Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-08, 17:47   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Ikke en flause kanskje, men utrolig flaut. Jeg hadde vært på dildoparty, ikke akkurat en hemmelighet. Noen dager senere skulle mamma kjøre meg og min kjære til flyet og kommer med følgende utsagn:
-Jeg klarer ikke helt å se for meg dere i senga med en dildo.
Hvorpå lillesøsteren min som sitter i fremsetet klarer å lirke ut av seg:
-Det er jo godt med en i hvert hull.

Vi skamrødmet ganske bra i baksetet da ja.

Utrolig bra!! Må bare spørre: Hvor stor var lillesøster da? Var hun så stor at hun sa det på pur f, eller var hun så liten at hun ikke skjønte hva hun sa?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 18:36   #22
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Utrolig bra!! Må bare spørre: Hvor stor var lillesøster da? Var hun så stor at hun sa det på pur f, eller var hun så liten at hun ikke skjønte hva hun sa?

Høres ut for meg som hun viste veldig godt hva hun pratet om!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 19:11   #23
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort



herregud, dere er gærne!!!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 20:02   #24
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Utrolig bra!! Må bare spørre: Hvor stor var lillesøster da? Var hun så stor at hun sa det på pur f, eller var hun så liten at hun ikke skjønte hva hun sa?

HUn var rundt 19 tror jeg, og visste helt klart hva hun sa.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 20:25   #25
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Ja..

Jeg var nyinnflyttet hos det som nå er mannen min og vi var yre og sexgale som få. Vi ble amorøse i gangen på leiligheten og var i full gang opp mot kommoden foran utgangsdøra.

...det vi imidlertid hadde glemt var at faren min skulle stikke innom med noen småting jeg hadde satt igjen hjemme. Trenger jeg si mer?
Faren min åpnet døra, kikket rett inn på attpåklatten sin i full mundur med kjæresten, lukket døra og kjørte hjem. Det tok noen dager før han ringte, ja.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 21:36   #26
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 21:48   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Herlig!
Jeg og mannen var nettopp blitt sammen og vi klådde vel på hverandre omtrent ved hver eneste anledning - Denne gangen var vi på besøk hos mamma. Hun sto og stekte vafler og jeg kom inn på kjøkkenet - strøk mamma over ryggen og kløp henne i rumpa

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 22:09   #28
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort




Ikke så mye flauser å fortelle om, men jeg har da en som jeg kjenner er veldig flaut enda.

Jeg var med venninnen min og mora hennes nede ved sjøen, vi skulle grille å bade. Etter maten var jeg ganske oppblåst i magen, jeg sleit skikkelig med å holde på luften. Moren til venninen min satt rett framfor meg, så bøyde hun seg frem for å ta noe, da kom fisen. Rett i fleisen på henne, fy søren da kunne jeg gravd meg ned.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 11:10   #29
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Herlig!
Jeg og mannen var nettopp blitt sammen og vi klådde vel på hverandre omtrent ved hver eneste anledning - Denne gangen var vi på besøk hos mamma. Hun sto og stekte vafler og jeg kom inn på kjøkkenet - strøk mamma over ryggen og kløp henne i rumpa

Det kunne jo vært verre, tenk om det hadde vært mannen din som glemte seg.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 11:17   #30
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Var på fest med mannen, og ble rimelig bedugget. Reiste hjem til pappa for å sove der, siden det var kortere vei dit enn hjem til oss. Utpå natten måtte jeg hatt behov for en dotur, for jeg stod hvertfall opp av sengen. Mannen sier at jeg strevde fælt med å komme meg ut av sengen, og tumlet meg ut og lukket døren etter meg. Så sovnet han igjen, og våknet morgenen etter alene i sengen. Har regnet egentlig med at jeg hadde stått opp før ham, men da han møtte pappa i stuen, kunne pappa fortelle at jeg hadde kommet inn til ham, splitter naken, og lagt meg under dynen hans. Han hadde prøvd å snakke til meg, men jeg hadde bare gryntet, slåss litt om dynen og sovnet med ryggen til ham. Da hadde pappa listet seg stille ut, og lagt seg på sofaen.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 17:39   #31
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

*ler så jeg griner*

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 19:35   #32
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Nabojenta

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 21:54   #33
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Åh herregud for noen historier!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 21:55   #34
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort



Dæsken, dere har jammen vært med på mye rart.

Tror ikke jeg har noen flauser jeg... Eller kanskje jeg bare har fortrengt dem alle :lurer:
For jeg nemlig relativt distrè så det er et under at jeg ikke har noen historier å komme med her..

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 22:02   #35
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Nabojenta: dette må være dagens!

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 22:50   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det kunne jo vært verre, tenk om det hadde vært mannen din som glemte seg.

helt klart! - Eller om det har vært svigermor som har stått og stekt vafler. Mamma'n min er glad i kos hun, men likevel altså.

Nabojenta: Fantastisk historie!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 00:11   #37
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

I fjor vinter hadde vi rimelig heftig sex i heimen, med vinduet åpent. (Det var langt på natt, iskaldt ute)
Jeg ble en smule beklemt da jeg sto opp etterpå og oppdaget at naboen, og et vennepar av dem satt i uteboblebadet som står noen få meter unna soveromsvinduet vårt
Ja,ja tenkte jeg.

Så i sommer kom naboen på andre siden og fortalte at hun hadde hatt en skikkelig komisk opplevelse i vinter. Noen hadde hatt seg noe helt avsindig, hun trodde nok det var dem i boblebadet sa hun. Hun hadde tilfeldigvis vært ute å tatt en røyk kl 2 om natta... Det var garantert ikke dem i boblebadet nei, vet ikke om mannen eller jeg rødmet mest

Kom på en annen her også når jeg først var i det pinlige hjøret : min kjære og jeg trodde vi var alene hjemme. Var vel i slutten av tenårene og nyforelska.
Full rulle på gutterommet rett ved entren, hørte ikke at det kom folk hjem vi. Da vi etter en god stund fikk på oss bittelitt tøy og skulle opp å hente litt drikke satt : hans besteforelsdre, foreldre og storebror i stua og holdt på å le seg skakke.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 00:28   #38
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Oy oy... Nå kom jeg på en til. Min kjære og jeg var bra nyforelsket. Han delte på den tiden leilighet med en kamerat - en etromsleilighet. Min kjære lå i en hemseseng øverst - en sånn dobbeltseng fra IKEA. Kompisen sov på en feltseng under.

Kjæresten min og jeg hadde vært på byen, og kom hjem noe bedugget. Vi var dønn sikre på at leiligheten var tom, så vi var ikke veldig seine om å komme oss opp i køya. Der begynte vi så med aktiviteter folk gjerne bedriver når mann er småfull, kåt og forelska.

Joda... Vi holdt på lenge og vel og koste oss verre. Noe senere måtte min kjære opp og på toalettet. Han kløv ned stigen fra senga - og heisan. Der lå visst kompisen han delte leilighet med, ja... I senga si... Med høretelefoner på.

Håper han hadde spilt høy, veldig høy musikk...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 00:32   #39
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Hvem her inne var det som hadde klatret opp en husvegg til en leilighet der hun trodde det var fest, bare for like etter å befinne seg på soverommet til sjefen der han var i full gang med kona si?
(Var det deg, Mim? )

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 00:34   #40
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hvem her inne var det som hadde klatret opp en husvegg til en leilighet der hun trodde det var fest, bare for like etter å befinne seg på soverommet til sjefen der han var i full gang med kona si?
(Var det deg, Mim? )

Esme! Vinner jeg elefantprisen nå?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flauser, klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no