Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-19, 14:25   #21
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Vi kjøpte 2 brett brus og 2 brett ramlösa i Sverige før konfirmasjonen for 2 år siden. Jeg trodde det var altfor mye, men var veldig overrasket over hvor mye som gikk. Det gikk mye både før og etter maten. Det var veldig varmt, så det hadde jo også litt å si. Vi var 18 stk.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 14:26   #22
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg bor på Sunnmøre, og når det gjelder fest/selskaper er de absolutt ikke gjerrige! �� Gjerne minst ei halv kake pr.pers,


Ja, kaker er de rause med, sunnmøringene, så lenge det er mye å spare inn på alt annet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 14:27   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Hvor mye er ett brett brus?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 14:30   #24
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvor mye er ett brett brus?

Tror det er 24 bokser a 0,33.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 14:32   #25
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

En boks er vel 0,33l og et brett 24 bokser? Omtrent 8 liter?

Ville også beregnet 0,5 i snitt, og rundet oppover. Det går mer om dere ønsker å servere en aperitif, f.eks. et glass Mozell før maten. Det kan være en hyggelig ting å gjøre, særlig om det er slik at folk kommer til ulike tider, ikke alle er invitert i seremonien, konfirmanten er opptatt med fotografering osv. Så er man liksom litt velkommen selv om vertskapet ikke er på plass.

Dersom det er varmt, kan det gå mye mer. Mitt tips ville være å sørge for at det uansett står fylte vannkarafler på bordene.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 14:32   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

8 liter, da. Så nesten 1 liter brus og en liter ramløse per pers. Varme har nok litt å si, ja!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 14:40   #27
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Er det konfirmasjon? Da drikker man vel brus både før mat, til mat, etter mat, før dessert, til dessert, etter dessert og til kakene? Og litt etterpå, til skravlingen?

Jeg var i en konfirmasjon i fjor hvor vertskapet dro ut midt i selskapet etter mer brus. Det var varmt den dagen.

Jeg ville beregnet en halv halvannenliter per pers hvis det er et helt, langt selskap.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 14:44   #28
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

For min egen del ville jeg syns det var like greit å ta i litt nå i mai. Det er mange brusanledninger i månedene som kommer, i hvert fall i vår husholdning går det litt sommeren gjennom. Tar man vare på kvitteringen, vil også butikker ofte kunne ta retur på uåpnet brus, så det er ikke noen risiko å snakke om, sånn sett. Bare man passer på at ikke alle flaskene åpnes samtidig (som man bør passe på, var et sted hvor hjelpa skulle være hyggelige og hadde vridd opp alle).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 15:10   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Er det konfirmasjon? Da drikker man vel brus både før mat, til mat, etter mat, før dessert, til dessert, etter dessert og til kakene? Og litt etterpå, til skravlingen?

Jeg var i en konfirmasjon i fjor hvor vertskapet dro ut midt i selskapet etter mer brus. Det var varmt den dagen.

Jeg ville beregnet en halv halvannenliter per pers hvis det er et helt, langt selskap.

Jøss. Da tror jeg at jeg hadde satt fram vannmugger i stedet.

Vi hadde lite brus i konfirmasjonen. 18 gjester hvorav 4 barn. Vi hadde musserende (2 flasker med og 1 flaske uten alkohol) før maten. Til maten hadde vi to flasker hvitvin og fire (eller var det fem?) flasker rødvin, to flasker eplemost (Edel, gravenstein, veldig god!) og så var det brus, farris og kaffe til kakene. Ca fem halvannenlitre med drikke.

Det var mye igjen, for å si det sånn. Og selskapet varte i seks-sju timer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 15:13   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Er det konfirmasjon? Da drikker man vel brus både før mat, til mat, etter mat, før dessert, til dessert, etter dessert og til kakene? Og litt etterpå, til skravlingen?

Jeg var i en konfirmasjon i fjor hvor vertskapet dro ut midt i selskapet etter mer brus. Det var varmt den dagen.

Jeg ville beregnet en halv halvannenliter per pers hvis det er et helt, langt selskap.

Jøss. Da tror jeg at jeg hadde satt fram vannmugger i stedet.

Vi hadde lite brus i konfirmasjonen. 18 gjester hvorav 4 barn. Vi hadde musserende (2 flasker med og 1 flaske uten alkohol) før maten. Til maten hadde vi to flasker hvitvin og fire (eller var det fem?) flasker rødvin og to flasker eplemost (Edel, gravenstein, veldig god!). Vi hadde tre retter totalt, derfor både rød- og hvitvin. Så var det brus, farris og kaffe til kakene. Ca fem halvannenlitre med drikke.

