Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-24, 23:04   #121
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Linda Eide forklarer her på 3,5 minutt hvorfor Israel er med i ESC. Jeg så klippet på TV i dag. https://tv.nrk.no/serie/muntre-melod...0620/avspiller

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-24, 18:59   #122
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Så the Zone of interest her om dagen. Den kommandørfamilien er jo oss. Vi vet.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-24, 23:09   #123
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Jeg syns det er så skrekkelig mange, både land og privatpersoner, som framstår som så fullstendig koko akkurat nå.

* 15 land (blant dem USA, Storbritannia, Frankrike, Tyskland, Japan, New Zealand og Sverige) har trukket sin støtte til Unrwa, den viktigste hjelpeorganisasjonen på Gaza. Dette kommer etter at Israel (!) har anklaget 12 ansatte i organisasjonen for å ha medvirket til angrepene 7. oktober. Det er snakk om 12 mennesker i en organisasjon av 30.000, hvorav 13.000 jobber på Gaza! Unrwa har allerede tatt ansvar for 11 av disse menneskene, og sier at 9 er sagt opp, og 2 er døde. Den 12. vet vi ikke så mye om. Organisasjonen tar dermed tak i dette!

Israel har hatt et svært anstrengt forhold til Unrwa ganske lenge. Blant annet fordi Unrwa gir flyktningstatus til barn av palestinere som ble fordrevet i 1948. Slik opprettholdes deres krav om retten til å returnere til sine hjemsteder. I 2017 ba Benjamin Netanyahu FN om å avvikle Unrwa. Dette er bakteppet. Når man da vet at Israels anklage mot Unraw kom bare timer etter at FNs øverste domstol startet undersøkelser for å se om Israel er skyldig i folkemord, så trenger man ikke være veldig konspiratorisk for å se at det er en sammenheng.

Når man vet at Israels krigføring er såpass alvorlig at det kan være snakk om folkemord - hvorfor tenker 15 land at det på noe som helst vis er greit å ta alt Israel sier for fisk og også automatisk trekke de konklusjonene som Israel vil at man skal trekke? Er ikke dette skrekkelig pinlig?

Opprinnelig lagt inn av https://www.aftenposten.no/verden/i/VPmy5l/hva-er-unrwa-og-hvorfor-trekker-saa-mange-land-plutselig-stoetten

Etter at krigen brøt ut, er 87 prosent av befolkningen blitt helt avhengig av Unrwa for å overleve. 1 million mennesker har søkt tilflukt i skoler og leirer drevet av Unrwa.

Disse 15 landene det er snakk om (hittil vet jeg altså bare om de 8 jeg har nevnt i starten av innlegget) må jo mene det er helt OK at 87 % av befolkningen omkommer, da? Eller tenker de ikke i det hele tatt?

Eller er de kanskje mer på linje med Julie Dahle som mener at Norges fortsatte støtte til Unrwa er en skam? (Og FOR et ekko-kommentarfeltet, da!)

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-24, 23:14   #124
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Storbritannia, Tyskland, Italia, Japan, New Zealand, Nederland, Sveits, Finland, Sverige, USA, Australia, Canada, Frankrike, Japan og Østerrike. Fy faen!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-24, 23:19   #125
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Ikke bare en skam. Det er f… meg helt hjernedødt.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-24, 23:20   #126
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Ja, fy faen!

Det er så mange land med blod på hendene nå, lederne våre er feige.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-24, 08:29   #127
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ikke bare en skam. Det er f… meg helt hjernedødt.

Både hjerne- og hjertedødt. Er vi på vei tilbake til blodhevn og kollektiv avstraffelse?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-24, 08:32   #128
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Jeg tror ikke jeg har ord sterke nok.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 14:18   #129
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Jeg var på foredrag med Mads Gilbert i går. Det var veldig sterkt. (Og ja, jeg er klar over at han får en del kritikk for kompromissløs holdning og unyanserte uttalelser, og det er ikke slik at tingene han sier heller skal slukes uten et visst filter, men faktagrunnlagene han baserte seg på i dette foredraget var i hovedsak fra svært etterrettelige kilder (OCHRA, for eksempel) og erfaringsgrunnlaget hans er verdt å lytte til.)

... og historiene som også vises på NRK om menneskepåført hungersnød, i tillegg til alt annet, er fadermeg helt ekstremt brutale og vanvittige. Jeg skammer meg sånn over den manglende utestemmen til våre egne politikere og europeiske politikere.

Og hvor er kirkesamfunnene? Den norske kirke var taus og ryggradsløs da jødene ble forfulgt og sendt i konsentrasjonsleire (i motsetning til den danske, som som gjorde opprør og bidro til en folkekonsensus som gjorde at nesten alle de danske jødene ble reddet), og nå er den det igjen.

Norge ville se an ICJs behandling av Sør-Afrikas anklager mot Israel om folkemord før de tok grep. ICJ har tatt saken, og gitt en drøss pålegg som Israel ikke retter seg etter. Så hvorfor har vi fortsatt ikke utestemme? Gjelder folkeretten bare når det passer oss? Hvorfor er ikke Israels ambassadør kalt inn på teppet og bedt om å forklare hvorfor nødhjelpskonvoier blir beskutt av Israelsk militære, hvorfor ber vi dem ikke svare for hvorfor de som okkupasjonsland med folkerettslig ansvar for folkegruppene i områdene de har okkupert, slakter og sulter ALLE palestinere?

