Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-09, 22:26   #21
Noras mamma
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Innlegg: 297
Noras mamma er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Jeg har stellevesken til OTH. men har lyst på en til

__________________
Prinsessen født juni 08
Noras mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 22:47   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Pidamannen?


Hahaha! Tror du Hr. Mim fikk mene mye meningsfullt om stellevesker? Jeg har en miniversjon av Kannes og ville helt klart gått for den stripete Skip*hop med lokk. Det er bare å fantastisk smart design på de veskene. De har tenkt på alt!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 23:19   #23
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Pidamannen må da få sin egen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 09:06   #24
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Denne er i hvert fall fiiiiin Og den har både sort og brunt i seg, slik at den kan brukes til både bag og sportsdel.
Oilily.

  Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 11:10   #25
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Burde Pidamannen få si sin mening om saken, mon tro?

Nei de har ikke uttalelsesrett om sånt. Verken om vogner, poser, stellevesker eller antall sko en kvinne behøver.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 11:13   #26
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Kanne: Kan jeg stå i kø som interessert på den stripete hvis Pida/Pidamannen ikke skal ha den?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 12:09   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Pidamannen må da få sin egen.

Hr. Mim har fått ergosele og ergosekk. Det var det mest feminine han kunne strekke seg til. Ergoselen er fantastisk å bære i og passer fint til store menn. Sekken kan enkelt kneppes på og har plass til skift, flaske, bleier, stellematte (bruker den fra skip*hop'en) og våtservietter.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 08:07   #28
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Kanne: Kan jeg stå i kø som interessert på den stripete hvis Pida/Pidamannen ikke skal ha den?

Jeg er ikke klar til å handle ennå, og tror uansett at jeg vil forsøke å spore opp en vanntett type, så .

  Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 08:08   #29
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Nei de har ikke uttalelsesrett om sånt. Verken om vogner, poser, stellevesker eller antall sko en kvinne behøver.

  Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 22:29   #30
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Jeg hadde den her fra petunia picklebottom


Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 07:59   #31
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en stelleveske (til OTH)

Nice!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no