Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blinkesko

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-07, 10:02   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blinkesko

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

En liten digresjon; er sånne blinkesko gode å gå med? Kan de brukes hver dag eller blir de harde i sålen på grunn av blinkemekanismen?


Vesla mi har rosa joggesko med 3 små hjerter på hver side som blinker rødt. Jeg tror de er ganske gode å gå med, for hun elsker å gå med dem og er VELDIG snar på å si fra om noe er ubehagelig. Så jeg vil tro hun synes de er ganske gode, de SER gode ut også.

Vi kjøpte dem for en måned siden eller noe sånt, og de blinker enda, og jeg regner med de skal blinke en ganske god stund til. 4 dager, da ville jeg absolutt gått tilbake ja, da er det noe galt med dem.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 10:03   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blinkesko

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Nå skal jeg være litt sur kjærring her...

Dere er klar over at blikeskoene er spesialavfall når de ikke virker lenger. Batteriene og de tekniske detaljene er særdeles lite miljøvennlige. Takk og lov for at T ikke har tenkt i de baner enda.

Jøss, nei det var jeg faktisk ikke klar over, har aldri tenkt over det.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 10:10   #23
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blinkesko

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Et lite sidesprang: Men kan man gjøre det? Det er jo i såfall helt fantastisk! Jeg betaler alltid med kort og roter alltid like sikkert bort kvitteringen ...

Ja, jeg har i alle fall fremvist kontoutskrift noen ganger når kvitteringen ikke har vært å oppdrive. Stort sett er det bare for å sjekke datoen for transaksjonen, slik at de kan finne igjen denne transaksjonen i datasystemet. Det var i alle fall det de sa til meg på B Young.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:45   #24
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blinkesko

Opprinnelig lagt inn av Elis, her.

PÅ Eurosko tror jeg de kostet ca. 550 kr.

De koster kr 550,- på Eurosko her i byen i hvert fall. Det stemmer det.

De er forøvrig ganske gode i størrelsen. Vi kjøpte str. 30 til poden da han fikk joggeskoene (Adidas), mens i Geoxene var det mer enn nok med str. 28.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no