Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-23, 23:46   #321
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 157
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Er det bare jeg som ikke klarer å se hvor S.S henges ut på Høyre sin nettside.

Og du mener altså at Erna, i kreft av å ha vært statsminister, burde tatt hele ansvaret og skylden for dette alene? For det er jo det hun måtte ha gjort om hun skulle utelatt mannens rolle i dette. «Sindre handlet aksjer, jeg påtar meg hele ansvaret»?

Sammenlikningen med Wara blir jo dum. Han trengte ikke å si noe som helst. Det ble omtrent ordrett sitert fra rettssaken kona gikk gjennom (og man kan vel anta at han trodde oå henne til bevisene kom på bordet i rettssaken).

Wara gikk av lenge før rettssaken og kunne i den perioden gått hardt ut mot henne. Noe han på ingen måte gjorde.

Dette oppsummerer greit hva jeg reagerer på. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...nisk/16059773/

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 23:47   #322
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han har jo lurt henne, det skjønner eg jo. Men ho har like fullt eit ansvar for å skaffe seg relevant informasjon. Ikkje som privatperson, men som tillitsvald.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 23:50   #323
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dette oppsummerer greit hva jeg reagerer på. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...nisk/16059773/

Her står det at de reagerer, men ikke hva de reagerer på. De av oss som ikke så Politisk kvarter med Asheim, hva sa han egentlig? Jeg har heller ikke lest på Høyres nettside ... Det burde jeg kanskje ...

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel I går, 00:07   #324
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Han har jo lurt henne, det skjønner eg jo. Men ho har like fullt eit ansvar for å skaffe seg relevant informasjon. Ikkje som privatperson, men som tillitsvald.

Jeg er helt enig i det altså. 100% Jeg synes bare at det er ok at hun kaster ham under bussen og kjører over ham både en og to ganger. Plasser skylden der den hører hjemme Men så får hun ta ansvar for å ikke ha fulgt med i timen, og gå av.

Og så er jeg premenstruell og kranglevoren og ikke halvparten så engasjert i dette som det virker som.

Gammel I går, 00:13   #325
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mht Wara mener jeg at han ikke kastet henne under bussen fordi jeg tror at han i begynnelsen trodde henne når hun sa hun ikke hadde gjort noe galt. Så da er det naturlig at man går av i stillhet og støtte partneren.

Gammel I går, 06:44   #326
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 120
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spørsmålet er jo om man nå kan sette penger på når Solberg går? Jeg er fascinert over at hun ikke vakler det ringeste enda. Spiller ingen rolle om mannen er en dritt og har løyet opp og ned i åtte år. Det er er og blir hennes ansvar. Det følger med som tillitsvalgt. Av og til får andres stappteite valg store konsekvenser for en selv.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 07:08   #327
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Her står det at de reagerer, men ikke hva de reagerer på. De av oss som ikke så Politisk kvarter med Asheim, hva sa han egentlig? Jeg har heller ikke lest på Høyres nettside ... Det burde jeg kanskje ...

Jeg hørte dette på vei til jobb (som alltid), så jeg tør ikke gjengi noen direkte sitater. Det jeg reagerer på er at Finnes omtales som den store, slemme ulven hele tiden, og tidvis med direkte løgn fra Asheim selv. Han fastholder at det ikke var mulig for Solberg å finne ut av dette uten å begå lovbrudd for å få tak i informasjonen, til tross for at Solberg, Asheim og ledelsen i Høyre er opplyst om hvordan hun kunne fått tilgang til dette. Han fastholder også at det tar veldig lang tid å finne denne informasjonen, til tross for at han, og alle andre som følger med i nyhetsbildet, vet at det ville tatt et par timer. Han innrømmer at det kan ha skjedd at dette har tatt lenger tid enn det burde, men legger all skyld for det på Finnes, til tross for at det er åpenbart at Erna Solberg burde fattet mistanke minst en uke før valget og hadde mulighet til å sjekke selv.

