Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kampen mot rynkene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-19, 09:33   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kampen mot rynkene

Jeg nærmer meg 40-årene, og rynkene har gjort sitt inntog uten at jeg har tatt så mye hensyn til det. Jeg har aldri tatt særlig vare på huden min, men er vel kommet dit at nå må jeg komme i gang før det sklir helt ut. Mamma på 65 år har mindre rynker enn meg, og mindre gråe hår enn meg, og det er ikke kult.

Men hvor begynner jeg, det er et hav av produkter der ute i alle slags prisklasser, og hva trenger jeg egentlig? Jeg kan godt betale litt hvis jeg får valuta for pengene. Hørte via en (kvinnelig) forkynner i USA at hun hadde en slags hjemmemaskin som hun brukte i ansiktet, dama er 76 år og ser fortsatt veldig fin ut, men jeg klarer ikke å finne ut hva det er. Har vi noe slikt i Norge?

Jeg skjønner det ikke finnes en quick fix, men jeg må starte en plass. Drakk mye vann tidligere, men etter jeg ble sykmeldt har jeg ikke klart å opprettholde den vanen, men skal komme i gang med det iallfall.

Operasjoner er ikke et alternativ, iallfall ikke på nåværende tidspunkt, men tar i mot alle gode tips og erfaringer med stor takk.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 09:44   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Er det så mange kremer som har dokumentert effekt da?
Nok fuktighet (vann og en god ansiktskrem), kutte røyk og alkohol og unngå sol er vel de beste tiltakene. Samt botox og fillers, om det er aktuelt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 10:22   #3
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Solbeskyttelse og et retinoid-produkt (retinol) er det eneste det er noen særlig vits i å bruke penger på. Ellers er det nok mye gener, og gamle synder når det gjelder røyking og sol som kommer til syne når man nærmer seg 40.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 10:26   #4
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Er det så mange kremer som har dokumentert effekt da?
Nok fuktighet (vann og en god ansiktskrem), kutte røyk og alkohol og unngå sol er vel de beste tiltakene. Samt botox og fillers, om det er aktuelt.

Jeg hadde håpet det. 😆 Røyk og alkohol er heldigvis enkelt å unngå, jeg er blitt flinkere til å bruke solkrem i ansiktet, i tillegg til solbriller og caps nå på sommeren. Jeg skal starte å drikke nok vann, men hva er en god ansiktskrem? Er det individuelt, eller er det viktigste å tilføre fuktighet uavhengig av pris. Jeg ønsker ikke botox eller fillers på nåværende tidspunkt, men skal aldri si aldri, men uaktuelt akkurat nå iallfall.

Jeg burde også bli flinkere til å rense ansiktet på kveldene, jeg legger meg altfor ofte med sminken på for jeg er så trett. 🙈 Huden min burde virkelig få litt førstehjelp, og deretter må jeg få inn noen gode hverdagsvaner.

Forslag til rensing av huden og ansiktskrem? Disse engangsserviettene er vel kanskje ikke de beste ...?

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 10:28   #5
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Solbeskyttelse og et retinoid-produkt (retinol) er det eneste det er noen særlig vits i å bruke penger på. Ellers er det nok mye gener, og gamle synder når det gjelder røyking og sol som kommer til syne når man nærmer seg 40.

Har du forslag til et retinoid-produkt? Og hvor kan jeg kjøpe noe slikt?

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 10:33   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Rens huden morgen og kveld. Dobbeltrens gjerne om kvelden så du får vekk mest mulig dritt. Selv om du ikke sminker deg, så rens huden og ta på en ansiktskrem morgen og kveld. Og jeg tar også på øyekrem om kvelden når huden er ren før jeg skal legge meg. Jeg hater klissete rens og kremer, så bruker rensevann. Akkurat nå så bruker jeg bare den billige fra Garnier rensevann en får på vanlige butikker, men har brukt mye Vichy, og den er drøy i bruk. Ferdige renseservietter skal du helst ikke bruke. Merket stor forskjell på huden når jeg ikke slurver med rensing og smøring. Solkrem på dagtid med faktor 30 så fort jeg skal være ute nå på sommeren. Er du flink å rense huden og den får hvile helt uten noe sminke på hele natta i tillegg om man sminker seg, så bygger huden seg mye bedre opp selv.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 10:35   #7
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg ville tatt turen innom en hudpleier. Søsteren min var der du er, og hun fikk time med veiledning til rens, vedlikehold og produkter. Produktene var ganske dyre (BABOR), men drøye.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 10:38   #8
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Har du forslag til et retinoid-produkt? Og hvor kan jeg kjøpe noe slikt?

