilder

Nå har vi hatt den i hus en stund ja, og har trillet den mest inne . Tenkte å ha den med på handletur til Sverige nylig, men syntes hun var for liten til så sitte/ligge slik enda. Men å kjøre virker den veldig lik Zapp. Den er noe bredere bak, men ellers merker jeg ikke store forskjellen altså.

Når vi får besøk i ferien av 2 stk, så skal vi se om vi får vogna inn samtidig som vi er 7 i bilen. Det hadde vært kjekt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 23:43   #28
Linka_lill
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1
Linka_lill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fikk Titanium Breeze vogna i dag. Noen bilder

Heisann.
Jeg har en tulle på 2,5 år og vi lurer på å kjøpe Breeze når vi skal ut å fly i sommer. Noen som har noen tips ang denne vognen? Lurer på om jenta mi kanskje er for stor?
Tips om hvor jeg kan få kjøpt denne vognen?

Linka_lill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 11:25   #29
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fikk Titanium Breeze vogna i dag. Noen bilder

Jeg var å kikket på denne, men valgte den bort pga den så liten ut i liggelengden. Ville nok ikke valgt denne til et så stort barn. Jeg ville ikke valgt den til en mindre heller jeg, så sant den ikke bare skal brukes inne på kjøpesentre da. Synes den var for spinkel til "turbruk" for små barn. Jeg endte opp med en brun peg perego. Som er mer en hybrid mellom vogn og trille, enn en ren trille. Men mye større enn breeze da. Men så uendelig mye bedre å ha med på tur også. Barnas hus har breeze.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 11:20   #30
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk Titanium Breeze vogna i dag. Noen bilder

Vi solgte Zapp'en vi hadde før, og kjøpte Titanium Breeze i stedet til minstemor. Synes den fungerer veldig bra som reisevogn/kjøpesentervogn/småturvogn. Hun kan sove i den uten at hodet faller framover, og den blir liten sammenlagt. Hun har brukt den siden hun var året, og vil nok være vogna som varer ut hele vognperioden her, mens vi selger de større vognene. Vi går ikke turer med vogna da, men trenger noe for slitne føtter når behovet er der. Så til bruksområdet vi er ute etter så er denne vogna den som passer best for oss. Sammenligner den jo ikke da med større triller, for det blir jo et et annet segment. De går også bak i bilen når vi bruker alle 7 setene. Det var sentralt her. Vi har ellers en OTH som har vært hovedvogna, og en klassisk Mistral i barnehagen.


Sist redigert av Dronningen : 31-03-10 kl 11:26.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 22:27   #31
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fikk Titanium Breeze vogna i dag. Noen bilder

Breeze er helt genial som by-shopping- og reisetrille! Vi er knallfornøyde med vår iallefall! Den tar liten plass og liggestillingen er "gull-verdt"!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no