Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-07, 19:30   #81
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Jeg har ikke salongbord, og det resulterer dessverre til at det til tider overhodet ikke er plass til noen andre enn meg selv i sofaen.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 19:35   #82
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Jeg hadde tenkt å skryte av et fantastisk ryddig salongbord, men noen har visst glemt å rydde, så det blir ikke i dag ser det ut som

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 20:29   #83
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Ingenting, gubben rydda akkurat.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 20:34   #84
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Tre tente stearinlys og en fjernkontroll.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 20:40   #85
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Etter gårsdagens tråd, så innså jeg at jeg mer eller mindre "ledet" denne uhøytidelige konkurransen om det mest rotete salongbord. I morges var det ikke en eneste ting på bordet mitt. Ikke engang en smule!

Det er ikke så verst nå heller, men her er det altså:

2 plastglass
1 Kecthup (hjelper det at den er uten sukker?)
1 Dagbladet
1 Isskrape (sånn til bilen)
1 Bok (fremdeles Fredrik Sakgen - snart ferdig)
1 Body butter
1 skål med chilinøtter
1 vinkork
1 vinopptrekker
1 glass
1 kopp
1 rødvinsglass
1 sånn som er utenpå vinen (folie av et eller annet slag)

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 20:43   #86
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

At jeg ikke så denne for fire timer siden, da!
Nå er det nemmelig: fire tomme kaffikopper (matcher seff. ikke...), en tom kaffikanne, et fint fat med moseinnpakkede løker (takket være FPtips), tom konfekteske, nesten tom godtepose, halvspist kakefat, små godtepakker fra den tomme godteposen, mandarinskall, halknust kjeks med appelsinfyll, halvspist middag til mellommannen, en fjernkontroll, noen små popcornbiter og en brikke.

Tror jeg går og rydder, nå skjemmes jeg...

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 20:44   #87
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Mikkeline: Isskraper??? Resten ser jeg på som nødvendigheter en lørdagskveld, men en isskraper??

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 20:49   #88
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Mannen har akkurat "ryddet" av bordet etter at jeg har laget middag og vi har spist på salongbordet... Nå er det

Mannens føtter
En bordskåner for varme kjørler
Aviser
Smuler
Brødkurv
2 fjernkontroller
1 oppakket sjokoladenisse
2 glass
1 ølboks
1 dvs cover
2 barneblader
1 plassmykke

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 20:51   #89
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Mikkeline: Isskraper??? Resten ser jeg på som nødvendigheter en lørdagskveld, men en isskraper??

Jeg skylder selvfølgelig på Lillesøster som elsker å leke med den...at den ligger tilgjengelig for henne bekrefter vel bare at jeg er en ekte sjuske?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:03   #90
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

hehe, det har dere ikke lyst å høre ...

3 vannglass
1 melkeglass
1 mandarin
1 selskapsveske som jeg hadde på julebordet i går
1 lommebok
3 stykk selskapsanger fra julebordet i går
1 stykk tale som jeg holdt på julebordet i går
1 stykk barbong fra julebordet i går
1/4 knekkebrød
1 uspist tallerken med kyllingfrikasse
1 tom tallerken
1 snusboks
1 fjernkontroll
4 røde og 8 grønne plastcocktailpinner
1 boks med 3 blå cocktailpinner
1 stk spillebrikke med Nasse Nøff på som fulgte med siste Ole Brum-blad
1 blad med "norsk golf"
2 bordskånere
2 ultralydbilder
1 penn
1 åpnet minipose med Müsli

Det verste er at det ser ikke sååå rotete ut, tro det eller ei. Vi har ett veldig stort salongbord da.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:06   #91
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

På salongbordet her på Gran Canaria; En fisher price leke, strikketøy, en pakke riskaker, fjernkontroll og en flaske after sun.

Hjemme: Aner ikke, men regner med det er en hel del, siden den strenge fruen og den pillete lillesøsteren ikke er hjemme.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:07   #92
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?



1 laptop
1 trådløs mus
1 fagbok
2 regninger
1 skål med teposer
1 tomt vannglass
1 bank-id
1 sikkerhetskort nettbank
3 blader
2 brev
1 handleliste
1 filofax
1 løper
1 fotoapparat
3 minnebrikker
1 notatbok
1 penn
3 overheadark
+ beina mine

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:08   #93
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Noen verre?

Ja

Dessverre så jeg ikke tråden i går, da var det mye bedre.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:08   #94
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Akkurat nå er det:

1pk kleenex
1 nesespray
1 kopp te
Hustelefonen
Et fat med kubbelys
1 glass vann og en reklamebrosjyre fra Living.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:12   #95
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Vannmugge, et glass og mobilen min.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:34   #96
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Ingenting!
Skrudde sammen nytt solongbord for litt over en time siden...

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:46   #97
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Vi har ikke salongbord, men på spisestuebordet befinner det seg nå:
En avis
En H&M-katalog
En skriveblokk
Noen jobb-papirer
Noen barnetusjer
Et par rundpinner
En heklenål
Et lite garnnøste
Guttungens briller
En lighter
En dinosaur
Et par øredobber
En ødelagt klokke
Et lite lekefly
En barnelommelykt uten batteri
To kubbelys
Adventsstake
Serviettholder
En syvende sans
Et bilde av niesa mi
En neglsaks
Ei tom tequilaflaske (til dekorasjon!)
En tom ølboks
En lommebok
En mobil
En cd-folder
En laptop
En tommestokk
En trådsnelle
Nåler og sikkerhetsnåler
En saks
En boks jalapeñoer

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:55   #98
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Jeg synes tingene formerer seg når man skriver om dem!! Det var jo ikke sååå mye på bordet før jeg satte meg ned og skrev opp alt???

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 22:01   #99
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

Nå er det endret her.

En pose cheese doodles, en fruktkurv i stål. En godterskål og en boks pepperkaker. En serviett holder med papirservietter. To stål/glass lysestaker. 3 fjernkontroller.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 01:09   #100
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjusketråd: Hva har dere på salongbordet?

En bok.



Jøss! Det høres jo til og med ryddig ut.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no