Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-09, 17:30   #241
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.416
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7


Det sorte med hvite stjerner, ull og silke, helt nydelig!

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 28-11-09, 19:05   #242
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg kjøpte Vellina velour kjole fra Chill Norway, kjøpte for mamman min, julegave til meg.

Kjøpte den i brun (bilde er lånt), gleder meg til jul.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 28-11-09, 20:57   #243
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Denne er nå min:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 29-11-09, 20:17   #244
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Jeg kjøpte Vellina velour kjole fra Chill Norway, kjøpte for mamman min, julegave til meg.

Kjøpte den i brun (bilde er lånt), gleder meg til jul.

Bare helt nydelig kjole! Kan man bestille disse på nettet?

Ema er ikke aktiv  
Gammel 29-11-09, 20:24   #245
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Nabojenta: den var griselekker! hva koster den?

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 29-11-09, 20:27   #246
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Nabojenta: den var griselekker! hva koster den?

Jeg betalte kr. 3700,00 for den, men vet noen butikker som tar både 100 og 200 kroner mindre. Og på finn.no er vel muligheten for enda billigere absolutt til stede, tror jeg.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 29-11-09, 21:02   #247
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Denne fiine vintage kjolen fant jeg på finn.no til en slikk og ingenting.
I utgangspunktet er det julegave til min kusine, but who knows...


__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 29-11-09, 21:05   #248
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Fint!
Kjenner vi bør dra på shoppingtur til våren også Oslo eller Bergen. Eller noe?!

JA! Bergen! Enten før 20 mars eller tre uker etter det, i tidsperioden imellom er jeg på ferie, så da går det ikke an å komme.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 30-11-09, 18:07   #249
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg har bestilt denne til meg selv:

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 30-11-09, 18:40   #250
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg har bestilt denne til meg selv:

Gleder meg til å se hvordan den er på!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-09, 21:26   #251
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Bare helt nydelig kjole! Kan man bestille disse på nettet?

Eg har kjøpt på lokal butikk her. Trur dei har lite av dei på nett. Eg såg ein nettbutikk men dei hadde ikkje att av denne.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 30-11-09, 23:22   #252
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg er redd sømmen kommer midt over bysten min. Men da får søs den.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 01-12-09, 08:13   #253
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Denne fiine vintage kjolen fant jeg på finn.no til en slikk og ingenting.
I utgangspunktet er det julegave til min kusine, but who knows...


Den var kjempefin

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 01-12-09, 10:26   #254
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.914
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Denne boblekåpen fra Peak Performance ble endelig med meg hjem Det er den helt øverst til høyre. Fant ikke bilde av bare den

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 01-12-09, 11:15   #255
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7



Har endelig fått denne etter 3 uker i tollen. Akkurat i tide til julebordet.

Lurer litt på hva slags tilbehør jeg skal ha til. Noen kule øreringer kanskje?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 01-12-09, 11:19   #256
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.



Har endelig fått denne etter 3 uker i tollen. Akkurat i tide til julebordet.

Lurer litt på hva slags tilbehør jeg skal ha til. Noen kule øreringer kanskje?

Denne er bare så utrolig lekker smekker. Vurdere sterkt å bestille en slik selv. Bestilte ikke du fra Danmark? Hvordan syntes du den er i størrelsen?

Schnuppa er ikke aktiv  
Gammel 01-12-09, 11:20   #257
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Den kjolen var kul!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 01-12-09, 11:23   #258
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Denne er bare så utrolig lekker smekker. Vurdere sterkt å bestille en slik selv. Bestilte ikke du fra Danmark? Hvordan syntes du den er i størrelsen?

Jo, fra Danmark. Med toll og tull ble den altfor dyr... Jeg bestilte størrelse 44, er vel en str 42 i overkroppen ca. Passer akkurat.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 01-12-09, 11:27   #259
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Ja, den kjolen der er kjempelekker. Me like desigual!
http://www.que-mepongo.com har 20 % rabatt idag ser det ut til

De ordner med toll - har ikke handlet derfra selv, men har en kollega som hander derfra ganske ofte

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 01-12-09, 20:47   #260
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.014
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Shoppet litt til meg selv fra mannen i babypresang, julegave og bursdagsgave til meg selv...

Superundertøy fra HH/ Moods of Norway:


Myrull ladycoat i brunt fra Bergans. Såpass strech at jeg fikk på meg min normale str. tross epleformen min fra fødsel (Yeeej!)


Et par støvletter med for fra Bianco i brunt - "kamelbrunt"?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no