|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#321 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel
Wara gikk av lenge før rettssaken og kunne i den perioden gått hardt ut mot henne. Noe han på ingen måte gjorde.
![]() |
![]() |
#322 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelHan har jo lurt henne, det skjønner eg jo. Men ho har like fullt eit ansvar for å skaffe seg relevant informasjon. Ikkje som privatperson, men som tillitsvald.
![]() |
![]() |
#323 |
Introvert textrovert
|
Her står det at de reagerer, men ikke hva de reagerer på. De av oss som ikke så Politisk kvarter med Asheim, hva sa han egentlig? Jeg har heller ikke lest på Høyres nettside ... Det burde jeg kanskje ...
![]() |
#324 |
Shake it out!
|
Jeg er helt enig i det altså. 100% Jeg synes bare at det er ok at hun kaster ham under bussen og kjører over ham både en og to ganger. Plasser skylden der den hører hjemme Men så får hun ta ansvar for å ikke ha fulgt med i timen, og gå av.
![]() |
#325 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelMht Wara mener jeg at han ikke kastet henne under bussen fordi jeg tror at han i begynnelsen trodde henne når hun sa hun ikke hadde gjort noe galt. Så da er det naturlig at man går av i stillhet og støtte partneren.
![]() |
#326 |
can-jur
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelSpørsmålet er jo om man nå kan sette penger på når Solberg går? Jeg er fascinert over at hun ikke vakler det ringeste enda. Spiller ingen rolle om mannen er en dritt og har løyet opp og ned i åtte år. Det er er og blir hennes ansvar. Det følger med som tillitsvalgt. Av og til får andres stappteite valg store konsekvenser for en selv.
![]() |
![]() |
#327 |
|
Jeg hørte dette på vei til jobb (som alltid), så jeg tør ikke gjengi noen direkte sitater. Det jeg reagerer på er at Finnes omtales som den store, slemme ulven hele tiden, og tidvis med direkte løgn fra Asheim selv. Han fastholder at det ikke var mulig for Solberg å finne ut av dette uten å begå lovbrudd for å få tak i informasjonen, til tross for at Solberg, Asheim og ledelsen i Høyre er opplyst om hvordan hun kunne fått tilgang til dette. Han fastholder også at det tar veldig lang tid å finne denne informasjonen, til tross for at han, og alle andre som følger med i nyhetsbildet, vet at det ville tatt et par timer. Han innrømmer at det kan ha skjedd at dette har tatt lenger tid enn det burde, men legger all skyld for det på Finnes, til tross for at det er åpenbart at Erna Solberg burde fattet mistanke minst en uke før valget og hadde mulighet til å sjekke selv.
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : I går kl 07:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
|
Ja, jeg også. Men det bekrefter egentlig bare den vanvittige arrogansen hun har utvist tidligere.
![]() |
![]() |
#329 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelVeldig enig med deg, Input.
![]() |
#330 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelJeg forstår virkelig ikke at hun ikke trekker seg. Dette blir jo bare værre og værre. Hvis ikke... Kan det hende det vil komme en ny pressekonferanse, med eller uten tårer, der Erna og Sindre forkynner en seperasjon? Og at det er dette som er Høyres strategi - å kun fokusere på skyld(eller Sindre om du vil) og uskyld(stakkars Erna), for når skylden er borte er bare offeret Erna igjen, og hun kan gjenoppstå som den ansvarlige(kvittet seg med ondskapen tross smerte, men alt for landet), fremtidige statsminister igjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Kidding, right?
|
På spissen: Skal hun fortsette å være gift med en en som har løyet og lurt henne opp i stry, vel vitende om de massive konsekvenser det kunne få både for henne, barna, karrieren og et helt politisk parti, bare fordi det «skal ta seg pent ut»?
![]() |
![]() |
#333 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelAt Sindre Finnes har bæsjet skikkelig på leggen er det ingen tvil om.
![]() |
#334 |
Peppy!
|
Hvis han, som du tror, har fått noe info fra henne, så har han ikke bæsjet på leggen. Da er han kriminell. Og jeg kan ikke forstå annet enn at han bærer all skyld? Så kan man diskutere om det er grundig nok sjekket av Erna osv. Men han bærer all skyld. Han har vært bedragersk, og har selv innrømmet at dette har skjedd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelHva hun gjør med mannen har ikke resten av oss noe med. Helt enig med deg i det Missa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Hvis Erna snakker sant så er det selvsagt ikke noe rart hvis hun velger å forlate den som har bedratt henne. Det er fullt forståelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelMange mennesker har opplevd å bli lurt trill rundt. Mange har betalt store bøter og sonet fordi de har blitt lurt trill rundt. Det handler om ansvar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelJeg håper virkelig vi slipper en pressekonferanse eller Se og Hør-intervjuer om separasjon og skilsmisse ja. Jeg er for å kaste folk under bussen og kjøre over dem om de fortjener det. Men etter det kan man godt begrave liket på kammerset.
![]() |
#339 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelSynes Lysbakken sa det godt: Personleg skuld: Finnes. Politisk ansvar: Solberg.
![]() |
![]() |
#340 |
Librocubicularist
|
Grøss ... ja. Men der tipper eg Solberg sett grenser, altså. Ho pleier vere tydeleg på kva som angår offentlegheita og ikkje.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|