Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-11, 00:32   #41
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Nå kan det veldig godt være at HPV-vaksinen er noe man skal tenke seg om før man tar, det vet jeg ikke, jeg har ikke satt meg inn i det av naturlige årsaker. Men den nettsiden der gir meg ikke noe informasjon man kan vurdere å stole på. Det hjelper ikke å skrive et sammensurium av løse påstander iblandet følelsesmessig vås og selvfølgeligheter og linke til "kilder" som i seg selv er nettsider som må bruke kilder for å underbygge sine påstander og som på ingen som helst måte støtter synspunktene på nettsiden.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:33   #42
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Katta: Ja, selvsagt er det ikke opplagt at HPV-vaksinen er guds gave til damene. Men om det skal diskuteres foretrekker jeg å diskutere med mennesker som ikke sitter med metalldørslag på hodet mens de messer om verdens undergang. Man må liksom i det minste være nesten på like fot for å kunne ha en meningsfull diskusjon.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:34   #43
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Her er en ganske seriøs og opplysende tråd om temaet.

Jeg skal fremdeles ikke HPV-vaksinere datteren min, men det er ikke pga Folkene bak Folkets Info:

Sitat:

Vi er en samling samfunnsengasjerte hverdagsfilosofer som har en visjon om hvordan samfunnet kunne være, eller vil bli den dagen sannhet seirer over løgn og bedrag.


Sist redigert av 007 : 09-02-11 kl 00:40.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:35   #44
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Katta: Ja, selvsagt er det ikke opplagt at HPV-vaksinen er guds gave til damene. Men om det skal diskuteres foretrekker jeg å diskutere med mennesker som ikke sitter med metalldørslag på hodet mens de messer om verdens undergang. Man må liksom i det minste være nesten på like fot for å kunne ha en meningsfull diskusjon.

Jupp. Men hvis dette var en test på hvordan nettsiden blir mottatt av foreldre tror jeg vi har funnet ut det nå.

Jeg lurer på om de kan stå i ledtog med den menstruasjonsgudinnebutikken fnatten linka til forleden dag?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:38   #45
Venhild
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 17
Venhild bør skjerpe seg
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men Venhild, hvis du venter bare en liten time, så skal jeg skrive en artikkel som hevder at vaksinen er helt trygg og poste den på min nettside. Da er alt i orden igjen, ikke sant, og ikke noe å bekymre seg over lenger?

Det ville vært helt fantastisk! om du kunne gjøre det. Spesielt om du i tillegg til å kunne hevde det også kunne vise til like seriøse kilder som i omalte atikkel. Om det kunne fastslås en gang for alle at ingen flere jenter skal få ødelagt liv og helse pga den vaksinene ville jeg så absolutt følt at alt var i orden igjen

Men kan du det?

Venhild.

Venhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:38   #46
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer på om de kan stå i ledtog med den menstruasjonsgudinnebutikken fnatten linka til forleden dag?

Å, neiii. Nå hadde jeg endelig klart å fortrenge den siden.

Du fortjener at jeg synger "Nå skal vi skilles, Johanna" av full hals som hevn. Lykke til med å få den av hjernen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:39   #47
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Johanne, må jeg be.
:kan sin Sputnik:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:40   #48
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Å, neiii. Nå hadde jeg endelig klart å fortrenge den siden.

Du fortjener at jeg synger "Nå skal vi skilles, Johanna" av full hals som hevn. Lykke til med å få den av hjernen.

Nå ler jeg så katten på fanget er meget misfornøyd her.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:41   #49
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Jeg tror du har googlet deg inn på feil forum nå, Venhild.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:42   #50
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men hvis dette var en test på hvordan nettsiden blir mottatt av foreldre tror jeg vi har funnet ut det nå.

Nå må jeg rett og slett arrestere deg her, Katta! Dette er bare en test på hvordan denne nettsiden vil bli mottatt på FP hvis noen starter en tråd ala det som ble startet i dag på FP kl. 22.48. Man kunne risikere å fått en helt annen mottakelse om man startet tråden på et annet foreldreforum eller et annet tidspunkt.

.. men sannsynligheten er ikke stor, altså!

Jeg er forøvrig såpass frekk og freidig at jeg antar at en likelydende trådstart på skepsis.no ville avstedkomme samme om ikke verre tilbakemeldinger. Men, selvsagt, det er bare spekulasjoner.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:43   #51
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Venhild, her.

