Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Redcord slynge til hjemmebruk?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-20, 16:41   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Redcord slynge til hjemmebruk?

Jeg er vant til å trene med slynge hos fysioterapeut. Gjør både stående og liggende øvelser. Jeg vurderer å kjøpe meg en slynge til hjemmebruk, men toppmodellen er dyr, synes jeg, og dessuten er jeg litt usikker på hvordan det vil fungere med oppheng i tretak.

Er det noen her som har erfaring med å bruke slynge hjemme? Ser at Redcord også har noen rimeligere modeller som heter "mini" og "lite". Funker disse? Jeg har ikke dørkarmer som kan brukes til oppheng, så må ha et som kan festes i kroker i taket eller noe.

__________________
LilleT

Sist redigert av LilleT : 20-06-20 kl 16:48.
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-20, 18:28   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Redcord slynge til hjemmebruk?

Jeg har en fra clas ohlson, asaklitt sin.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-20, 18:41   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redcord slynge til hjemmebruk?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har en fra clas ohlson, asaklitt sin.

Og den funker fint?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-20, 18:53   #4
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Redcord slynge til hjemmebruk?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Og den funker fint?

Til mitt bruk ja. Men litt dumme håndtak.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-20, 21:26   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Redcord slynge til hjemmebruk?

TRX er også solid og enkel slynge, men hvis du ønsker magebeltet er redcord og ropes de jeg kjenner med bånd. Alle store slynger krever krok i taket. Mine kan festes i dørkarmen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-20, 22:09   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redcord slynge til hjemmebruk?

Takk for tips! Jeg fant noen gamle tråder her om samme tema. Har kjøpt meg en Redcord mini på XXL i dag. Har ikke fått hengt den opp ennå, men håper den blir bra.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-20, 23:15   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Redcord slynge til hjemmebruk?

Jeg har en Redcord mini. Den er helt super. Problemet er vel jeg som ikke bruker den. Men det er ikke slyngen sin feil. De få gangene jeg har brukt den, så har den vært stabil og god.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-20, 23:25   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redcord slynge til hjemmebruk?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg har en Redcord mini. Den er helt super. Problemet er vel jeg som ikke bruker den. Men det er ikke slyngen sin feil. De få gangene jeg har brukt den, så har den vært stabil og god.

Hehe, det høres bra ut at den virker stabil, i alle fall!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-20, 22:54   #9
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redcord slynge til hjemmebruk?

Vi har også en Record mini. Stødig og fin. Henger i kroker i paneltaket(på et spikerslag).

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-20, 11:34   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redcord slynge til hjemmebruk?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg har en Redcord mini. Den er helt super. Problemet er vel jeg som ikke bruker den. Men det er ikke slyngen sin feil. De få gangene jeg har brukt den, så har den vært stabil og god.

+1.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-20, 19:26   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redcord slynge til hjemmebruk?

Foreløbig er jeg fornøyd med slynga, og jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har kjøpt den før! Den er dog ikke særlig vakker der den henger midt i glaninga. Om jeg skal ta den opp og ned mellom hver trening, vet jeg at jeg ikke kommer til å bruke den særlig ofte. Nå blir den nok hengende til vi skal ha planlagt besøk, tipper jeg.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no