Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-19, 18:31   #581
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Banken vår gikk med på at renteøkningen bare skal være på 0,1 %, og ikke 0,25 som først annonsert.

Ta kontakt med banken, folkens og gå i forhandlinger. Vi har 2,5 på vårt fleksilån nå. Hadde jeg ikke klaget i sommer, og igjen nå, ville vi hatt 3,4 %. Det nytter å si fra.

Takk for påminnelse. Jeg har fått endret rente en gang før ved å ringe, men det er noen år siden. Skal gjøre litt research, og ringe dem på nytt. Det blir fort tusenlapper av slikt!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 09-10-19, 19:05   #582
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Jeg kan neste ikke tro at 17 åringen har vært sammen med samme kompis tre dager på rad etter skolen. Det er så stort for oss foreldre at jeg nesten begynner å grine av det. Og det er helt fantastisk for ungen selvfølgelig, selv om han ikke akkurat sier det på den måten. Men vi har helt klart en veldig mye mer blid og fornøyd unge her nå enn for noen uker siden.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 09-10-19, 19:10   #583
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Da har stuebordet vårt blitt hentet av ny eier. Neida, vi skal ikke kjøpe noe nytt, bare bruke et ennå eldre et som sto på loftet da vi flyttet inn.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 09-10-19, 19:57   #584
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Kjenner til den ja. For ikke å snakke om uendelige mengder pinner og steiner som bare måtte bli med hjem, men av en eller annen merkelig grunn aldri forlater bilen likevel.

Pinner og steiner blir heldigvis ikke med i bilen.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 09-10-19, 19:59   #585
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg kan neste ikke tro at 17 åringen har vært sammen med samme kompis tre dager på rad etter skolen. Det er så stort for oss foreldre at jeg nesten begynner å grine av det. Og det er helt fantastisk for ungen selvfølgelig, selv om han ikke akkurat sier det på den måten. Men vi har helt klart en veldig mye mer blid og fornøyd unge her nå enn for noen uker siden.

dette gjorde meg glad.

Også bare elsker jeg stedet jeg jobber på nå- alt går liksom knirkefritt selv om jeg møter på utfordringer ( men det er bare gøy) og så får jeg himla gode tilbakmeldinger fra hele organisasjonen så jeg har trua på at jeg blir her en stund (innleid konsulent).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 09-10-19 kl 21:28.
Millen er aktiv nå  
Gammel 10-10-19, 00:12   #586
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg kan neste ikke tro at 17 åringen har vært sammen med samme kompis tre dager på rad etter skolen. Det er så stort for oss foreldre at jeg nesten begynner å grine av det. Og det er helt fantastisk for ungen selvfølgelig, selv om han ikke akkurat sier det på den måten. Men vi har helt klart en veldig mye mer blid og fornøyd unge her nå enn for noen uker siden.

Dette gjorde meg veldig glad!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 10-10-19, 00:13   #587
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.


Også bare elsker jeg stedet jeg jobber på nå- alt går liksom knirkefritt selv om jeg møter på utfordringer ( men det er bare gøy) og så får jeg himla gode tilbakmeldinger fra hele organisasjonen så jeg har trua på at jeg blir her en stund (innleid konsulent).

Dette også!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 10-10-19, 08:57   #588
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Takk for prikker!

Jeg fikk det bare forhandlet ned til 2,7% og er litt sur for det, men det monner da fra 3,1 eller hva det var.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 10-10-19, 10:24   #589
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

2,58 nominell, 45,- pr mnd. Banken er til å stole på. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 10-10-19, 12:00   #590
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 10-10-19, 13:31   #591
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Det er en fordel å være statsansatt og peke på renta som Statens Pensjonskasse har, det gjorde at jeg fikk 2,6 i rente.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 10-10-19, 13:38   #592
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Nok en gang null hull og skryt på den årlige kontrollen hos tannlegen. :jubler:

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 10-10-19, 18:56   #593
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Blir veldig glad og stolt av min flinke sønn som er elektrolærling og som denne uka har ligget i gjørmehavet(pga mye regn) i groper for å dra kabler til elbilladere. Han er tapper og holder ut selv om han er aldri så våt og kald.
Han er helt utslitt og sover i timer før han karrer seg opp og spiser middag før han tusler ned til senga igjen.
Selv om det fortsatt er ørlite styr med å få han opp om morgenen og han trenger et lite dytt for å våkne... trøster meg med at han fortsatt kun er 17 år og har litt å gå på fortsatt..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 10-10-19, 19:36   #594
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Et steg nærmere nye briller. Det begynner å bli heftig slitsomt med feil styrke som kom brått på.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 11-10-19, 00:35   #595
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

2 innleveringsoppgaver levert på 1 uke med få dagers mellomrom i tillegg til ekstrem mye å gjøre på jobb. Hviledag på lørdag..

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 11-10-19, 00:52   #596
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Restaurantmiddag og teater med ungene. Og ny oppvaskmaskin.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-10-19, 10:16   #597
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

At mannen likte jakken han fikk av meg til bursdagen i dag, og at vi skal ut å spise på Olivia hele familien (ja, bortsett fra hun som bor i Lillehammer da) i kveld.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv  
Gammel 11-10-19, 11:48   #598
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Briller. Herregud, hvordan klarte jeg å jobbe i går, uten briller??!

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 11-10-19, 17:46   #599
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Minstemann kom hjem fra leirskole i ettermiddag. Han har hatt det fantastisk og har fortalt om alt han har opplevd.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 11-10-19, 18:07   #600
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Melding frå forsikringsselskapet om at dei kjem til å utbetale ein god sum penger til meg

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no