Jeg er helt enig i at Solberg ikke har skyld i Finnes aksjehandling og bevisste lureri der (gitt at hun snakker sant), men hun har skyld i å ikke ha gjort nok for å finne ut av det etter at hun mottok dokumentasjon på at han var uærlig. Det er godt mulig hun snakker sant om fortiden, men hun lyver helt åpenbart . Hun har også skyld i å ikke ha gjort nok for finne ut av dette for lenge siden, for Finnes aksjehandling har vært et tema i media gjennom hele hennes regjeringsperiode. Allerede i 2014 nektet han å svare på hvor han eide aksjer. Hvorfor det? Og hvorfor tenkte hun ikke da at hun burde sjekke? Partiet Høyre lyver også direkte i tidslinjen de har publisert.

Sist redigert av Input : I går kl 07:18.
Gammel I går, 07:17   #328
Input

Input sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Spørsmålet er jo om man nå kan sette penger på når Solberg går? Jeg er fascinert over at hun ikke vakler det ringeste enda.

Ja, jeg også. Men det bekrefter egentlig bare den vanvittige arrogansen hun har utvist tidligere.

Gammel I går, 07:55   #329
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Veldig enig med deg, Input.

Gammel I går, 08:11   #330
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg forstår virkelig ikke at hun ikke trekker seg. Dette blir jo bare værre og værre. Hvis ikke... Kan det hende det vil komme en ny pressekonferanse, med eller uten tårer, der Erna og Sindre forkynner en seperasjon? Og at det er dette som er Høyres strategi - å kun fokusere på skyld(eller Sindre om du vil) og uskyld(stakkars Erna), for når skylden er borte er bare offeret Erna igjen, og hun kan gjenoppstå som den ansvarlige(kvittet seg med ondskapen tross smerte, men alt for landet), fremtidige statsminister igjen?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 08:12   #331
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 205
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pressekonferanse om seperasjon må vel være tidenes overkill, det er jo kun en privatsak.

Gammel I går, 08:23   #332
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Og at det er dette som er Høyres strategi - å kun fokusere på skyld(eller Sindre om du vil) og uskyld(stakkars Erna), for når skylden er borte er bare offeret Erna igjen, og hun kan gjenoppstå som den ansvarlige(kvittet seg med ondskapen tross smerte, men alt for landet), fremtidige statsminister igjen?

På spissen: Skal hun fortsette å være gift med en en som har løyet og lurt henne opp i stry, vel vitende om de massive konsekvenser det kunne få både for henne, barna, karrieren og et helt politisk parti, bare fordi det «skal ta seg pent ut»?

Fy fader, hva man kan få seg til å synse om. Dette er jo tillitsbrudd på lik linje med langvarig utroskap, partnerbedrageri og annet svik. Skjønner godt hvis hun ender med å forlate ham, men ser jo også at her inne vil det bare bli kalt taktikeri…

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 08:25   #333
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

At Sindre Finnes har bæsjet skikkelig på leggen er det ingen tvil om.
Men jeg synes det blir helt feil å legge all skyld på han slik Høyre har valgt å gjøre.
Erna som privatperson skjønner jeg at gir litt beng i aksjekjøpene. Men hun er faktisk ikke bare en privatperson. Hun har vært statsminister og ønsker å bli det igjen. Hun har sittet og sitter med for mye makt til at hun bare kan avfeie det hele med at hun ikke visste.

Å si at han ikke får noe info fra henne tror jeg rett og slett ikke på. Det trenger ikke være en bevisst handling fra hnnes siden, men noen kommentarer har det nok vært.

Gammel I går, 08:31   #334
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

At Sindre Finnes har bæsjet skikkelig på leggen er det ingen tvil om.
Men jeg synes det blir helt feil å legge all skyld på han slik Høyre har valgt å gjøre.
Erna som privatperson skjønner jeg at gir litt beng i aksjekjøpene. Men hun er faktisk ikke bare en privatperson. Hun har vært statsminister og ønsker å bli det igjen. Hun har sittet og sitter med for mye makt til at hun bare kan avfeie det hele med at hun ikke visste.

Å si at han ikke får noe info fra henne tror jeg rett og slett ikke på. Det trenger ikke være en bevisst handling fra hnnes siden, men noen kommentarer har det nok vært.

Hvis han, som du tror, har fått noe info fra henne, så har han ikke bæsjet på leggen. Da er han kriminell. Og jeg kan ikke forstå annet enn at han bærer all skyld? Så kan man diskutere om det er grundig nok sjekket av Erna osv. Men han bærer all skyld. Han har vært bedragersk, og har selv innrømmet at dette har skjedd.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel I går, 08:42   #335
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1253
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva hun gjør med mannen har ikke resten av oss noe med. Helt enig med deg i det Missa.

