Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvor vanskelig kan det nå egentlig være å bygge en sofa?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-20, 15:10   #61
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor vanskelig kan det nå egentlig være å bygge en sofa?

Spennende prosjekt, dere imponerer altså.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-20, 20:32   #62
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor vanskelig kan det nå egentlig være å bygge en sofa?

Dette blir kanonbra!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-20, 20:38   #63
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig kan det nå egentlig være å bygge en sofa?

Vi har et par dagers pause (stressende dager for både mor og sønn, trenger ikke gjøre det selvpåført verre), så nå har jeg bare slengt over stoff over de gamle putene. Vi er sjukt fornøyd med størrelse og farge!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 08:40   #64
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig kan det nå egentlig være å bygge en sofa?

Jeg er kjempeimponert over pågangsmotet! Det er jo mye her i livet vi sikkert i teorien kunne fått til, men ikke orker å gå i gang med.

(Ellers vil jeg si til vestkantjentene at Skumplast-Senteret er like gammeldags og hyggelig som butikken i Neuberggata, selv om den ligger mindre sjarmerende til. Og har sånn diiiiiiger skumplastskjæremaskin som ser ut som den er fra femtitallet. )

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 08:43   #65
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig kan det nå egentlig være å bygge en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er kjempeimponert over pågangsmotet! Det er jo mye her i livet vi sikkert i teorien kunne fått til, men ikke orker å gå i gang med.

Enig! Men så er jo også dette damen som rett før 17.mai bestemmer seg for å bare designe og sy seg en festdrakt ... Jeg kommer nok aldri dit, men jeg kan i det minste la meg inspirere og imponere.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 08:57   #66
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor vanskelig kan det nå egentlig være å bygge en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er kjempeimponert over pågangsmotet! Det er jo mye her i livet vi sikkert i teorien kunne fått til, men ikke orker å gå i gang med.


Enig *var akkurat i møbelbutikken og kjøpte sofa.*

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no