Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

GAP sherpa hoodie e.l.

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-19, 01:09   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

GAP sherpa hoodie e.l.

Noen som vet om butikker som selger disse i Oslo eller omegn? Poden elsker disse, men nå bruker han herrestørrelse, og det fører ikke Zalando ser det ut til. De har til barn og dame, men ikke herre. Det er altså en slik hettejakke med fake-fur/sherpa-lining/teddy/fleece/whatever inni. Det trenger ikke på død og liv å være Gap, men vet an hadde satt pris på nettopp det.

Gap Uk/Europa sender ikke til Norge. Kan få sendt fra Amazon US, men det koster en god del i frakt/toll/avgifter, og jeg vil heller kjøpe her hvis jeg kan det.



__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 08:29   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: GAP sherpa hoodie e.l.

Når du finner den, si i fra. Det er den eneste jakken eldstemann virkelig liker og hans er blitt for liten. (Og ingen av de andre sherpajakkene jeg har funnet har for i ermene også, bare hoveddelen, og det er ikke like bra i følge sekstenåringen.)

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 14:31   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: GAP sherpa hoodie e.l.

Gap selges ikke i fysisk butikk i Norge.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 18:38   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: GAP sherpa hoodie e.l.

Mine har fra Abercrombie, og jeg mener det er for også i armene på den?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-19, 16:02   #5
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: GAP sherpa hoodie e.l.

Det hjelper antakelig ikke noe men Uniqlo har slike jakker: https://www.uniqlo.com/se/en/kids/bo...eaters-hoodies (Barnestørrelser)

https://www.uniqlo.com/se/en/product...leecelined2249 (Voksenstørrelser)

De har jo ikke butikk i Norge, men i Stockholm og London (som de nærmeste). Har ikke sjekket om butikken i Stockholm kan sende til Norge.

Og PoP har en skjorte med (avtakbar) hette og teddyfór inni: https://www.polarnopyret.no/barnekla...a-60419960-483 , men det er altså ikke hettejakke

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-19, 07:59   #6
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: GAP sherpa hoodie e.l.

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Det hjelper antakelig ikke noe men Uniqlo har slike jakker: https://www.uniqlo.com/se/en/kids/bo...eaters-hoodies (Barnestørrelser)

https://www.uniqlo.com/se/en/product...leecelined2249 (Voksenstørrelser)

De har jo ikke butikk i Norge, men i Stockholm og London (som de nærmeste). Har ikke sjekket om butikken i Stockholm kan sende til Norge.

Og PoP har en skjorte med (avtakbar) hette og teddyfór inni: https://www.polarnopyret.no/barnekla...a-60419960-483 , men det er altså ikke hettejakke

Eldste min kjøpte den fra Uniqlo i går - fantastisk deilig men ikke fôr i ermene.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 22:32   #7
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: GAP sherpa hoodie e.l.

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Eldste min kjøpte den fra Uniqlo i går - fantastisk deilig men ikke fôr i ermene.

Ah, nei kanskje det ikke var det? Gutta mine hadde hver sin for et par år siden men ingen av dem husket om det var teddyfôr i ermene.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 11:11   #8
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: GAP sherpa hoodie e.l.

Hvordan er denne i størrelsen?
Lurer på å kjøpe til nevøen som bruker 164.

Og så henger jeg i tråden, for jeg tror sønnen her hadde likt den og, men han må ha herrestørrelse.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-19, 15:47   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: GAP sherpa hoodie e.l.

Jeg kan melde om at Abercrombie sherpa full zip hoodie ikke har fôr i ermene... Jeg endte med å kjøpe denne på nett, men angrer litt nå pga dette. Når det er sagt så er jeg litt usikker på om Poden tenker så mye over det. Det gjenstår å se. Men han er typen som han gå ut uten noe annet over og da hadde det jo vært greit med litt ekstra varme

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no