Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Forslag til adventskalendere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-10, 19:56   #41
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Til mor:

Lindts Edelbitter

Denne kjente jeg et umiddelbart behov for.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 20:00   #42
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Det tok 1 uke å få den i hus, daffy! Du rekker å få den til 1. desember! Bestill! Bestill! :Lindt-pusher:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 20:13   #43
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Åh, jeg kjenner havesyken bygge seg opp i forhold til den Lindt-kalenderen. Elsker sjokoladen fra dem, så det er jo virkelig den ultimate kalender. Men her i huset kjører vi ikke-materialistisk kalender, så det blir ikke i denne runden...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:37   #44
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

------


Sist redigert av Patsy : 25-10-12 kl 21:25.
Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:45   #45
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Hoppbakkekalender:

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:50   #46
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg har en to meter lang hobbyplate, som er malt og dekorert, med 48 kroker i. Noe sier meg den er den største adventskalenderen jeg har sett, men ungene elsker den

Kan jeg få se bilde?

  Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:54   #47
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hoppbakkekalender:

Den der var NYDELIG!!!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:55   #48
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Ja, altså, den er ikke min, altså. Men har tenkt å lage en til neste år!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 08:51   #49
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Så utrolig nydelige de ministativene var Grøten!
Sånn vil jeg lage til min venninne også.

Hvor får man kjøpt cellofan forresten? Panduro?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 09:01   #50
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det tok 1 uke å få den i hus, daffy! Du rekker å få den til 1. desember! Bestill! Bestill! :Lindt-pusher:

Jeg finner den ikke!! :hysteriskstresset:

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 09:06   #51
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg lagde denne til poden i fjor.
Sydde 24 kurver og rammen lagde min far på bestilling fra meg.
Den manglet tall i fjor, jeg ble så vidt ferdig til 1.des. Litt mer jobb enn jeg hadde regnet med.

Denne likte jeg.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 09:51   #52
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Så utrolig nydelige de ministativene var Grøten!
Sånn vil jeg lage til min venninne også.

Hvor får man kjøpt cellofan forresten? Panduro?

Takk for det!!
Jeg bestilte fra Panduro, så de har i alle fall!
Tipper du finner det både i plantebutikker og mange andre steder også.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 09:53   #53
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ja, altså, den er ikke min, altså. Men har tenkt å lage en til neste år!

Trodde det var din blogg jeg. : DOMM:
Men lekker er den uansett, gleder meg til å se din til neste år.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 22:41   #54
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Denne lagde jeg til en venninne for noen år siden. Har også laget sånne til ungene. Pakker alle gavene inn i gråpapir m/hampbånd og ett rødt contryheart med tall/dato. Sekken er en liten striesekk (brukes vel til ved egentlig 60 liter?) Dekorert med papir og annet stæsj.



Denne lagde jeg til søster'n - hun elsker te - så en tepose og en liten sjokoladebit ble puttet i hver eske. En koselig kalender å ha på kontorpulten i førjulstiden (satt sammen av 24 fyrstikkesker)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 08:14   #55
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Fløye, jeg er imponert!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 08:29   #56
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Å Fløyel, jeg vil at du skal være min venninne

(Og ikke for å skryte, men jeg er en sånn venninne som lager sånne ting, jeg skulle bare ønske jeg hadde en jeg og. Jeg vil også ha hjemmelaget julekalender.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 08:34   #57
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Fløyel, jeg er mektig imponert. Utrolig flotte julekalendere.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 09:20   #58
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Tusen takk - det er utrolig koselig å gi sånne julekalendere også Ikke veldig avanserte å lage.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 09:29   #59
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Hvor får man kjøpt cellofan forresten? Panduro?

Bokhandel.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 10:50   #60
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forslag til adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Så utrolig nydelige de ministativene var Grøten!
Sånn vil jeg lage til min venninne også.

Hvor får man kjøpt cellofan forresten? Panduro?

Stapels har SVÆRE ruller til 450,- - Nille har også Cellofan ruller til 17,90 (2 mtr x 70 cm)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 23-11-10 kl 16:00.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no