Jeg tenker det er uheldig at man er i en posisjon hvor statsråder må basere sine habilitetsvurderinger på om de har tillit til at ektefeller lyver eller ei. Dette burde ikke være et «men han løy jo»-spørsmål, det bør være et «hvordan kunne det være mulig at han kunne lyve»-spørsmål, det handler om forvaltning og regelverk, ikke egentlig etikk.

Jeg mener at som statsråd må man ta høyde for at også de man har rundt seg lyver, og ha kontrollmekanismer som forvansker det.

Om Solberg har tillit fra partiet så har hun jo det, hun er ikke i en posisjon nå hvor andre enn partiet kan kreve at hun går av. Og etter at Støre har åpnet for at også statsråders posisjon er skjermet i lignende tilfeller, har man jo malt seg inn i et hjørne i eget glasshus.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 08:45   #336
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

På spissen: Skal hun fortsette å være gift med en en som har løyet og lurt henne opp i stry, vel vitende om de massive konsekvenser det kunne få både for henne, barna, karrieren og et helt politisk parti, bare fordi det «skal ta seg pent ut»?

Fy fader, hva man kan få seg til å synse om. Dette er jo tillitsbrudd på lik linje med langvarig utroskap, partnerbedrageri og annet svik. Skjønner godt hvis hun ender med å forlate ham, men ser jo også at her inne vil det bare bli kalt taktikeri…

Hvis Erna snakker sant så er det selvsagt ikke noe rart hvis hun velger å forlate den som har bedratt henne. Det er fullt forståelig.
Poenget mitt er bare at det ikke løser henne fra ansvaret. Dette handler ikke bare om skyld. Men først og fremst om ansvar. Og det kan ikke være sånn at hun ved å distansere seg enda mer fra sin ektemann slipper unna ansvar. Men det er det jeg ser Høyre prøver på.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 09:17   #337
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange mennesker har opplevd å bli lurt trill rundt. Mange har betalt store bøter og sonet fordi de har blitt lurt trill rundt. Det handler om ansvar.

Går man inn i en relasjon med full tillit så har det alltid en risiko. Ansvaret for den risikoen bærer man, selv om personen man viste tillit ikke viste seg tilliten verdig.

Ansvaret Erna har og har hatt og som hun gjerne vil ha igjen krever mer tillit fra folket enn det meste annet.

Det kan virke urettferdig at en person som kan se ut til å ha blitt lurt må ta ansvar for det som har skjedd, men den risikoen ligger i den relasjonen hun har valgt å gå inn i.

Hva de gjør med ekteskapet synes jeg hører privatsfæren til og jeg håper virkelig de får slippe sensasjonsjournalistikk på det private plan. Samtidig må Erna trekke seg ut av politikken. Bare sånn kan hun ta ansvar og vise ryggrad i den situasjonen som har oppstått. Jeg likte henne som statsminister, og skulle gjerne sett henne tilbake der hvis det nå skulle gå så galt at H fikk regjeringsmakt igjen, men dette umuliggjør et comeback slik jeg ser det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 09:23   #338
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Jeg håper virkelig vi slipper en pressekonferanse eller Se og Hør-intervjuer om separasjon og skilsmisse ja. Jeg er for å kaste folk under bussen og kjøre over dem om de fortjener det. Men etter det kan man godt begrave liket på kammerset.

(Lov å fjase ja?)

Gammel I går, 09:31   #339
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes Lysbakken sa det godt: Personleg skuld: Finnes. Politisk ansvar: Solberg.

The glass is refillable.
Gammel I går, 09:33   #340
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg håper virkelig vi slipper en pressekonferanse eller Se og Hør-intervjuer om separasjon og skilsmisse ja. Jeg er for å kaste folk under bussen og kjøre over dem om de fortjener det. Men etter det kan man godt begrave liket på kammerset.

(Lov å fjase ja?)

Grøss ... ja. Men der tipper eg Solberg sett grenser, altså. Ho pleier vere tydeleg på kva som angår offentlegheita og ikkje.

Eg er meir redd for at PR-apparatet hennar skal velje den skittentøysvasken for å løfte fram "Erna er stjerna"-kategorien igjen.

The glass is refillable.
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.