Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg en lang boblekåpe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-19, 13:42   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg en lang boblekåpe?

Jeg er eier til denne boblekåpen som jeg fikk av mannen for sikkert over 20 år siden. Den har blitt mye brukt hver vinter. Den er ikke akkurat flatterende, men den er varm og god og jeg kan ha skjørt uten at det blir for kaldt om leggene. Den brukes stort sett alltid om det er kaldere enn +3 om jeg ikke se mer elegant ut. Jeg fryser aldri i den.

Men, den har begynt å føle at jeg må ha noe som er litt freshere og så kan denne jakken bli brukt til turer utenfor bykjernen etter at jeg har levert den inn for å skifte ribbestrikken rundt håndleddene.

Jeg vil gjerne ha noe som har litt midje, men som ikke er trang i modellen, jeg må kunne ha en tykk strikket genser under eller bare en skjorte. Jeg har litt pupper som også må kunne få plass. Den skal være supervarm og gjerne så lang som mulig, men kan være kortere enn denne. Pris er ikke et så stort issue ettersom dette er et plagg jeg har tenkt å bruke i minst 20 år.

Noen som har forslag?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-19, 13:57   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang boblekåpe?

Canada Goose har lange dunkåper. De er varme nok vil jeg tro. Hva med noe ala denne?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-19, 13:59   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang boblekåpe?

Jeg var ikke villig til å betale så mye akkurat nå, så endte opp med denne. Den er ikke så varm som CG, men det er sjelden så kaldt at det er noe problem her på Vestlandet. Stort pluss for at den er vanntett.


Sist redigert av Ru : 17-11-19 kl 23:28. Årsak: Fikset lenke til bilde
løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-19, 14:20   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang boblekåpe?

Det er en Canada Goose jeg har. Mannen kjøpte den i Canada en gang for godt over 20 år siden. Den er vidunderlig og jeg kan godt tenk meg en til, men vil helst unngå pelskanten. Ulempen er at den ikke er så formsydd, men det må jeg kanskje leve med da den i stedet er enormt varm og deilig. Og det uten å være alt for varm heller.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-19, 14:22   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang boblekåpe?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg var ikke villig til å betale så mye akkurat nå, så endte opp med denne. Den er ikke så varm som CG, men det er sjelden så kaldt at det er noe problem her på Vestlandet. Stort pluss for at den er vanntett.

Jeg ser ikke bildet på denne, kan du legge inn link?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-19, 17:35   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang boblekåpe?

Jeg har kjøpt en superfin og veldig lang (modellen må være høøøøy) en med midje. Plass til pupper. Liten i størrelsen, jeg er 40/42 og har xl. Fra Guess på Zalando;

https://www.zalando.no/guess-patrici...1u02m-k11.html

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-19, 17:43   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang boblekåpe?

Det står jo at modellen er 176 og har på seg str. S. 176 er jo relativt langt for å være kvinne, men ikke ekstremt. Akkurat det at de oppgir høyde og str. på modellene synes jeg er utrolig praktisk, da klarer jeg å unngå for lange klær til meg selv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-19, 17:46   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang boblekåpe?

Hun har høye sko på seg også. Bare fint med lengde da

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-19, 18:08   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang boblekåpe?

Jeg er 176

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-19, 00:01   #10
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang boblekåpe?

Fleischer Couture Pollux finnes i to lengder. Jeg har den korteste, men den når meg likevel til leggene (169 høy). Den lengste nådde meg nesten til anklene.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-19, 00:22   #11
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang boblekåpe?

Tipper de har det du trenger på Ebbesen og Jensen.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no