Det finnes mange ulike, og jeg tror også apoteket kan ha, men jeg bruker selv Dermaceutic 1.0 Retinol som jeg kjøper på nett, blant annet hos Kicks, Skincity eller liknende (jeg bruker alltid Prisjakt, for det er enorme prisforskjeller ute og går). Om du vil starte med noe billigere, har H&M og Vita merket The Ordinary, som har gode produkter til rundt hundrelappen.

Dobbeltrens er ikke alltid et pre for alle hudtyper. Om man for eksempel er tørr og/eller sensitiv, kan det skade hudbarrieren og skape større problemer enn det løser. Jeg bruker selv helst en mild renselotion fra Avene på apotek. Jeg er ingen merkefanatiker, og går etter virkestoffer heller enn merke. Erfaringen er gjerne at hudpleiere like ofte er opptatt av å selge, og ikke alltid har så mye dyp kunnskap.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 10:39   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Det der med hud og rynker er helt snålt.
Jeg følte jeg så helt vanlig ut, men plutselig en morgen sto jeg opp og så meg i speilet, også hadde jeg fått rynker og så gammel ut over natten.

Jeg bruker fuktighetskrem med faktor, og de gangene jeg bruker noe sminke av noe slag i fjeset er det solfaktor i den også. Nå skal det sies at jeg røyker, og har gjort det av og på i mange år, så her er nok løpet kjørt og det eneste som kan hjelpe er dyre salonger og diverse behandlinger der. Men det er uaktuelt, mest på grunn av kostnaden.

Har dere prøvd den faceappen, der man tar bilde av seg selv og kan legge på gammelfilter? Jeg gjorde det, og etterpå klarer jeg ikke å se meg selv annerledes enn jeg ble i den appen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 10:41   #10
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg har faktisk vurdert hudpleier, kanskje ta en måned med litt intensiv hudpleie på hjemmmefronten, og deretter bestille meg en time etter sommerferien. Jeg har litt produkter hjemme som jeg kan finne frem og bruke opp frem til da. Også drikke nok vann hver dag, mulig ta en pause fra Pepsi Max.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 10:44   #11
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det der med hud og rynker er helt snålt.
Jeg følte jeg så helt vanlig ut, men plutselig en morgen sto jeg opp og så meg i speilet, også hadde jeg fått rynker og så gammel ut over natten.

Jeg bruker fuktighetskrem med faktor, og de gangene jeg bruker noe sminke av noe slag i fjeset er det solfaktor i den også. Nå skal det sies at jeg røyker, og har gjort det av og på i mange år, så her er nok løpet kjørt og det eneste som kan hjelpe er dyre salonger og diverse behandlinger der. Men det er uaktuelt, mest på grunn av kostnaden.

Har dere prøvd den faceappen, der man tar bilde av seg selv og kan legge på gammelfilter? Jeg gjorde det, og etterpå klarer jeg ikke å se meg selv annerledes enn jeg ble i den appen.

Den var den faceappen som var dråpen for meg. 🙈 Jeg såg ut som en heks på 100 år, mens mamma fortsatt såg ut som mamma. Hun har alltid tatt vare på huden sin, og får vel igjen for det nå. Hun har abonnert på samme kremen i 20 år, så mulig jeg burde gjøre det samme.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 10:46   #12
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Det finnes mange ulike, og jeg tror også apoteket kan ha, men jeg bruker selv Dermaceutic 1.0 Retinol som jeg kjøper på nett, blant annet hos Kicks, Skincity eller liknende (jeg bruker alltid Prisjakt, for det er enorme prisforskjeller ute og går). Om du vil starte med noe billigere, har H&M og Vita merket The Ordinary, som har gode produkter til rundt hundrelappen.

Dobbeltrens er ikke alltid et pre for alle hudtyper. Om man for eksempel er tørr og/eller sensitiv, kan det skade hudbarrieren og skape større problemer enn det løser. Jeg bruker selv helst en mild renselotion fra Avene på apotek. Jeg er ingen merkefanatiker, og går etter virkestoffer heller enn merke. Erfaringen er gjerne at hudpleiere like ofte er opptatt av å selge, og ikke alltid har så mye dyp kunnskap.

Tusen takk for konkrete tips. Det er det jeg er litt skeptisk til hos hudpleiere, men det må vel finnes noen som er oppriktig interessert i å hjelpe, og ikke bare selge? Bor i en liten by, så er vel ikke så mange å velge mellom, men om noen har et godt tips til noen i Trondheim, så gi meg et hint.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 10:50   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Den var den faceappen som var dråpen for meg. 🙈 Jeg såg ut som en heks på 100 år, mens mamma fortsatt såg ut som mamma. Hun har alltid tatt vare på huden sin, og får vel igjen for det nå. Hun har abonnert på samme kremen i 20 år, så mulig jeg burde gjøre det samme.

