Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Fy! Nå er jeg forbannet!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-11, 21:55   #1
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fy! Nå er jeg forbannet!

Så nettopp en "venninne" legge ut et youtubeklipp på facebook der en dame som tydeligvis må være psykriatisk pasient snakker høyt og dumt på bussen. Denne damen slenger med leppa til ei dame i burka, snakker om brystvortene sine og viser dem frem ol.
Stakkars, stakkars menneske. Og stakkars familien som kan oppleve å plutselig se moren, tanta, søsteren el. på facebook. Hvor råtten er man ikke når men er med på å videreformidle slike snutter?'

Vel. Min "venninne" er ikke lenger min venn på FB.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:01   #2
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fy! Nå er jeg forbannet!

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Har fått et aldri så lite endret syn på en hel del mennesker etter at Facebook dukket opp. Noen i positiv retning, men dessverre brorparten i negativ retning. FB kan være rimelig avslørende. Endel er ekstremt lite kritiske til hva de deler, hva de skriver og hva de linker til.

Dette kan jeg skrive under på. Det har gitt meg en skikkelig personvern-oppvekker å være FB medlem. Her en dag måtte jeg be noen om å vennligst fjerne videon av mitt barn, som de hadde lagt ut, uten tillatelse.

Tilfellet du beskriver gjør meg skikkelig sur

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:01   #3
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fy! Nå er jeg forbannet!

Postet nettopp dette på profilen min:

Vil bare nå ut til dem som legger ut lenken om dama på bussen. Husk på at denne personen er syk, og at hun har familie. Jeg synes det er fryktelig, fryktelig dårlig å legge ut slike lenker. Hva om det var søsteren din, moren din, tanta di? Hvordan ville du reagert da?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:03   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fy! Nå er jeg forbannet!

Hvorfor legger du det på profilen din hvis du har slettet FB-vennen din?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:04   #5
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fy! Nå er jeg forbannet!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvorfor legger du det på profilen din hvis du har slettet FB-vennen din?

Fordi hun og jeg har mange, mange felles kjente. Og jeg håper at mine ord faktisk får noen til å tenke seg om før de også poster.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:05   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fy! Nå er jeg forbannet!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvorfor legger du det på profilen din hvis du har slettet FB-vennen din?

Sikre seg å ikke miste flere venner? (Flåsete tøys altså, det jeg mener er at det sikkert er flere venner som har sett den, og kanskje deler den videre, og det ville jo være dumt. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:05   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fy! Nå er jeg forbannet!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvorfor legger du det på profilen din hvis du har slettet FB-vennen din?

Kan jo hende at de har felles venner

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:12   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fy! Nå er jeg forbannet!

det klippet har jeg sett.. veldig trist..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:20   #9
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fy! Nå er jeg forbannet!

Det klippet har jeg sett, og rapportert til Youtube flere ganger.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:24   #10
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fy! Nå er jeg forbannet!

I alle dager! Folk er rare Jeg holder på å bli gal av at folk poster en eller annen link til en eller annen "oh my God denne må du se"-side, på veggen min hele tiden. Dvs jeg lurer på om det er et eller annet virus som poster det, for når jeg trykker "fjern" så kan jeg velge "fjern alle innlegg fra" og da er det ikke navnet til personen som skal ha postet det på veggen, men en eller annen snodig bokstavkombinasjon som kommer opp. Anyway der irriterer meg grensesløs likevel.

Bortsett fra det har jeg stort sett bare greie folk på lista mi, for det er lite dritt som kommer opp. Heldigvis.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 00:22   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fy! Nå er jeg forbannet!

Mindy: Det der er en virusgreie. Ikke klikk på slikt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 00:27   #12
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fy! Nå er jeg forbannet!

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Mindy: Det der er en virusgreie. Ikke klikk på slikt.

Jeg klikker ikke, jeg sletter. Tvert. Og om det ikke var en virusgreie ville jeg ikke klikke heller, siden teksten er noe i retning "se bildene faren gjorde som gjorde at datteren tok livet av seg" eller deromring. men det irriterer meg grenseløst at de tar opp plass på veggen min.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no