Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 4-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-10, 15:59   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Flott! Og jeg, som går fra en kjedelig, vanlig SE-mobiltelefon kan jo aldri bli annet enn fornøyd uansett!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 16:05   #62
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.792
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Men for oss som har 3gs. Hvor finner jeg det operativdystemet som kan lage denne til nesten en 4'er? Sikkert Apple store? :egentlig ikke leita enda:

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 17:06   #63
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Knuste du skjermen?

Det kan fikses for 1000 - 1200 kroner hos www.dripod.no

Knuste både glasset og led-skjermen. Tok det på forsikrigen, og fikk en helt ny 3Gtelefon for 1000 kr.

Et par uker etterpå klarte jeg å knuse glasset på iPhonen til jentungen. Men der funka led-skjermen bak, liksom, og det kostet 600 kr på en butikk i Fredrikstad. De fiksa det på et par timer.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 17:46   #64
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Da har jeg bestillt

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 20:01   #65
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Men for oss som har 3gs. Hvor finner jeg det operativdystemet som kan lage denne til nesten en 4'er? Sikkert Apple store? :egentlig ikke leita enda:

iTunes. Koble telefonen til en data du har iTunes, og da spør den hver gang det kommer nytt operativsystem om du vil oppdatere.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 21:00   #66
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Knuste både glasset og led-skjermen. Tok det på forsikrigen, og fikk en helt ny 3Gtelefon for 1000 kr.

Et par uker etterpå klarte jeg å knuse glasset på iPhonen til jentungen. Men der funka led-skjermen bak, liksom, og det kostet 600 kr på en butikk i Fredrikstad. De fiksa det på et par timer.

Kan jeg spør hvilket forsikring du brukte?

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 21:41   #67
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg ble faktisk frarådet å kjøpe iPhone 4 i en Apple-store da jeg var i statene nettopp, pga. all kritikken rundt mangler og barnesykdommer. De sa det var lurt å vente litt. Ikke helt hva Apple ville likt å vite akkurat, men jeg er glad de var ærlige. Det er jo et kjemperabalder der borte pga. antenne mm. og det som er tilsvarende Forbrukerombudet der borte har også gått hardt ut og frarådet iPhone 4 foreløpig. Så jeg avventer og ser hva som forbedres og ikke før jeg bytter min knuste 3GS.

Men jeg har lyst på, det skal jeg ikke nekte for ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 11:40   #68
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Kan jeg spør hvilket forsikring du brukte?

Vi har innboforsikring gjennom Jernbaneansattes bank og forsikring (elns), og har en sånn "idiot"-variant av den, slik at man betaler egenandel hvis man f.eks. mister vaskemaskinen ned trappa m.m. Eller telefonen, dah..

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 13:35   #69
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.194
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Tror jeg skal sitte på hendene og vente på den hvite. Avhengig av hvor lenge 3GS-en holder sammen, da. (Den er reparert med tape)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 13:37   #70
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Vi har innboforsikring gjennom Jernbaneansattes bank og forsikring (elns), og har en sånn "idiot"-variant av den, slik at man betaler egenandel hvis man f.eks. mister vaskemaskinen ned trappa m.m. Eller telefonen, dah..

Tusen takk for svar!!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 14:14   #71
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Har bedt jobben om å kjøpe en til meg i dag. Så får vi se når den kommer. Ønsket å beholde mitt abonnement.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 18:18   #72
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Alle smarttelefoner har samme problem med dekningen hvis man holder godt rundt dem, og i følge en test jeg leste fikk de bare problemer ved en innsjø langt inn i de svenske skoger. Der er jeg sjelden.

Jeg hadde kjøpt den, men det blir nok til at mannen kjøper den, og jeg arver hans 3GS. Fremdeles en oppgradering fra 3G da.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 18:21   #73
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Får iPhone i ny jobb en gang i høst, men vet ikke om det blir 4'ern... Har drømt om iPhone lenge, så dette blir stas!

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 18:25   #74
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.792
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

jeg prøver å oppdatere til 4.0 versjonen, men får feilmelding hvor det står 9006. Aner noen hva i all verden det kan være? :kan ikke noe teknisk:

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 18:38   #75
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Men knuses glasset lett på alle iPhone?
Jeg vet ikke om jeg kunne hatt en i såfall, jeg har allerede mistet min forholdsvis nye Nokia i gulvet (flis også) ca 50 ganger. Har gått bra med den da, men jeg hadde vel drept en iPhone flere ganger.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 19:12   #76
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.792
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg har mistet ned min iphone flere ganger, men den har ikke tatt synlig skade av det enda.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 19:44   #77
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Mista telefonen min masse i gulvet, men det var først da katten sparket den ut av hendene mine i 2. etasje og den landet på steinflisene i 1. etg. at skjermen gikk åt skogen!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 20:28   #78
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.194
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden



Kung Fu-katte!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 21:16   #79
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Alle smarttelefoner har samme problem med dekningen hvis man holder godt rundt dem, og i følge en test jeg leste fikk de bare problemer ved en innsjø langt inn i de svenske skoger. Der er jeg sjelden.

Jeg hadde kjøpt den, men det blir nok til at mannen kjøper den, og jeg arver hans 3GS. Fremdeles en oppgradering fra 3G da.

De prøvde noen få telefoner. Videre konstaterte de at bl.a. talesamtale ble dårligst på iPhone når den hadde dårlige forhold.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 09:05   #80
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

De prøvde noen få telefoner. Videre konstaterte de at bl.a. talesamtale ble dårligst på iPhone når den hadde dårlige forhold.

Nei det var omvendt. Faktisk så var det Iphone dem fikk bedre samtale med. Hvis vi snakker om samme testen.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no