Det ville vært helt fantastisk! om du kunne gjøre det. Spesielt om du i tillegg til å kunne hevde det også kunne vise til like seriøse kilder som i omalte atikkel. Om det kunne fastslås en gang for alle at ingen flere jenter skal få ødelagt liv og helse pga den vaksinene ville jeg så absolutt følt at alt var i orden igjen

Men kan du det?

Venhild.

Selvsagt kan jeg det. Bare se her:

Vaksinen er helt trygg, og ingen jenter vil ta skade av den. Folkehelseinstituttet rapporterer at over 60 % av all jenter født 1997 har fått vaksinen.

Se, det var da lett.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:44   #52
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Nå må jeg rett og slett arrestere deg her, Katta! Dette er bare en test på hvordan denne nettsiden vil bli mottatt på FP hvis noen starter en tråd ala det som ble startet i dag på FP kl. 22.48. Man kunne risikere å fått en helt annen mottakelse om man startet tråden på et annet foreldreforum eller et annet tidspunkt.

.. men sannsynligheten er ikke stor, altså!

Jeg er forøvrig såpass frekk og freidig at jeg antar at en likelydende trådstart på skepsis.no ville avstedkomme samme om ikke verre tilbakemeldinger. Men, selvsagt, det er bare spekulasjoner.

Neida. Har det fått slik mottagelse på ett forum, gjelder det overalt. Generalisering er en fin ting. I følge nevnte nettside kan man fint ekstrapolere allmenngyldige regler fra enkelttilfeller.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:46   #53
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Neida. Har det fått slik mottagelse på ett forum, gjelder det overalt. Generalisering er en fin ting. I følge nevnte nettside kan man fint ekstrapolere allmenngyldige regler fra enkelttilfeller.

Hm. Nesten som induksjonsbevis, altså? :Prøver å dra matte inn i denne tråden også:

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:48   #54
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hm. Nesten som induksjonsbevis, altså? :Prøver å dra matte inn i denne tråden også:

Ja, det blir vel noe sånt. Eller mer peer-gynt-bevis kanskje.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:50   #55
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Selvsagt kan jeg det. Bare se her:

Vaksinen er helt trygg, og ingen jenter vil ta skade av den. Folkehelseinstituttet rapporterer at over 60 % av all jenter født 1997 har fått vaksinen.

Se, det var da lett.

Phu, nå ble jeg lettet og kan gå legge meg. Takk Teofelia.

(denne tråden er forresten hysterisk morsom )

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:50   #56
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ja, det blir vel noe sånt. Eller mer peer-gynt-bevis kanskje.

Som er en mer seriøs type bevis enn mor-Nille-bevis, kanskje?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:51   #57
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Når menn blir servert nakne, magre og helsestudiotrente kvinner som sine sexsymboler i mannfolkblader, fremfor hans egen kvinne som lubben etter å ha født hans barn, omsorgsfullt lager matpakken hans en tidlig morgen. Hva gjør dette med våre selvbilder? Med vårt syn på hverandre? Vi må stoppe opp litt, ta et skritt tilbake og huske at vi kvinner ikke er et objekt for mannen, vi er et objekt pådyttet mannen. Vi er et objekt for skattekassa. Vi er blitt brukt som et selvutløsende våpen mot familien og samfunnet.

Som jeg skulle sagt det selv. Disse folka har huet på rett plass, virkelig.
Komplekst bilde også: selvutløsende våpen.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:53   #58
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Når menn blir servert nakne, magre og helsestudiotrente kvinner som sine sexsymboler i mannfolkblader, fremfor hans egen kvinne som lubben etter å ha født hans barn, omsorgsfullt lager matpakken hans en tidlig morgen. Hva gjør dette med våre selvbilder? Med vårt syn på hverandre? Vi må stoppe opp litt, ta et skritt tilbake og huske at vi kvinner ikke er et objekt for mannen, vi er et objekt pådyttet mannen. Vi er et objekt for skattekassa. Vi er blitt brukt som et selvutløsende våpen mot familien og samfunnet.

Jeg har en slank mann som pleier å lage min matpakke. Er han et objekt pådyttet meg da? :ikke at jeg klager:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:54   #59
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har en slank mann som pleier å lage min matpakke. Er han et objekt pådyttet meg da? :ikke at jeg klager:

Nei, bare hvis han er lubben og har født dine barn.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:56   #60
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Nei, bare hvis han er lubben og har født dine barn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no