Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Se resultatene: Har du noen gang klaget på kolonihagen?
Ja, en gang 6 25,00%
Ja, mer enn en gang 13 54,17%
Nei, men burde ha gjort det 1 4,17%
Nei, har aldri følt behov for det 4 16,67%
Deltakere: 24. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 14:50   #1
pixie
Fullverdig medlem
 
pixie sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: oslo
Innlegg: 34
pixie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

som den sære kunden jeg er har jeg allerede klaget 2 ganger....(har fått 4 kasser) Følte meg egentlig litt kiip, men synes at det er på sin plass når de ikke leverer det de lover. begge gangene har jeg fått hyggelig mail tilbake og erstatning, så de viser fantastisk kundeservice! er stor fan av selve konseptet, så kommer ikke til å slutte selv om jeg altså har vært litt misfornøyd med kvaliteten på noen av varene.....

hva er deres erfaringer????


Sist redigert av pixie : 23-03-07 kl 14:55.
pixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 14:53   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: har du noen gang klaget på kolonihagen?

Nei, jeg har ikke klaget, men har avsluttet abonnementet. Ikke fordi de gjorde noe galt, men fordi jeg hadde håpet å få mer ut av det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:08   #3
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Ja, jeg har klagd flere ganger, ble veldig mye rot med feil kasser,feil i kassene etc. Sa opp til jul, men nå lurer jeg på å prøve en gang til....

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 17:33   #4
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Jeg har klaget en gang.

Forrige kasse var bare halvfull, men alt var fin kvalitet, så jeg klaget ikke selv om jeg var litt snurt.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:54   #5
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

I dag fikk jeg første levering etter at jeg bestilte igjen. Alt riktig så langt. Krysser fingrene for at det fortsetter

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 20:25   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Jeg har fått tre kasser. Jeg har egentlig hatt grunn til å klage på alle tre, men har kun klaget én gang. På tirsdag fikk vi appelsiner som ikke var spiselige. Sist gang var halvparten av tomatene knust. Og første kasse var ekstremt mangelfull, knapt halvfull. Jeg har satt det på konto for oppstartsproblemer, men håper snart jeg får en feilfri kasse hvor alt som står på listen blir levert.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 18:19   #7
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg har fått tre kasser. Jeg har egentlig hatt grunn til å klage på alle tre, men har kun klaget én gang. På tirsdag fikk vi appelsiner som ikke var spiselige. Sist gang var halvparten av tomatene knust. Og første kasse var ekstremt mangelfull, knapt halvfull. Jeg har satt det på konto for oppstartsproblemer, men håper snart jeg får en feilfri kasse hvor alt som står på listen blir levert.


Nei, bare klag. De har holdt på en stund nå. Skal de bli bedre, må de nesten få beskjed

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 19:24   #8
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Vi har fått to kasser (har annehver uke), og har fått stort sett det vi skal og i god kvalitet.

Det eneste vi ikke har fått er faktura...

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 20:25   #9
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Sist gang var halvparten av tomatene knust. Og første kasse var ekstremt mangelfull, knapt halvfull. Jeg har satt det på konto for oppstartsproblemer, men håper snart jeg får en feilfri kasse hvor alt som står på listen blir levert.

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Nei, bare klag. De har holdt på en stund nå. Skal de bli bedre, må de nesten få beskjed

Enig med morgana, bare klag, de kan ikke skylde på oppstartsproblemer for de har da holdt på en god stund.

I den perioden vi abonnerte, klaget jeg bare en gang, men det var flere andre ganger jeg burde ha klaget. Dårlige varer eller halvfull kasse. Sistnevnte er ekstra irriterende, synes jeg. Dette skal jeg betale kr 500,- for liksom?

Nei, jeg sluttet for jeg synes det var dårlig valuta for pengene. Er villig til å betale ekstra for økologisk, men ikke så mye ekstra som jeg synes man må med Kolonihagen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 10:11   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Jeg er ikke abonnent personlig, men vi får en kasse med frukt på jobben hver uke - og har klagd minst et dusin ganger. De greier aldri å få det riktig hvis bestillingen har blitt endret, og ofte går det galt ellers også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 10:17   #11
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Jeg har aldri hørt om dette?

Er det fruktkasser dere får hjem, eller på jobb?

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 10:20   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

http://www.kolonihagen.no/

Frukt, grønnt, bakevarer, egg osv. hjem på døra ja, økologisk.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 12:42   #13
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Jeg klaget en gang på mugne rødbeter og fikk erstatning med noe annet neste gang, og kom også med andre ikke-helt-klager et par ganger - de svarte alltid veldig hyggelig og så ut til å sette pris på tilbakemeldinger. Vi var så å si alltid fornøyd med det vi fikk, både mengder og kvalitet, men sa det opp likevel fordi vi så ofte ikke rakk å få spist det opp, og da ble det litt dyrt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 12:47   #14
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Nå er det over et år siden jeg svarte i tråden sist, og nå har vi sagt opp. Det var et rent økonomisk spørsmål og hadde ikke noe med kvaliteten å gjøre. Når jeg tenker meg om tror jeg kanskje vi bare satte det på pause før sommeren.

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 16:43   #15
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Jeg har forresten aldri klaget på noe nei. (Og jeg hadde gjort det hvis jeg hadde grunn til det.)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 14:46   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Jeg har klaget en gang, men fikk aldri svar. Burde ha klaget flere ganger, vi fikk en del ting som var mugne. Men jeg avsluttet abonnementet i stedet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 14:52   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Nå er det over et år siden jeg svarte i tråden sist, og nå har vi sagt opp.

Oi, jeg har uforvarende trukket fram en utgammel tråd! Det må ha vært noen som har stemt de siste dagene, altså.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:05   #18
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Oi, jeg har uforvarende trukket fram en utgammel tråd! Det må ha vært noen som har stemt de siste dagene, altså.

Klapp på lanken, elinblu!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 20:42   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Ja det har jeg. Jeg har vært kunde siden den spede starten og er en stor fan av konseptet og derfor ønsker jeg å bidra til at de kan bli bedre.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 20:44   #20
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

De hadde en downperiode for halvannet år siden, men etetr at de la om systemet og fikk bedret logistikken i fjor er det blitt veldig bra, synes jeg. Men selvsagt, en sjelden gang så er det noe. Økologiske varer er mer sårbare enn konvensjonelle, og krever mye mer forsiktig håndtering, kortere lagring osv. Et tankekors, forøvrig.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no