Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 4-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 06:06   #101
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Hvor bestilte dere fra?

telenor.no

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 08:50   #102
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg hev meg på tilbudet djuice/telenor hadde i slutten av august
Betaler 1800 for tlf og resten i abo. Totalpris på 5000
Gleder meg til den kommer i dag.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 13:05   #103
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Endelig!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ny telefon!.JPG (25,7 KB, 55 visninger)
__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:24   #104
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Nå kan endelig jeg også melde meg på i denne tråden - venter med lengsel og smerte på min 4er, som etter sigende skal dukke opp hos meg i løpet av en måneds tid.

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:30   #105
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av kris, her.

Nå kan endelig jeg også melde meg på i denne tråden - venter med lengsel og smerte på min 4er, som etter sigende skal dukke opp hos meg i løpet av en måneds tid.

Samme her

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:56   #106
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Endelig!

Fristet til å rødprikke! *furter fordi jeg ikke får lov å kjøpe meg en sånn*

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 22:38   #107
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Åh, jeg gleder meg til jeg får min! Bestilt gjennom chess.no for et par uker siden, men det tar vel enda en god stund før den kommer. De får inn 150 per uke fikk jeg beskjed om.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 22:45   #108
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Får min via jobb om ikke så lenge. Må sikkert avspasere et par dager for å finne ut av ting og tang. Men serriøst - hva er det med at man må ha nytt simkort? Og hvordan får man da overført alt av kontakter og det som ellers er viktig og lagret i Nokia-livet?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 09:09   #109
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Får min via jobb om ikke så lenge. Må sikkert avspasere et par dager for å finne ut av ting og tang. Men serriøst - hva er det med at man må ha nytt simkort? Og hvordan får man da overført alt av kontakter og det som ellers er viktig og lagret i Nokia-livet?

Du må ha minisim-kort. Ang. overføring er det et lite helvete har eg skjønt. For min del låg alle kontaktene mine i Lotus så da gikk det greit. Kjæresten derimot satt oppe halve natta og la inn dei gamle kontaktene sine.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 09:15   #110
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg hadde Iphone 3 fra før av, så når jeg koblet den nye telefonen til dataen ble alt jeg hadde på den gamle synkronisert med den nye. Også meldingene.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 09:20   #111
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Fristet til å rødprikke! *furter fordi jeg ikke får lov å kjøpe meg en sånn*

Jeg har hatt min leeeeeenge!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 10:33   #112
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Henter min i dag!!
Skulle ønske det gikk an å synke en eldre SE med Iphone... vil ha meldingene mine og kontaktene mine!

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 10:35   #113
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Foresten... noen som tror jeg kan synke sambo sin iphone me itunes, putte mitt simkort i hans og synke med min itunes, deretter synke min nye iphone med itunes??

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 14:18   #114
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Hva med synke det til dataen og kjøre det der i fra? Alt i fra kontakter og musikk osv

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 14:19   #115
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Hvordan blir det da med kontaktformatet til SE kontra Apple?

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 16:11   #116
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Hos meg gikk det helt greit.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 18:33   #117
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Men hvordan gjør du det? Hva synker du med?

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 06:34   #118
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

kabelen som følgte med mobilen og isync. Husk å laste ned programvaren for mobilen din, det er ikke sikkert isync klarer å finne mobilen din uten den.
Hvis du har Pc og ikke mac. Så kan du helt sikkert lagre kontaktaktene i en eller annen adressebok på dataen. Regner med det går like bra på den måten også.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 10:25   #119
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Fikk det til med isync. Deilig. Trodde jeg måtte plotte alt over manuelt.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 17:33   #120
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Iphone 4 endelig på vei.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no