Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vintersko til jente str 42-43

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-19, 23:05   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Vintersko til jente str 42-43

Minstesnuppa på 12 år, må ha nye vintersko, og de må minst være str 42, antakelig også opp i 43, litt avhengig av merke.

Noen som har forslag til hvor vi kan titte? Hun liker godt Timberland sine klassiske boots, finnes det noe slikt med vinterfor, i den størrelsen? Jeg finner bare uten for.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 23:06   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vintersko til jente str 42-43

Oj da. Størrelsen på bildet gjenspeilet visst størrelsen hun må ha i sko.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 23:07   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko til jente str 42-43

Zalando har.
https://www.zalando.no/timberland-6i...1x00v-e11.html

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 23:07   #4
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vintersko til jente str 42-43

Jeg vil anbefale butikken Store sko på Grünerløkka. Ellers finner dere mye i nettbutikker. Ikke så mye i fysiske butikker dessverre.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 23:09   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vintersko til jente str 42-43

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Zalando har.
https://www.zalando.no/timberland-6i...1x00v-e11.html

Den var råfin! Takk! Skal høre om hun liker den! Studentlommeboka griner av prisen ser jeg, her må nok pappa’n hoste opp kortet sitt

Håper det holder med 42...

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 23:11   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko til jente str 42-43

Og ser du på herresko finner du enda mer.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 23:11   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vintersko til jente str 42-43

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg vil anbefale butikken Store sko på Grünerløkka. Ellers finner dere mye i nettbutikker. Ikke så mye i fysiske butikker dessverre.

Tusen takk! Vi trenger jo både pensko og bunadsko etterhvert, så jeg må nok bli kjent med mulighetene som finnes. Joggesko går greit foreløpig.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 23:16   #8
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vintersko til jente str 42-43

Det er greit å bli kjent med hvilke merker og modeller som funker, for så å bestille på nett. Store sko har også mye fint og veldig hyggelig service!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 23:20   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintersko til jente str 42-43

Min eldste har kjøpt vintersko igjen på Eurosko. De er, igjen, av merke Face, med lammull. I år valgte hun sorte. Tror de kostet rundt 1700 kr. Hun har sluttet å vokse i beina. De har opptil str 42.

De forrige var nokså like, samme pris, men semskede. Ganske utslitte, men brukes nå på dager hvor det er tørt. Jeg har like og endelig er jeg varm på beina. Mine ble kjøpt på salg på nyåret.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 00:03   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko til jente str 42-43

Angående Timberland så har min frossenpinn hatt det, omtrent som bildet du la inn. De er overhodet ikke tykt foret, men har holdt gjennom vinteren.

Du vet sikkert at ecco har damestørrelse i alle fall til 42? Du kan filtrere på siden deres for oversikt. Alt er ikke like kjedelig der, men kanskje litt voksent.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 08:03   #11
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko til jente str 42-43

Legg inn et søk på Finn. I mine lyne er slike sko Unisex. Det blir ofte lagt ut bilkjøp, eller det kan være gutter som har vokst ut avdem Esten før de ble tatt i bruk.

Jeg har kjøpt to par Hoka sko som jeg ellers ikke hadde tatt meg råd til.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 08:20   #12
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vintersko til jente str 42-43

Apropos bomkjøp så har jeg disse til salgs. Helt ubrukte, med lapper. Str 42,5. Nypris 1700. Selges for 700,- De er uten for da.

https://www.zalando.no/salomon-x-ult...207.&zoom=true

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 08:26   #13
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vintersko til jente str 42-43

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Apropos bomkjøp så har jeg disse til salgs. Helt ubrukte, med lapper. Str 42,5. Nypris 1700. Selges for 700,- De er uten for da.

https://www.zalando.no/salomon-x-ult...207.&zoom=true

Hun har et par Salomon tursko av lignende modell som passer, hun får bruke de inntil vi finner noe annet.
Jeg har de du linker til, og det er verdens beste tursko btw.

Tusen takk for tilbudet!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no