Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Prioriteringer

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 11:54   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prioriteringer

Denne fikk jeg på mail i dag og har lyst til å dele:

Sitat:

Det sies det, at hver dag er det sunt å spise et eple og en banan for å få kalsium. Du skal også spise en appelsin for å få C-vitamin! Og så må du drikke en kopp grønn te for å minske kolesterolen i kroppen (uten sukker selvfølgelig, for å forhindre diabetes 2)

Du må også drikke 2 liter vann hver dag og siden tisse like mye, noe som fordobler tiden du har tilbragt på do hittil. Du må også drikke et glass yoghurt hver dag, for å få de gode bakteriene i magen, de som ingen helt nøyaktig vet hva er, men som du MÅ ha minst en million av i magen, ellers er det ikke bra!

Du skal også ta et glass rødvin for å forhindre hjerteinfarkt. Og så et glass hvitvin for å beskytte nervesystemet! Og et glass øl (jeg husker ikke helt hvorfor det er nyttig!)
Men om du tar alle disse tre samtidig kan du få slag, men det gjør jo ikke så mye, for du kommer vel ikke til å merke det uansett.

Du skal også spise nøtter, bønner og erter hver dag. En hel masse nøtter, bønner og erter. Du skal også spise 4 til 6 måltider pr dag, lette måltider, men ikke glem at du ska tygge hver munnfull minst 36 ganger. Bare for det behøves det omtrent 5 timer!

Og så en ting til: etter hvert måltid skal du pusse tennene. Puss tennene etter eplet, yoghurten, bananen, nøttene, bønnene og ertene. Dette skal du gjøre så lenge du har tenner, og ikke glem tanntråden, tannkjøttmassasjen og munnvannet. Når du allikevel holder på med dette, kan du jo vaske badet, kanskje du burde innstallere en CD-spiller eller en TV der, for med tanke på alt vannet du drikker og all tannpussingen kommer du nok tilbringe en hel del tid på badet.

Men du må også sove minst 8 timer pr døgn og selvfølgelig jobbe 8 timer pr dag, pluss de 5 timene som behøves for å spise da, det blir 21 timer. Da er det 3 timer igjen, under forutsetning av at det ikke er trafikkaos når du drar til og fra arbeidet da.
I følge statistikken ser folk på TV i snitt 3 timer pr dag. Det fungerer ikke lenger, ettersom du må ta en gåtur hver dag i minst en halv time (et lite tips: etter 15 minutters gange, snu og gå tilbake, ellers vil gåturen din ta en hel time). Du må også ha tid til å treffe vennene, for de er som planter, de må taes hånd om daglig.

Blant alt annet må du også holde deg informert, dvs lese minst to dags- og noen kveldsaviser hver dag, for å kunne ha en kritisk innstilling til livet.

Du skal også ha sex hver dag, men uten at det skal bli rutine. Du skal være innovativ, kreativ og hver gang på nytt forføre din partner. For dette kreves det jo tid. Og da har vi ikke nevnt tantriskt sex engang.
Du skal også ha tid med familien din, ha tid til å vaske hus, vaske opp, vaske klær, for ikke å snakke om alt du må gjøre om du har barn eller husdyr.

Så når man regner sammen alt dette ovenfor behøves det minst 29 timer i døgnet.

Den eneste løsningen jeg kan se er å gjøre flere ting samtidig!
F.eks. dusje med kaldt vann og holde munnen åpen slik at du får dine 2 liter vann pr dag. Mens du forlater badet med tandbørsten i munnen kan du samtidig ha sex med din partner, som igjen ser på TV og leser aviser mens du vasker gulv. Da har du fortsatt en hånd ledig, som du da kan ringe til dine venner og slektinger med. Drikk vin etter det , det kommer du til å trenge!

Om du senere skulle få 2 minutter til overs, send denne mailen videre til dine venner (som en skal ta vare på til daglig), mens du spiser eplet, som sagt er veldig sundt.

Tid for meg å avslutte nå, for mellom eplet, yoghurten, ølet, den første literen med vann og det tredje måltidet mitt idag (inkl. nøtter, bønner og erter), vet jeg ikke lengre hva jeg må gjøre, men jeg vet at jeg må gå på do NÅ! Jeg sparer visst noen minutter om jeg pusser tennene samtidig...!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 24-01-11 kl 12:19.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 11:59   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prioriteringer

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 17:53   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prioriteringer


Sunt, men slitsomt!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 17:57   #4
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prioriteringer

Fantastisk!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:02   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prioriteringer



Da var magemusklene trimmet!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:09   #6
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prioriteringer


Herlig!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:10   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prioriteringer

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:20   #8
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prioriteringer

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:33   #9
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prioriteringer

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:42   #10
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prioriteringer

Er det rart vi har tidsklemme.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:46   #11
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prioriteringer

He he he
Men fra spøk til alvor - det føles av og til sånn. Eller dvs, ein lever jo ikkje sånn, men eg blir av og til svimmel over alt ein bør gjere. Alt i lista er sikkert lurt, men eit stakkars menneske skal jo henge saman også, og eg blir av og til overvelda over alle krav.
(men dette var ein digresjon).

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:08   #12
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prioriteringer

Det var absolutt ingen digresjon. Var det ikke nettopp en sånn tankevekker det skulle være?
Uansett:

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 22:36   #13
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prioriteringer

Utrolig bra. Her har vi ledd og hatt høytlesning.