Det er en jævla skam.

Og hvis noen fortsatt skulle finne på å lure på hva som er rotårsaken til terror - dette er det som skaper terrorister. Grievance. Maktesløshet. Fjerning av livsgrunnlag.

Og hvorfor i HELVETE blir ikke Storbritannia dratt inn for en eller annen domstol for å svare på kaoset de lagde i Midtøsten allerede under første verdenskrig, Sykes-Picot, Balfour-traktaten, avtalen med emiren i Mecca. Hvorfor blir ikke USA konfrontert med at de selv, for å fjerne makten fra det politisk motiverte PLO, støttet religiøse motstandsgrupper både i Palestina og ellers i arabiske land under den kalde krigen, fordi de mente det var mindre risiko for at disse skulle bli alliert med de anti-religiøse Sovjetunionen?

Og hvorfor brøler man ikke høyere om at "krigen mot terror" destabiliserer og skaper enda, enda, enda mye mer terror? Se denne artikkelen,

Sitat:

Deaths from terrorism in Africa have skyrocketed more than 100,000 percent during the U.S. war on terror according to a new study by Africa Center for Strategic Studies, a Pentagon research institution.

100 000 prosent!

https://responsiblestatecraft.org/af...tcDFd24g66jCDc

Okei det var dagens rant.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 16:17   #130
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Jeg var på foredrag med Odd-Karsten Tveit og har kjøpt boka hans (skrevet før 7.10). Veldig verdt å lese.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 17:10   #131
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Jeg leser den litt av og på og synes den er ganske pussig skrevet, hopper veldig fra det ene til det andre og virker litt cherrypickende på hva som får plass på tidslinjen. Men har ikke lest langt nok til at det nødvendigvis trenger å være inntrykket jeg sitter igjen med av totalen, vel og merke.

Hvis det er den korte du tenker på, da. Midtøsten på 200 sider ellerno?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 17:32   #132
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er en jævla skam.

Det er så ille at jeg blir (fysisk) kvalm. Det er (for meg) helt umulig å finne ord for at verdenssamfunnet står å ser på dette som jeg tror blir et folkemord. I tillegg så tror jeg konflikten blir å spre seg. Den gir allerede effekt i forhold til Ukraina.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 17:37   #133
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg leser den litt av og på og synes den er ganske pussig skrevet, hopper veldig fra det ene til det andre og virker litt cherrypickende på hva som får plass på tidslinjen. Men har ikke lest langt nok til at det nødvendigvis trenger å være inntrykket jeg sitter igjen med av totalen, vel og merke.

Hvis det er den korte du tenker på, da. Midtøsten på 200 sider ellerno?

Nei, denne https://www.norli.no/boker/dokumenta...nn/palestina-3

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 17:40   #134
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Åja! Den har jeg på listen!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-24, 09:07   #135
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Mav.. Hvor kirka er? Jeg tror ikke det går en eneste dag uten at en av biskopene er ute i ulike medier eller deltar i markeringer i denne saken. Kirka arrangerer markeringer, er medarrangør, representanter deltar k demonstrasjoner og ansatte bidrar på utrolig mange områder og noen mottar hets og trusler for sitt engasjement.

I ditt område er det Kari Veiteberg som er kirkens øverste leder. Søk henne opp på FB så ser du hva hun gjør om dagene.
DnK har sterke bånd til sin palestinske søsterkirke.

Når det er sagt er ikke media veldig interessert i hva kirker mener og gjør med mindre det handler om sex.

Blant andre tros og livssynssamfunn har jeg ikke god oversikt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-24, 09:27   #136
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Jeg syns også Norge bruker relativt mye utestemme i de kanalene som er tilgjengelige, spesielt gjennom FN.

Til og med Biden bruker utestemme mot Netanyau. Uten at det hjelper det kvidder når de fortsatt forsyner dem med våpen, åpenbart.




Jeg hørte for øvrig, mulig det var i Urix?, eller The Daily?, at et veldig foruroligende trekk i Israel nå, er at det er de unge som er mest høyreekstreme. De eldste er mest liberale, de yngste minst. Det er kanskje ikke så rart, gitt den økende isolasjonen fra palestinerne som har pågått over noen tiår, men likevel veldig skummelt.


Og så har The Guardian en longread podcast nå om livet i flyktningeleirene, som også gir et utrolig trist og skremmende bakteppe på desperasjonen som kommer ut derfra. Jeg orket helt ærlig ikke å høre den ferdig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-24, 23:18   #137
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Krigen fortsetter stadig, barn dør hver dag…

Og nå lover Iran kraftig gjengjeldelse for det de sier var et israelsk angrep i forrige uke.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-24, 11:59   #138
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Hvor i huleste er de voksne?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-04-24 kl 13:27.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-24, 12:28   #139
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Jeg synes verden plutselig ble ennå litt mer skummel...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-24, 14:16   #140
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no