Hvilken krem er det? Jeg sliter med å finne den ultimate kremen. Jeg syns det er så mange kremer som ikke trekker inn i huden, men blir liggende utenpå og være ekkel.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 11:01   #14
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Den var den faceappen som var dråpen for meg. 🙈 Jeg såg ut som en heks på 100 år, mens mamma fortsatt såg ut som mamma. Hun har alltid tatt vare på huden sin, og får vel igjen for det nå. Hun har abonnert på samme kremen i 20 år, så mulig jeg burde gjøre det samme.

Sånn var det for meg også. Sletta appen. Skjer ikke at jeg kommer til å rense og smøre mange ganger om dagen. Kanskje sette inn en ansiktsrens i dusjen. Dusje gjør jeg hver morgen. Deretter er det normalt sett tannpuss, deo, litt hårvoks og ha det bra. Men kan nok få inn hudkrem og rens i alle fall noen dager.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 11:05   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg har faktisk vurdert hudpleier, kanskje ta en måned med litt intensiv hudpleie på hjemmmefronten, og deretter bestille meg en time etter sommerferien. Jeg har litt produkter hjemme som jeg kan finne frem og bruke opp frem til da. Også drikke nok vann hver dag, mulig ta en pause fra Pepsi Max.

Sjekk holdbarheten på kremene om du finner frem noe gammelt. Kremer er ferskvare og er bare holdbare 6-12 måneder etter de er åpnet sånn ca. Du lukter det også om de har stått for lenge.

Og rens og krem morgen og kveld i ansiktet tar ikke lang tid. Tar 1-2 minutter for meg i alle fall ekstra utenom tannpussen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 11:16   #16
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvilken krem er det? Jeg sliter med å finne den ultimate kremen. Jeg syns det er så mange kremer som ikke trekker inn i huden, men blir liggende utenpå og være ekkel.

Den heter rett og slett Retinol, og er fra Aimé. Men jeg finner ikke samme tilbudet som mamma har, hun betaler 244,- for både dag- og nattkrem, mulig hun får den samme prisen hun fikk da hun meldte seg inn? Men jeg fikk et nummer, så jeg skal ringe det og høre.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 11:22   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg vet om en krem som har dokumentert effekt (medisinskt forsket frem). Den har også dokumentert effekt på rødhet og diverse annet. Utfordringene er at det er en nær slektning som jobber i firmaet og jeg vet ikke om det er OK å linke til mer info så jeg hører med modder først.

De fleste andre produkter er ikke klinisk dokumentert. A-vitamin er også forsket medisinkt på og skal hjelpe noe.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 11:25   #18
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg vet om en krem som har dokumentert effekt (medisinskt forsket frem). Den har også dokumentert effekt på rødhet og diverse annet. Utfordringene er at det er en nær slektning som jobber i firmaet og jeg vet ikke om det er OK å linke til mer info så jeg hører med modder først.

Høres spennende ut, la oss få høre om det går i orden. 😊

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 11:43   #19
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Rens av huden er nøkkelen for at aktive ingredienser i kremene du kjøper skal virke der. Begynne med det fast morgen og kveld, kjøp en god dagkrem med høy faktor, et serum og en øyekrem med hyaluronsyre eller retinol (kan også klappes inn i rynkene rundt munnen) og en krem til natten som gir masse fukt.

Drikk vann, ikke sitt i sola, kutt Max og kaffe, spis sunt. Noen mener at stråling fra skjerm kan være skadelig på sikt, men jeg vet ikke helt om.jeg tenker at det er mer en gimmick...

Apotek1 har hudpleiere som du kan snakke med GRATIS. De kan skanne huden din for deg og gi råd.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 11:58   #20
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Rens av huden er nøkkelen for at aktive ingredienser i kremene du kjøper skal virke der. Begynne med det fast morgen og kveld, kjøp en god dagkrem med høy faktor, et serum og en øyekrem med hyaluronsyre eller retinol (kan også klappes inn i rynkene rundt munnen) og en krem til natten som gir masse fukt.

Drikk vann, ikke sitt i sola, kutt Max og kaffe, spis sunt. Noen mener at stråling fra skjerm kan være skadelig på sikt, men jeg vet ikke helt om.jeg tenker at det er mer en gimmick...

Apotek1 har hudpleiere som du kan snakke med GRATIS. De kan skanne huden din for deg og gi råd.

Hjertelig takk! Rense huden på morgenen også? Bruker du lang tid på hele prosessen? Så man renser huden, smører på krem og deretter? Må ha det inn med teskje. Hvis man bruker øyekrem, tar man vanlig krem på først? Og hvor skal jeg bruke serum, hele ansiktet?

Kanskje ringe noen Apotek 1 i området, og hør om noen av de har det tilbudet. Det hadde jo vært kjempefint!

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no