Prøvde en gang å legge sammen mine egne timer i døgnet med det jeg må gjøre, det inkluderer ikke alle de tingene "man må gjøre" fra epistelen over, og dagen gikk ikke i hop. Men det går nå rundt i det daglige likevel

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 23:14   #14
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prioriteringer

Det er det perspektivet jeg ofte får når man av og til kan møte en temmelig insisterende tone her inne om hva man bør ta seg tid til - for å være miljøbevisst nok, en god nok forelder, ta godt nok vare på egen helse etc etc. Jeg blir gjerne litt lattermild når folk legger ut om "...det er bare å gjøre sånn og slik, det tar da nesten ikke noe tid i det hele tatt og.... " Det som er greia er at nei, det er helt sikkert riktig at akkurat den tingen (lage middag fra bunnen av, trene en halv time hver dag, lese en bok i uka, kverne kaffen sin selv, bruke tøybleier, lage egne bursdagskort, strikke ulltøyet til barna......) ikke tar all verdens tid - men alt sammen sammenlagt er jo gjerne helt utopisk!

Jeg forventer egentlig at folk bør skjønne det, men der har jeg av og til for høye forventninger.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 23:31   #15
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prioriteringer

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det er det perspektivet jeg ofte får når man av og til kan møte en temmelig insisterende tone her inne om hva man bør ta seg tid til - for å være miljøbevisst nok, en god nok forelder, ta godt nok vare på egen helse etc etc. Jeg blir gjerne litt lattermild når folk legger ut om "...det er bare å gjøre sånn og slik, det tar da nesten ikke noe tid i det hele tatt og.... " Det som er greia er at nei, det er helt sikkert riktig at akkurat den tingen (lage middag fra bunnen av, trene en halv time hver dag, lese en bok i uka, kverne kaffen sin selv, bruke tøybleier, lage egne bursdagskort, strikke ulltøyet til barna......) ikke tar all verdens tid - men alt sammen sammenlagt er jo gjerne helt utopisk!

Jeg forventer egentlig at folk bør skjønne det, men der har jeg av og til for høye forventninger.



"Det er bare snakk om prioritering". Mange i seg selv fine ting som ikke tar mye tid eller anstrengelse hver for seg, men som til sammen utgjør endel av hverdagstidsklemma. Og på den ene siden er vi for at hver og en må ta ansvar for sin egen tidsklemme og velge det som er viktig, på den andre siden aksepterer vi ikke at andre velger annerledes enn vi foretrekker.

Jeg synes egentlig at de som mener det er viktig å få mest mulig familie i barnas bursdag må ta ansvaret for å legge til rette for dette. Det innebærer å snakke med familiemedlemmer før man sender ut invitasjoner slik at man unngår de verste dobbeltbookingene og er ute i såpass god tid at man skaper minst mulig behov for omkalfatringer i andres kalendere. Man kan ikke forvente at resten av verden er like opptatt av dette som foreldrene selv.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 08:56   #16
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prioriteringer

Jeg lo!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 09:20   #17
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prioriteringer

men det kan vere irriterande å måtte "stå til rette for" dei bortprioriteringar ein gjer, fordi dette er noko andre har prioritert høgt og syns er sjølvsagt å bruke tid på. Eg har ei lang liste over ting eg aldri får gjort og tenkt på, og havnar ein inn i dei rette trådane her inne kan ein jo sitte med svart samvittighet. Eg leikar f.eks for lite med barna mine, antagelig, og eg er ein sofagris som absolutt ikkje syns det er gøy å bygge snømann. Men eg må berre hugse på at eg gjer mykje anna for ungane der eg kanskje legg ned meir tid og ressursar enn andre.

Og så har ein jo alt det ein burde gjort for seg sjølv også. Og for huset. Og for jobben. Lurer på om eg kanskje skal lage meg ei liste over ting eg ønsker å prioritere, og dermed ta ein valg, slik at eg slepp å tenke på alt eg ikkje rekk?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 09:25   #18
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prioriteringer

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det er det perspektivet jeg ofte får når man av og til kan møte en temmelig insisterende tone her inne om hva man bør ta seg tid til - for å være miljøbevisst nok, en god nok forelder, ta godt nok vare på egen helse etc etc. Jeg blir gjerne litt lattermild når folk legger ut om "...det er bare å gjøre sånn og slik, det tar da nesten ikke noe tid i det hele tatt og.... " Det som er greia er at nei, det er helt sikkert riktig at akkurat den tingen (lage middag fra bunnen av, trene en halv time hver dag, lese en bok i uka, kverne kaffen sin selv, bruke tøybleier, lage egne bursdagskort, strikke ulltøyet til barna......) ikke tar all verdens tid - men alt sammen sammenlagt er jo gjerne helt utopisk!

Jeg forventer egentlig at folk bør skjønne det, men der har jeg av og til for høye forventninger.

Næsj. Det er da bare å huske på at andre prioriterer annerledes. Jeg synes derimot det er verre med folk som mener seg kritisert når andre prioriterer noe fornuftig. Alle gjør jo noen av de fornuftige tingene (jeg gjør kun noen få), ingen gjør alle. Vi må ikke være så tåsåre at det ikke skal kunne gå an å komme med tips heller.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 11:33   #19
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prioriteringer

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Næsj. Det er da bare å huske på at andre prioriterer annerledes. Jeg synes derimot det er verre med folk som mener seg kritisert når andre prioriterer noe fornuftig. Alle gjør jo noen av de fornuftige tingene (jeg gjør kun noen få), ingen gjør alle. Vi må ikke være så tåsåre at det ikke skal kunne gå an å komme med tips heller.

Det er jeg helt enig i. Og det er ikke slikt jeg tenker på.

Jeg føler meg ikke kritisert når andre forteller om ting de får til. Jeg lar meg ofte inspirere av det. Det er den tydelige nedvurderingen av folk som ikke gjør det samme jeg har lite respekt for.

Jeg lever godt med egne mangler, og de manglene jeg ikke lever godt med, forsøker jeg å gjøre noe med.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no