Det var mye igjen, for å si det sånn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 15:26   #31
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Vi gikk for store flasker i helgas konfirmasjon.

cola 4
cola zero 3
Champ 2
sprite 3
solo 3
farris 9

Dette ble klippet rett ut av mitt regneark. Vi var 33 til middag og 43 til kakene, 17 barn - og flere unge voksne (som drikker mer brus en besteforeldregenerasjonen).

Vi hadde passelig med brus igjen til restefest for tanter og søskenbarn som kom innom oss dagen etter på vei hjem. Kunne nok klart oss med ca halvparten av farris, men jeg kom over et godt tilbud - og det drikker vi rikelig med selv også.

Ingen i kjernefamilien drikker lettbrus, men jeg vet at noen av gjestene foretrekker dette. Til vanlig kjører vi bare vanlig sukkerbrus.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 15:27   #32
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Ja også passet vi på å ha fulle vannmugger på alle bord hele dagen.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 15:30   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

De fleste voksne jeg kjenner, inkludert meg selv, drikker knapt brus. Ville hatt 10 Farris, minst. Og vannmugger.
Ellers tror jeg kanskje jeg hadde gått for type 5 Cola, 5 Solo, 5 Sprite; kanskje noe erstattet med lettbrus.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 15:35   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

De fleste voksne jeg kjenner, inkludert meg selv, drikker knapt brus.

Samme her. Men jeg forstår på venner/kollegaer at det også er veldig mange voksne som drikker mye brus, også til mat.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 15:51   #35
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Det spørs jo helt hva det er snakk om. Til et kakeselskap, et glass eller to til hver og en halvliter er et fint mål. Men til konformasjon hvor det også serveres mat drikkes selvsagt mer, jeg har rimelig grei oversikt over hvem som drikker kaffi og regner med at de andre drikker brus til maten også, vi servere i slike sammenhenger altså koldtbord. Og i min familie er kaffi slett ikke alle har blitt voksne nok til å drikke i generasjonen over meg, og slett slett ikke alle i min generasjon. Så da hadde jeg nok regnet en liter pr pers av de som ikke drikker kaffi, og tenkte at de som drikker kaffi gjerne gjør det til kakene også, men rundet godt opp og vært sikker. Noen tar gjerne et glass brus likevel.

Vi har ikke vin etc i slike sammenhenger da, og eplemost setter ikke jeg pris på i alle fall. Da drikker jeg heller vann.

Sunnmøring ja, og vant til at til sånne sammenhenger har noen av de nærmeste gjestene en pose med brusflasker i bilen i tilfelle det går tom. Sunnmøringer skal ikke gå tom for kake, ikke for mat og ikke for drikke. for all del. (men spare penger både her og der, gjerne, men for all del ikke ikke ha nok å tilby gjestene!)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 16:11   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

De fleste voksne jeg kjenner, inkludert meg selv, drikker knapt brus.

Mens de fleste voksne jeg kjenner drikker brus. Meg selv inkludert, men jeg drikker bare sukkerfri brus.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 16:35   #37
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

EN ting skal vi sunnmøringar ha; når det blir bedt til selskap skal det ikkje stå på noko

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 16:45   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mens de fleste voksne jeg kjenner drikker brus. Meg selv inkludert, men jeg drikker bare sukkerfri brus.

Samme her. Når jeg tenker igjennom de som vil bli invitert i konfirmasjon hos oss, så er det trolig bare svigerforeldrene mine, en niese og konfirmanten selv som ikke drikker brus. Mine foreldre og steforeldre drikker brus, og det gjør også alle mine og mannens søsken m ektefeller, og resten av våre nevøer, nieser og venner. Gjerne i tillegg til kaffe, også når det er kaker.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 16:50   #39
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mens de fleste voksne jeg kjenner drikker brus. Meg selv inkludert, men jeg drikker bare sukkerfri brus.

Der jeg ferdes drikkes det også masse brus blandt voksne. På mannen sin side går det i tillegg farris og bris og sånt. Det er forøvrig veldig godt med noe sånt hvis det er varmt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 17:13   #40
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Hos oss på 50 stk -25 barn og 25 voksne - gikk det 120 bokser brus, 15 liter eplemost og ca 15 halvannenlitere brus.Ikke varmt.

oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no